Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jemu chodzi o zaślepkę całego otworu gdzie wchodzi rurka i wystaje odpowietrznik.A takiego czegoś nie może być bo hamulce muszą być chłodzone a to tylko jedne otwór z którym szczęki mają kontakt z powietrzem.No prócz tego jest otwór zaślepiony blachą od góry.

Opublikowano

@locke

Gdzie tak zagrzeją się te hamulce w c 360 ? Ja jednak dobrze zrozumiałem o co chodzi @majes i zaklej to tak ja opisałem i bedziesz miał spokój ,że dostanie sie tam syf. Ja mam to pozaklejane w c 360 ,zetorze i nic się nie dzieje.

Opublikowano

Witam, panowie ja mam taki problem że po wymianie w c360 szczek, cylinderków, pompek prawy pedał jest wysoki i hamuje tak że można nawracać w miejscu a lewego niema praktycznie w ogóle. Dodam że lewy pedał był i super hamował po zrobieniu jednej strony a teraz znikł, Płyn leci bez powietrza a pedał nie rośnie. Uszczelniacze łącznie ze zwolnicą również wymienione.

Opublikowano

zamieniłeś rurki przy pompce i prawy pedał hamuje na lewe koło tak?To znaczy że lewa pompka jest do wymiany.Wymontuj lewą pompkę i sprawdź czy ona jest sprawna.

Opublikowano

mam pytanie chciałem odpowietrzyć hamulce przy C-360 zięcia i przy odkręcaniu odpwietrznika urwałem odpowietrznik i klucz nasadowy 9tka wpadł do środka jak go wydostać i jak wymienić cylinderek ciągnik z kabiną za pomoc z góry dziękuję.

Opublikowano

Witam

mój problem polega na tym że wymieniłem cylinderek pompkę hamulcowa odpowietrzałem układ ale dalej pedał hamulca wpada i prawe koło nie hamuje dzięki wielkie za pomoc

Opublikowano

Witam mam taki problem w mojej 60 czasami jeśli kilkakrotnie naciska się chamulca bardzo słabo działa. Dodam jeszcze że w wężyku od pojemniczka z płynem widać banieczkę powietrza. Co jest tego przeczyną i jak to naprawić

Opublikowano (edytowane)

Zaciekawiła mnie pewna sprawa . Mianowicie od kiedy kupiłem ciągnik nie miałem prawego hamulca a lewy zatrzymywał koło w mscu. Musiałem wymienić płyn (bo nie wiedziałem jaki dolewać). Standardowo odpowietrzyłem i było wszystko ok do kiedy rozpiąłem hamulce i prawy wpadł. Podpompowałem go żeby się wyrównał i spiąłem ale i po tej operacji hamulce były żałosne. Zrobiłem takie coś, że dalej je rozpiąłem, tak żeby lewy trzymać nogą a prawym pompować ręką i lewy zaczął się podnosić a prawy twardnieć aż do chwili gdy się zrównały i je spiąłem. Teraz koło dalej staje w miejscu tylko "Tu" rodzi się problem bo teraz staje prawe a lewe tak "o" Już nie mam pojęcia jak to ugryźć, zapewnie chodzi o ten nieszczęsny wyrównywacz ale to dla mnie niespotykana do tej pory rzecz. Ogólnie niby jest ok bo hamuje ale z prawego cylinderka leje i w takim układzie dość szybko pozbyłbym się płynu :(

 

Tak czy siak hamulce są do roboty ale czekam aż się sezon skończy bo ot tak nie będę zdzierał sokółki i zwolnic a jeszcze chcę orkę zrobić ( nie urzywam hamulców do zawracania )

Edytowane przez vanhool
Opublikowano

ten problem już rozwiązany, inny pojawił się z hamulcem ręcznym: po regulacji jadąc na wstecznym taśmy same się zaciągają, co może być przyczyną?? Padło już takie pytanie ale nie było odp tak że chyba problem nie nowy.

Opublikowano

A mechanizm zaciągania taśm w środku dobrze złożony?

A po zaciągnięciu dzwigni hamuje normalnie?

Może zbyt mocno zaciagnięte śruby naciągnięcia taśm.

Opublikowano

Przyrdzewiały bębny i ciągnie taśmę.W moim jest to samo w szczególności jak umyje ciągnik i postoi 2-3 dni to to samo się dzieje ale zaciągam ręczny i przejadę kawałek na ręcznym tak żeby mógł uciągnąć przetrą się bębny i problem mija.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v