Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

w takich pompach spotyka sie odkształcenia o-ringów i utratę elastyczności gumy w związku z wiekiem pompy, raz tylko się spotkałem z o-ringami które się jakby rozpłyneły gdyż guma z jakiej były wykonane nie była olejoodporna

Opublikowano

to widać moja stara pompa miała takie same gumy. Jak założyłem nową to starą rozebrałem z ciekawości aby zobaczyć jak to wygląda. Rozkręciłem ja a po oringach ani śladu. Tak jakby się rozpłyneły

Opublikowano

ja nie widze sensu w regeneracji pompy. Nowa nie jest wcale taka droga a tą albo zregenerujesz albo nie, albo będzie działała albo spuścisz olej, namęczysz się założysz i okaże się że jest gorzej niż było. Dobrze Ci radze, kup nową i przynajmniej będziesz miał pewność że pochodzi. Tylko pamiętaj, bierz tą wzmocnioną do tura nawet jeśli go nie masz ale dłużej Ci pochodzi i najlepsze pompy to są te wrocławskie, patrz, pamiętałem nazwe fabryki i mi teraz wyleciała ... heh

Opublikowano

Sąsiad dał do przetoczenie tłok podnośnika do 360 ale ma 3 gumowe pierścienie i 1 metalowy tyle że na końcu ( oryginalnie są 2 gumowe 1 metalowy ale jako pierwszy) :rolleyes: Ja zgadzam się z @włodkiem. (nowa pompa do 328 kosztuje 600zł) a do 360 to nie wiem

Opublikowano

Powiem tak 2 dni temu chciałem tez robic pompe przy c-360 ale jak usłyszałem ze kosztuje ona u nas 342 zł to odrazu nowa kupiłem. A wcale tak duzo roboty nie ma. Z wymianą cylindra tłoku i wszystkich uszczelek zeszło nam na to cały dzien.

Opublikowano

a ja powiem, że jeszcze nie miałem reklamacji jak na pompę do c-360

każdy chwali

a te wrocławskie to WPH-ale już i tak wykupione przez tucholę

Opublikowano

można taką pompe zregenerować dwa jeśli na łozyskach nie ma luzu tylko origi poszły to musisz wyciągnac igiełki jedne i drugie do osobnego czystego opakowania a pózniej na smarze wyczyścic elegancko nowe oringi poskrecać jak ma byc i bedzie jeszcze dobrze chodziła a jak jest luz to szkoda twojego zdrowia kupuj nową

Opublikowano

juz pisałem w tym temacie http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?sho...20&start=20 , ze regeneracja pompy z prawdziwego zdarzenia to nie tylko wymiana gumek ale szlifowanie boków kół zębatych, często wymiana igiełek lub łożysk ślizgowych(c-330), nowe przekładki odpowiedniej grubości, czasem szlifowanie korpusu, a czasem nawet wymiana kół zębatych aby osiągnąć luzy mierzalne w setnych milimetra-jeśli do tego pompa była "dbana" i jeździła na czystym oleju i nie jest wytarty w srodku korpus to mamy praktycznie nową pompę która powinna posłużyć przez następne lata-tak dodam od siebie, że zrobiliśmy ostatnio pompę bosch której nikt nie chciał robic a nowa to jakieś kilo złotówek, gość odebrał pompę, założył do ciagnika, porobił nim pół sezonu, był zadowolony ale ciągnik sprzedał-niedługo później ta samą pompę przywozi nowy własciciel ciągnika-a w środku tal wytarty korpus, ze strach-co sie okazało w ciągniku olej był czysty ale zapinane były pożyczane przyczepy które pracowały wcześniej przy zaniedbanych ursusach(brudny olej)- i to ten stary brudny olej który wrócił z siłowników przyczep spowodował spustoszenie w pompie-ale w c-360 to nie grozi bo tu jest pompa żeliwna-takie cuda w aluminiowych

są oczywiście agenci którzy rozbierają pompę, wkładają do nie bele jakie bebechy z innej pompy byle sie luz zgodził-a boki kół mają rowki, przekładki mają rowki-luz się zgadza ale po krótkim czasie w pracy szlag ją trafia-ale oni długo nie porobią bo info o takim fachmanie sie szybko rozchodzi

Opublikowano

niewidze sensu zakłądać pompe od tura jeżeli nie ma tura nic to nie da a zywotność pompy jest taka sama tylko wydatek cieczy większy i kasy

Opublikowano

ja za tę pompe z tucholi dalem 2 lata temu 180 czy 190 zl, stara wczesniej probowalem naprawic, gumki nowe ale po roku znowu na cieplym nie podnosil wiec nie warto, tylko kupic nowa.

 

wiem ze wtedy mi oferowali produkcji chinskiej za 130 zl ale tego chinskiego szmelcu to nie warto brac jak to lipa moze byc

Opublikowano

Panowie,nie da się zregenerować pompy w domu,huba że tylko ma przeciek na uszczelniaczach. Ja jestem z TUCHOLI,mają tu u nas pompy nowe do 360 co mają 20% większą wydajność,mówię wam super sprawa taka pompa a w szczególności jak ktoś ma tura.Koszt nowej to 204zł,do tego proponował bym nówka zawór za 36zł,nowy cylinder za 96zł ,nowe tłoczysko 35zł manszety 15zł no i zawór przy cylindrze kolejne 35zl i rozdzielacz po regeneracji za 370zł (u pracowników zakładów regeneracyjnych koszt regeneracji rozdzielacza to 150zł) i podnośnik w komplecie naprawiony. :D

Opublikowano

ja do 360 niby jakaś wzmacniana dałem 260 zł a do 385 kupowalem bo mi siadła tak ze na pusto juz nie podnosił od nowosci nie wymieniana była oleje były dbane ciagnik 25 lat i chodziło ładnie to dałem 380 zł ale teraz to taka bele siana 600 kilo 2m na wysiegu na wolnych obrotach podnosi 360 podniesie przy wyzszych obrotach ale urwałem ucho od podnosnika i teraz jak coś to słome tylko tak woze a zrobiłem tłok zawaliście wytoczylismy dwa dodatkowe rowki i wstawilismy jeden metalowy i gumowy uszczelniacz i tłok dobrany tak ze zeby opuscic na pusto to trzeba stanąc na ramiona bo nie opusci pod własnym ciezarem ramion moze teraz stac niewiadomo ile na podniesionym i nie pusci

 

///

Porszę używać znaków interpunkcyjnych typu kropka i przecinek!!!

Gość Profil usunięty
Opublikowano

to można zrobić samemu bez problemu wystarczy rozkręcić i wymienić cylinder i pierścienie na tłoku (lub cały) i po robocie jeżeli nie będzie chciał podnosić to trzeba będzie wymienić pompę co jest bardzo proste. Koszt max ok. 1100zł (tłok cylinder i pompa)

Opublikowano

Mam problem z podnośnikiem w C360 podniosę cos to po chwili opada tak o 2-3 cm i sie podnosi, taki ruch góra-dól, powtarza się co jakiś czas wymieniłem pompe i uszczelniacze na tłoczysku i dalej to samo a jak go zagaszę to z np kultywatorem opada dość szybko co to może być juz chyba tylko rozdzielacz?? I jeszcze ze jak czasem podniesie jakieś narzędzie to podniesie ile się da na maxa do góry i jak by chciał podnosić dalej i pompa az wyje wtedy

i jeszcze cos podnosi dobrze ale późno reaguje tzn. ze po przesunięciu dzwigni w pozycje podnoszenia do tylu to po 6-7 sekundach dopiero podnosi czy to normalne czy powinien szybciej reagować??

Opublikowano

szybkie opadanie cięgieł podnośnika to zdecydowanie kiepski roździelacz jeszcze jak masz dobry tłok to nie ma innej możliwości wymień go i będziesz jeździł a to że wyje pompa to może być moim zdaniem dwie przyczyny albo zawór przelewowy otwiera się za późno albo masz źle ustawione cięgła między roździelaczem a rączkami od podnośnika obydwie te przyczyny mogą prowadzić do pęknięcia pompy lub wydmuchania jakiejś uszczelki na drodze pompa roździelacz bo to wycie oznacza gromadzenie się nad miernego ciśnienia w tej części obiegu w czasie gdy odbiornik nie przyjmuje więcej oleju a zawór przelewowy się nie otworzył nie jest to naturalne

Opublikowano
szybkie opadanie cięgieł podnośnika to zdecydowanie kiepski roździelacz jeszcze jak masz dobry tłok to nie ma innej możliwości wymień go i będziesz jeździł a to że wyje pompa to może być moim zdaniem dwie przyczyny albo zawór przelewowy otwiera się za późno albo masz źle ustawione cięgła między roździelaczem a rączkami od podnośnika obydwie te przyczyny mogą prowadzić do pęknięcia pompy lub wydmuchania jakiejś uszczelki na drodze pompa roździelacz bo to wycie oznacza gromadzenie się nad miernego ciśnienia w tej części obiegu w czasie gdy odbiornik nie przyjmuje więcej oleju a zawór przelewowy się nie otworzył nie jest to naturalne

No to regeneracja rozdzielacza i nowe zawory i ma byc ok?

a co z ta szybkoscia reakcji bo wydaje mi sie ze sasiada podnosnik reaguje szybciej

Opublikowano

regeneracja jak chcesz ale ja jestem zwolennikiem nowego a z szybkością reakcji nie jestem pewny na 100% ale to też może być wina roździelcza bo tłoczek w roździelaczu wycierając się może powodować ubytki ciśnienia i opóźniać reakcję podnoszenia ale nie spotkałem się z taką sytuacją więc temu nie na 100% to pisze ale teoretycznie jest to możliwe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez gibos95
      Witam Panowie, dzisiaj od tak przestał podnosić mi ursus c360, tur działa normalnie oraz wom, jednak nie reaguje tylni podnośnik, gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Borekk17
      cześc mam problem z pompą hydrauliki mianowicie wywala na okragło uszczelniacze czego to moze byc przyczyna bo juz nie wyrabiam zeby sciagac i robic pompe
      pomocy !!!
    • Przez tomekxx1
      Witam. Dzis napotkalem się z dość sporym problemem i nie za bardzo wiem co mogło się stać. Po przerobieniu pokrywy pompy, i zamontowaniu nowego rozdzielacza do tura podnośnik przestał pracować. Nie działają ani wyjścia ani podnośnik. Rozdzielacz mam zamontowany 2 sekcyjny, podłączone jest zasilanie, powrót do skrzyni, i powrót do rozdzielacza w podnośniku przez tuleje ciśnieniową. Wcześniej podnośnik działał a teraz nie wiem, kompletnie przestał reagować. Może ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać.
    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v