Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jeszcze dwa pytania: rozpiętość przełożeń q=1.586 to to samo co przełożenie skrzyni biegów?? ;)

 

Jakie jest przełożenie całkowite ic w c-330??

 

Stosunek biegów do siebie daje mi taki wynik:

 

ib1/ib2=1.586

ib2/ib3=1.586

ib4/ib5=1.586

ib5/ib6=1.586

 

Dobrze myślę, że to jedno i to samo? :D Pozdr

Opublikowano

przelozenie calkowite zmienia sie na kazdym biegu ,majwieksze jest na 1 a najmniejsze na "6" bieg "6" to tak naprawde bieg 3 iwylaczony reduktor.

twoje 1.586 to roznica pomiedzy poszczegulnymi biegami ty poprostu masz biegi rowne kazdy wiekszy o 1.586 od poprzedniego a realu tak nie,nie napisales jaki przyjmujesz promien kola napedowego

 

calkowite przelozenie to :przelozenie biegu 1*przelozenie reduktora*przelozenie przekladni glownej*przelozenie zwolnic

Opublikowano

Witam!

Mam pytanie do doświadczonych.

Zawsze robiłem opryski 60tką ale teraz z racji, że idzie do naprawy muszę to zrobić 30tką. Nie wiem jak to będzie wychodzić bo nigdy 30tką nie pryskałem.

Jakim biegiem powinienem jeździć żeby podobnie wychodziło skoro c-360 jeździłem 3ką? Czy 4ka c-330 będzie podobną predkością?

I tak zrobię próbę na moczniku ale na pewno jest ktoś na forum co pryskał tym i tym. Chciałbym mieć jakieś rozeznanie. Z góry dzięki ze odp.

Opublikowano

Panowie, jaka jest rzeczywista prędkość 28-mki? Bo do wczoraj nie miałem możliwości porównać z innym ciapkiem. Dzisiaj sprawdziłem na GPSie to mój ledwo dociągnął do 18 km/h; wczoraj jechałem chwilę 30-ką to się zdziwiłem że to tak zasuwa w porównaniu z moim. Opony oponami ale tamten jechał dużo szybciej. Sprawdzając w WIKI to podaje 25 km/h więc dlaczego to moje tak wolno jedzie?

Opublikowano

Mi raz znajomy sprawdzał gps-em w smartfonie jak jechał ze mną c328. Nie pamiętam dokładnie ale było na pewno ponad 20, chyba coś koło 25-26 km/h max. I chyba to by sie zgadzało bo jak robię trasę 10 km w transporcie to około pół godziny jadę. A więc średnia 20km/h bo wiadomo nie na całym gazie się ciągle jedzie.

Opublikowano

11,2-28 obwód koła 4 m

12,4-28   obwód   koła 4,2 m

 

to teraz na 1 km robisz 250 obr kołem 11,2

a kołem 12,4  robisz 238 obr na jeden km

Czyli co się dziwisz że wolniej jedziesz jak na km jesteś 12 obr do tyłu

To teraz się tyle naliczyłem to policz ile to różnicy będzie w km/h xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v