Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wielu jest producentów ładowaczy czołowych polskich i zagranicznych, jeżeli planujesz ty albo twoi znajomi zakup ładowacza czołowego do proximy to sprecyzuj ten temat bo narazie to jest bezsensu, a mianowicie jaki ci udźwig by odpowiadał, ile masz ha, jakie prace zamierzasz nim wykonywać i za jaką kwote mozesz kupić tura,

Opublikowano

ale sama rama w tych pieniądzach? za łaodwacz z prostowodami na dżoju 3 sekcje i amortyzator gazowy to min 18-19 tyś za metal fach agromasz ł 106 czy pol mot do tego osprzet ile kosztuje to sobie na allegro możesz sprawdzic, zachodni to będzie stoll f15 około 26 tyś chyba i inne zachondnie ceny w górę, zachodni tur jest 2 razy lzejszy od polskiego polski ponad 800kg sama rama zachodni 400kg sam tur, także wybór jest no i są jeszcze zetorowskie ładowacze ;)

Opublikowano

Z używanymi to ciężka sprawa. Ja za używanym ładowaczem do zetora 105 40 jeździłem rok i na koniec kupiłem nowy Zetoroski. Jak się jakiś dobry znalazło to kosztował z 16 tyś. + przeróbki ramy bo nie pasowały (bez osprzętu). Ja bym proponował nowego Trac Lifta 220.

Opublikowano

no ale jak to jest z mocowaniami bo każdy podaje jakieś do starychj modeli zachodnich ciągników a tak na proxime nie wiadomo czy wszystko dopasuje a strach coś spartolić żeby nowego ciągnika nie złamać a dokupić orginalne mocowanie to wyjdzie prawie jak za nowy polski tur tak czy siak trzeba się wykosztować niestety ;)

Opublikowano

Właśnie sęk w tym, że używanego tura bedzie ciężko znalezc z mocowaniami, które będą pasowac bez żadnego przerabiania, a koszty przeróbki + ładowacz to wyjdzie prawie tyle co nowy.

Opublikowano

Siema. Chciałbym przy okazji zapytać się was jak macie podłączony oryginalny tur do zetora 8441. Jest on podpięty pod hydraulikę czy macie go z tyłu podpiętego do złącz hydraulicznych? Mógł by ktoś wstawić fotki jak jest on podpięty pod hydraulikę? To jest ważne. Mój stary chce do niego tura i mamy na oku za 14,500zł(brutto)(jeżeli zdecydujemy się do 15 stycznia to będziemy mieli na niego 1000złoty obniżki i tur ten jest 3 sekcyjny ale rama jest taka delikatna na moje oko) tura z goniądza ale chcemy zobaczyć jak on jest podpięty pod hydraulikę,bo z tyłu są tylko 3 złącza a jak tur podczepiamy na 2 to zostaje tylko 1 wolne złącze. Dziękuje z góry za fotki i przypominam to BARDZO WAŻNE!!!

Opublikowano

TL220 sama rama kosztuje 19.900 + 3 sekcja hydrauliki ok 1200zł. Amortyzator gazowy 1200zł, i Multilock 1.500 zł, Sam planuje zamontowanie Tura na proximie 8441 i wiem ze na pewno bedzie to TL220, niektórzy twierdzą ze za duzy, ale u nas wszyscy ludzie maja 220 i sa zadowoleni. Co do montowania to TL są podłączane w most a nie w hydrauliki jak w przypadku innych ładowaczy, czyli hydraulika z tyłu jest wolna.

Opublikowano
TL220 sama rama kosztuje 19.900 + 3 sekcja hydrauliki ok 1200zł. Amortyzator gazowy 1200zł, i Multilock 1.500 zł, Sam planuje zamontowanie Tura na proximie 8441 i wiem ze na pewno bedzie to TL220, niektórzy twierdzą ze za duzy, ale u nas wszyscy ludzie maja 220 i sa zadowoleni. Co do montowania to TL są podłączane w most a nie w hydrauliki jak w przypadku innych ładowaczy, czyli hydraulika z tyłu jest wolna.

orientuje sie ktos czy mozna dokupic i zamontowac taki amortzator gazowy do traclifta 260 po ok rocznym uzytkowaniu??

Opublikowano

z tego co słyszałem od znajomych i z podpatrywania ich te tury TL220 są za długie i proximke przeważają z ładunkiem muszą kombinować z przciwagą na tył troszki powinny mieć wsunięte mocowanie do kabiny ale znów tłumnik przeszkadza a tyłek lekki i gleba . te turki to do fortrrki a wsam raz

Opublikowano

Teraz Zetor Polska wprowadzili do sprzedaży nieco mniejszy model TL120SL, który powinien bardziej pasować do Proximy. Ciekawe kiedy wprowadzą nową serię Powerful:

http://www.trac-lift...r-system_PL.pdf

http://www.trac-lift...rac-Lift_PL.pdf

http://www.trac-lift...erful%20ENG.pdf

 

Ktoś wcześniej pytał o podłączenie to proszę bardzo:

Podłączenie do Proxima i Forterra:

http://www.trac-lift..._hydr_Zetor.pdf

http://www.trac-lift...ydroma_3377.pdf

http://www.trac-lift...ce_tlacitek.pdf

 

I katalogi części:

Humpolecké strojírny Humpolec a.s. - tradiční výrobce čelních nakladačů a hydraulické techniky - katalogy

Opublikowano

Ja do swojej Proxy 65 zamówiłem właśnie TL120 Sl , bo 220-stka widziała mi się za duża ,z tym że 120 jest tylko kilkaset zł tańsza od 220

kolego bedziesz zadowolony ja od czerwca uzytkuje wlasnie tego 120 sl i powiem ci ze chociaz bylby drozszy od 220 to i tak bym go wybrał moim zdaniem to jest idealny model ladowacza do proximy!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v