Skocz do zawartości

New Holland 1530


jaco512

Rekomendowane odpowiedzi

najprawdopodobniej uszczelniacz na wale. a co do separatora czyli tak zwany drugi bęben młócący z bijakami ,świetna sprawa .mam NH 8050 i świetnie się sprawuję,wszystko wymłaca bez żadnego problemu:)

 

silnik deutza -bardzo dobre silniki ale zazwyczaj montowane do tych mniejszych modeli 133,-1530 gdzie potrzeba mniejszej mocy i kombajn tyle nie musi przerabiać, ogólnie bardzo wytrzymałe silniki, mam znajomego co ma NH 133 z tym własnie silnikiem i chodzi bez zarzutów już 7 lat tylko że ma małe gospodarstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Posiadam kombajn new holland 1530 z silnikiem deutz fahr chłodzony powietrzem. Mam mały dylemat co do czujnika temperatury nie ma on żadnego termometru tylko czujnik w głowicy i kontrolka w kabinie. Wszystkie kontrolki po włączeniu zapłonu świecą ( ładowanie i smarowanie) a od temperatury nie świeci.

Moje pytanie brzmi czy powinna świecić po przekręceniu zapłonu czy tylko i wyłącznie na odpalonym jak przekroczy temperature?

Dotykając kabelkiem od czujnika do masy świeci sie kontrolka, myślałem że to czujnik (210zł) wymieniłem i dalej to samo.

Proszę o pomoc.

I czy jest jeszcze możliwość podpięcia jakiegoś czujnika ze wskaźnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widziałeś gdzieś kontrolke temperatury zapalającą sie po włączeniu zapłonu? powinna zapalić sie po przekroczeniu 90-100 st.C (tak mi sie wydaje , nie wiem do jakiej temp. powinny rozgrzewać sie silniki chłodzone powietrzem).

Edytowane przez detom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zdjąć koło pasowe po (przy silniku po prawej stronie) na dwa paski klinowe napedzajace alternator i wiatrak w silniku 1530clayson. chłodzony powietrzem 6cyl. silnik: deutz

 

Jest tam śruba na klucz 34bodajże i za nic drgnie a moze gwin tak jest w inna strone niz zwyczajne?

 

edit.

Juz odkreciłem jest małe ale otóż to koło pasowe jest jakieś dziwne tzn. jest połączone poprzez gume z takim stalowym talarkiem (tak jakby jakaś przeciw waga) jarazie aby dokończyć żniwa zamierzam dojechac bez tego "talarka stalowego" i czy nie powstana kolejne powkłania i za co odpowiada dokładniej ta szajba zespolona tą gumą ze stalowym talarkiem.

Edytowane przez janczar810
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez siwy10071
      Witam. Stałem się posiadaczem kombajnu cr 9080 ale niestety komputer intelliview II ma tylko wgrany język angielski i czeski. Jest jakaś możliwość żeby to zmienić. Tylko serwis new holland zostaje pytać?
    • Przez bauer51
      Witam zastanawiam się nad kupnem kombajnu , u nas są wąskie drogi i szerokość transportowa kombajnu maksymalnie do 3m , górzyste tereny i pola w maksymalnie 2,3 ha w 100 miejscach oraz usługi. Wpadł mi w oko kombajn New Holland TC 4.90 ale ta cena mnie przeraża ale w sumie jest sprzęt. Jakie macie opinie na ten kombajn albo polecacie jakiś inny ?
    • Przez MirekIzdebski
      Cześć wszystkim, mam problem ze swoim fordem 6640 data produkcji i pierwszej rejestracji to 23.081993r.
      Podczas jazdy, nie ważne czy z obciążeniem czy bez skrzynia sama zrzuca biegi w dół z 8 na 7 i tak dalej aż do 5 biegu. I na zakresie 1-4 jest tak samo. Jak zacznie zrzucać to czasami nie mogę wbić większego biegu tak jak by brak reakcji na przycisk. Albo się zablokuje na 4 biegu  i nie mogę zrzucić w dół na mniejszy, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest na 1 biegu. Jak myślicie to wina w elektronice czy bardzie leży po stronie mechanicznej ??? Jeżeli źle umieściłem temat to proszę o przeniesienie.
    • Przez morwsin
      Cześć, szukam pomocy bo od paru dni wyskakuja mi te błędy 3293 i 3176. Wymieniałem filtry paliwa. Jutro zajrzę jeszcze do zbiornika czy czasem smok się nie zatkał, dodatkowo wyczyszczę odstojnik ale jak widzę jest czysty. Ciagnik ma 760 mtg. Co jeszcze mogę sprawdzić?. Dodam że serwis był podłączał go pod komputer było parę błędów ale potem zrobił test, disgnostyke i było wszystko ok. Błędy wyskakują ja ciągnik np jedzie pod górkę i chce szybko dodać mu gazu tak jak by nie dostawał paliwa. Proszę o porady dzięki. 
    • Przez kwiapa
      Witam Mam problem ze zmianą prędkości obrotowej bębna młócącego bo tarcze koła na bębnie nie chcą się schodzić do końca Przez co nie można zastosować minimalnych obrotów. Raz kiedyś tam czyściłem je wewnatrz i pracowały prawidłowo, ale teraz drugi raz sytuacja się powtórzyła, a żeby rozebrać ten mechanizm trzeba zdejmować koło i w sumie to z pół dnia roboty czy macie podobny problem w swoich kombajnach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v