Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A gdzie jest ta siatka bo wymieniłem ten filtr tylko niewiem czy to ten

 

W mf 565 jest jedna pompa czy dwie

 

Rozchodzi mi sie w chydrałlice czy do podnośnika jest inna i do chydrałliki zewnęcznej jest inna

Opublikowano (edytowane)

Wg. mnie w 565 jest tylko dwie pompy hydrauliczne, od wspomagania i hydrauliki. Jeśli normalnie działa podnośnik to żaden filtr ani pompa nie ma nic wspólnego z problemami. Ustaw dźwignię zewnętrzną ( od błotnika ) pomiędzy dwoma nacięciami na tarczy ( tj. mniej więcej n 2/5 tarczy licząc od przodu ciągnika ) a drugą ( od siedzenia ) na max lub stały wydatek ( troszkę niżej jak ta od błotnika ). Jeśli tak robisz to szukaj w rozdzielaczu.

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

Mam pytanie b.proste:jak zalać płynem układ chłodzenia?

Pekł przewód od ogrzewania które jest na wysokości dachu,przewód wymieniłem,ale jak uzupełnić płyn jak nie ma zbiorniczka wyrównawczego tylko zalewa się korkiem od chłodnicy?

Opublikowano

Witam, mam problem z MF595. Pompa podnosi dobrze na zimnym oleju, gdy sie nagrzeje ma juz problem. Dodatkowo przedni naped raz dziala, a raz sie rozlacza. Spotkal sie ktos z podobnym problemem? Jak to rozwiazac? Co moze byc tego przyczyna? Z gory dzieki za pomoc :)

Opublikowano

wlasnie zmierzylem cisnienie na pompie od podnoszenia i wyszlo 145 atm. jakie powinno byc normalnie? czy to moze miec tez jakis zwiazek z tym niedzialajacym przodem? aa, i jaki olej najlepiej lac? bo mechanik mowil, ze do hydrauliki najlepiej gesty, a znowu duzo osob pisze, ze rzadki. 

Opublikowano

wlasnie zmierzylem cisnienie na pompie od podnoszenia i wyszlo 145 atm. jakie powinno byc normalnie? czy to moze miec tez jakis zwiazek z tym niedzialajacym przodem? aa, i jaki olej najlepiej lac? bo mechanik mowil, ze do hydrauliki najlepiej gesty, a znowu duzo osob pisze, ze rzadki.

co do oleju to najlepiej taki jaki zaleca producent ale może być fush . ciśnienie chyba powinno być wyższe bo w mf 255 jest 160 bar
Opublikowano

Cisnienie troszeczke za niskie tak jak kolega pisze powinno byc 160 min, a druga wazna sprawa mierzyłeś na zimnym czy ciepłym?oraz na wyjsciu pompy do rozdzielacza czy na wyjsciu z rozdzielacza?olej 10W30/40!! zadne hipole i zwykłe agrole, a jakiej marki to juz wybor własny.

Opublikowano

hey mierzy się na ciepłym powinno być ok 140 na ciepłym na podnośniku to też dobrze chodzi na nowej pompie jest 160 ale wiadomo stara to tak ma ale na ciepłym może spaść do 140 pompa od wywrotki daje na przedni napęd wywrot, wom i wzmacniacz momentu co do podnośnika to obstawiam jakieś uszczelnienie rurka zawór pod siedzeniem lub pod cylindrem podnośnika są one z gumy i po pewnym czasie się wygniatają i puszczają a co do przedniego napędu to tez pewnie uszczelnienie lub tarczki się ślizgają jak pompa dobra to podjedziesz pod przyczepę i ma podnieść bez gazu

Opublikowano

Witam, pilnie potrzebuję używany tłok silnik a4 318, średnica 114mm, wysokość 124,92mm, 3 pierścienie. Jeżeli ktoś robił kapitalny remont może stare gdzieś zostały. tel 601157721, e mail rafalpawlak2@o2.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v