Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

taż miałem 7211 jak go sprzedawałem to miał 9,5tyś mtg i silnik w ogóle nie był ruszany dziś facet który go kupił ma ponad 13 tyś mtg i też nic nie robił, po prostu to czołg na 4 kołach nic mu nie daje rady

Opublikowano

@ZetorLublin7341 i reszta, jak czytam te wasze odpowiedzi to aż mnie strach bierze, jaką ja bestie mam w garażu. :rolleyes: A te przebiegi bez remontu.. O kurcze. :) u mnie jest koło 6tyś.. a ciśnienie na jednym tłoku już słabiutkie a reszta w normie.

Opublikowano

Witam. Ja chciałbym nawiązać do tego za dużego ciśnienia. To więc u mnie c-330 jak miała za duże ciśnienie to tak waliła olejem że na wale pojawiły się dość duże rysy. I nie był już mi wtedy tak mocno potrzebny i go sprzedałem a dzisiaj by mi się przydał. Więc jak troche będzi za duże to przejdzie a jak galęcie za duże to trzeba się ratować.

Opublikowano

Mam pytanie jakie jest u was ciśnienie oleju(przy załozonym filtrze odśrodkowym) na obrotach 500-600 przy rozgrzanym silniku?

 

U mnie na oleju 20w50 było 1,5 bara.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Swoją droga ciągnik ma 25 lat, jakieś 15 lat temu licznik stanął na 5000 mth, teraz ma sporo ponad 100000 mth i dól silnika nie był ruszany od nowości i aż dziw, że takie ciśnienie trzyma.

Jak ma 100000 mtg :D to wpisz go do księgi rekordów :)z pewnoscią będzie na pierwszym miejscu ;)

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Też myślałem że pojawił się problem z ciśnieniem oleju ale awarii uległ czujnik. Pomiar ciśnienia zegarem (manometrem) przy temperaturze ok. 85 - 90 stopni cieczy chłodzącej silnika dał wynik: 600 obr/min - 2 atm, 1500 obr/min - 4,5 atm.

Opublikowano

Witajcie chciałbym założyć do swojego zetorka 5320 wskaźnik Ciśnienia oleju najlepiej żeby był on w kabinie.

Pytanie nr. 1

gdzie taki uniwersalny wskaźnik wraz z czujnikiem kupić, prosiłbym o linki do allegro najlepiej.

Pytanie nr. 2

Gdzie go zamontować pod co podpiąć gdzie wkręcić itd do silnika oczywiście i jak go poprowadzić do kabiny.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ok ja znalazłem na allegro coś takiego:

http://allegro.pl/wskaznik-cisnienia-oleju-330-360-z-kontrolka-i2016043545.html ale z tego co widze to trzeba by prowadzić ten przewód do kabiny a to by było troche niewygodne bo wskaźnik chciałbym zamontować w dachu koło radia np.

A tutaj znalazłem taki

http://allegro.pl/zegar-wskaznik-cisnienia-oleju-silnikowego-i2006456746.html

Albo taki:

http://allegro.pl/wskaznik-cisnienia-oleju-komplet-nowy-i2000143050.html

Tylko pytanie jak to założyć gdzie i pod co podpiąć czy wiercić w bloku chociaż tego bym nie chciał robić bo ten pierwszy z wężem wykręcam orginalny czujnik wkręcam ten plus ten do kontrolki i jest a ten drugi niewiem.

Opublikowano

Te wskaźniki elektroniczne to są do niczego bo każdy inaczej wskazuje. Najlepsze są te na wężyk,wystarczy dokupić dłuższy przewód i przeprowadzić go przez słupek kabiny.

Opublikowano

trójnik jest potrzebny jak chcesz mieć zegar i kontrolkę. Jak chcesz sam zegar to w miejsce czujnika wkręcasz króciec z wężem lub rurką i prowadzisz do kabiny

Opublikowano

On juz jest w zestawie w linku którym podałeś. To ta "śruba" z otworem w poprzek, tylko robia ją lichej jakosci. Umnie sie sączył olej mimo podkładek miedzianych a na loctite nie chciałem skrecać to dorobiłem sobie lepsza z mosiadzu

Opublikowano (edytowane)

ja przesmaruje dirko te podkładki miedziane albo dam oringi z sączeniem oleju mam gorszy problem bo mi chyba rozwaliło kawałek uszczelki głowicy ten od strony lasek zaworów na krawędzi bloku i sączy mi olej przez to cały silnik od strony dekli brudny w oleju ale może w zime to zrobie. Wskaźnik wole mieć bo gdy zacznie spadać ciśnienie będe wiedział że coś jest nie tak i żeby skończyć prace a kontrolka mi tego nie powie.

Edytowane przez Bomba41
Opublikowano

Przy dużych obrotach na rozgrzanym silniku jest jedna atmosfera ciśnienia oleju. Gdy spuszczam gaz na zegarze pokazuje zero. Chciałbym się dowiedzieć co to jest za przyczyna gdyż głowice są zrobione,tłoki, tuleje są wymienione na nowe, panewki również są nowe i nie wiem co się dzieje. Proszę o szybką pomoc. Z góry dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v