Skocz do zawartości

Nowe modele Ursusa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jest 1134 i nawet 1144 z perkinsem pod maską

 

 

Tutaj sie chyba nie moge zgodzic bo ja w swoim ursusie 1134 mam silnik martin diesel

nie wiem moze sa jeszcze z silnikami perkinsa ale nie spotkałem sie z takim

Opublikowano
Z opinii użytkowników nie wiele jest zadowolona.

Gdzie tu na forum widziałeś opinie użytkowników nowych modeli Ursusa bo przeciez o nich jest temat a nie o agro bisach.

Opublikowano
jest 1134 i nawet 1144 z perkinsem pod maską

 

 

Tutaj sie chyba nie moge zgodzic bo ja w swoim ursusie 1134 mam silnik martin diesel

nie wiem moze sa jeszcze z silnikami perkinsa ale nie spotkałem sie z takim

W 1044 jest perkins.

Opublikowano

A co powiecie o nowych ursusach z euro III 3724i 5524 ?? JAk dla mnie to wyglądają dośc ciekawie nawet w porównaniu z inyymi markami. Skrzynia 42 km/h 12/4 w 3724 i 40/h tylko 12/4 w 5524, kabina 07 bis lepsza od 4024 i 5024.

 

http://www.e-aso.pl/ Tu jest o nich więcej informacji.

Tylko ciekawe jak będzie ich cena??

 

http://www.agroport.pl/forumdisplay.php?fid=6 A tu możecie je porównac z innymi markami np. zetorem farmtrackiem.

 

Zerknijcie jeszcze na 1674.

Opublikowano

A znajde gdzieś Ursusa 1224 ten model z nową kabiną, która jest tak wydłużona z przodu ? Nie umiem znaleźć tego modelu :/ Mam na myśli model od 2000 roku. Szukam i na same stare rupiecie trafiam, które ściecą się jak nawoskowane, a mają po 24 lata i jeszcze chcą 70 tyś :D :D Jeśli wiecie o jaki model mi chodzi, help :)

Opublikowano
Opublikowano

To teraz już wiem i Ursusa 1224 nie ma z tą kabiną, od początku do końca produkcji miały takie ot kabiny http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:U1224.jpg&filetimestamp=20071227165216 .

A jeżeli chcesz ciągnik z taką kabiną to kup sobie Ursusa 1234 to jest praktycznie to samo co 1224 tylko ma inną kabinę bodajże. Z resztą sam sobie porównaj, to jest po prostu zmodernizowany Ursus 1224:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ursus_1224

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ursus_1234

Opublikowano (edytowane)

Farmtrac nie jest dokręcony... Co to za sztuka dokręcić koła?? W czasie pierwszych 50 mth o ile wiem powinno się kontrolować dokręcenie śrub... W gosp. rybackim w mojej miejscowości jest już trzeci(!) Mido. Teraz pracują tam 5524 i 2x6824. Coś w tym jest że je kupują.

EDIT : Od kumpla wiem że sąsiednie gosp. rybackie ma zamiar kupić 2x Mido ale modelów nie znam.

Edytowane przez mickas092
Opublikowano (edytowane)

No sory cie bardzo ale nowy ciągnik i nie dokręcone koła ? :blink: Dla was to może normalne ale dla mnie nie, jak w skrzyni połowa srub nie będzie dokręcona to też normalne ? Bo to Ursus ?

No właśnie co to za sztuka dokręcic koła ? Jak widać w Ursusie tego nie potrafią robić...

 

I co sie FT czepiasz ? Nie możesz znieść myśli że w Ursusie tak ładnie je składają ?

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

Mogę znieść tą myśl bo tak jak napisałem - są u mnie 3 Mido które widuję niemal codziennie i łatwego życia one nie mają ale dają radę doskonale. O ile pamiętam w 5524 wystąpił przeciek ze zwolnicy ale usterkę szybko usunięto. Gdyby było tak jak mówisz, że skrzynie nie były by dokręcone (przenośnia..) to wątpię aby właściciel dalej pchał kasę w Mido ale szukał czegoś innego mechanicznego. Na razie nie mam czasu aby iść i wypytać o wszystko bo mam dużo pracy w swoim gospodarstwie i przygotowań do matury. Jak będę miał odpowiednią wiedzę to obiecuję, że wszystko opiszę ma forum.

Pzdr

Opublikowano

A więc...

Dziś wybrałem się do PGR gdzie pracują 3 Mido i wypytałem ile mogłem na ich temat:

- wszyscy trzej kierowcy z którymi rozmawiałem jednogłośnie chwalili silnik za oszczędność w spalaniu paliwa

- bardzo dobre opinie na temat skrzynie biegów i jej obsługi

- bardzo wysoki komfort w kabinie i bardzo dobra widoczność ( maska starego typu)

- kolejny pozytyw z ich ust to dobry uciąg szczególnie po załączeniu przedniego napędu

Co do wad : w pierwszym ciągniku który kupili tj. 5524 serwis był do tej pory 4 razy - padł uszczelniacz na zwolnicy i wystąpił problem z palącymi się kontrolkami. Ciągnik ma obecnie 467 MTH pracy a pracuje od końca lipca ub. roku. Następnie na co zwrócił uwagę kierowca - klima jest w tym ciągniku niezbędna - w lecie ciężko wytrzymać w kabinie.

W 6824 z kolei 2 razy wypadła szyba od kierowcy raz to była ewidentnie jego wina ponieważ jechał z otwartymi drzwiami , drugi raz niby przez wiatr ale coś czuję że to ściema... to by było na tyle ;)

Jak macie pytania piszcie może dam rade odpowiedzieć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SZYMQ
      Cześć wyszyskim 🙂
      Mam takie do was pytanie czy ktoś testował doszedł z pływakami i wskaźnikami poziomu paliwa 
      Bo ja przetestowałem chyba wszystkie pływaki i wskaźniki paliwa jakie są dostępne i prawie żaden nie zgrywa się z wskaźnikiem 
      1:

      2:
      3:
      Tylko ten zestaw poprawnie dziala :

      Pływak nr.89352973 wskaźnik: 89352972
      Tylko w tym zestawie jest minus że lampka rezerwy jest podłącza pod wskaźnik paliwa i ciągle się świeci czym większą rezystancja (oporność) tym mocniej świeci 
       
      Reszta pływaków pokazuje że jest paliwo do połowy lub odwrotnie pokazuje zero że jest full a full jak jest zero paliwa 
      Może ktoś doszedł z tymi plywakami  i wskaźnikami i wie który zestaw dobrze będzie działa razem
      Dziękuję za pomoc z góry 
      I na pewno to będzie informacja dla innych pokoleń 
    • Przez mlody_rollo
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zacząć  rolnictwo siejąc zboze mam:ursus c-360 Pług 3 skibowy LEJEK  Opryskiwacz Kultywator Brony  i przyczepę 4,5t
      I mieszkam w Lubuskim nie mam nic innego do powiedzenia 
      Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Zoy
      Witam. Jakiś czas temu zakupiłem używanego tura do C-330. 
      po zakupie przystąpiłem do montażu i ogólnie wszystko szło bezproblemowo aż do momentu montażu poprzeczy trzymających wysięgniki ramienia z wspornikiem przedniej belki. Po założeniu poprzecza na wysięgnik to ta flansza, którą przykręca się do wspornika wydaje się przesunięta w przód tak jakby te poprzecza były zbyt długie. I teraz pytanie czy te poprzecza skracać czy popuścić te dwie śruby wysięgnika i na sztywno to wszystko skręcić. Bo jak popuszczę te wysięgniki to myśle ze będę w stanie to naciągnąć ale kwestia czy można tak zrobić aby w przyszłości nic nie strzeliło od naprezen 
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w Ursus 7524 jaka przyczyna? Czy ktoś miał już taki przypadek i jak sobie z tym poradził?
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w ursus 7524

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v