Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oddaję do sprawdzenia pompę od MF3060 i prawdopodobnie do wymiany pójdzie głowiczka jaką założyć są jakieś lepsze gorsze? nie chcę się naciąć na jakiś bubel jak mi zaproponują licząc załóżmy na moją niewiedzę więc chcę się trochę przygotować

Opublikowano

Kilka lat temu założyli mi jakąś polską głowicę i tego lata na gorącym silniku znowu gorzej pali, więc znowu głowica do wymiany (może to wina opałówki)

Opublikowano

Ja mam z 10 lat w U5314 serbską i przez 3tys godzin nic się z nią nie stało. 2 lata temu do 3P założyłem serbską pompę i nie narzekam... Zresztą nalejesz trefnego paliwa to każdą wykończysz. Chyba za bardzo nie masz co nad tym kombinować tylko unikać czajny

Opublikowano

Pompiarz mi opowiadał gdy "byłem w odwiedzinach" że miał dwa przypadki gdy mu się serbska głowiczka (nowa) na stole zatarła podczas ustawiania. Powód to zbyt ciasne pasowanie i po rozgrzaniu się zatarły. Ale które już przeszły pierwszy rozruch to są ok.

Opublikowano

Zawiozłem i powiedziałem żeby szmelcu mi tam nie wkładał ma być dobrze zrobione to zobaczymy. Nie wiem co tam trzeba zrobić poza tym bo na ciepłym odpala od strzała na zimnym trzeba pokręcić trochę nawet ze świecą ale to tak od -5, jak latem rano odpala to obroty są nierówne falują jakby a jak już pochodzi to jest normalne tak samo jak w mróz odpala to odrazu chodzi równo

Opublikowano

U mnie był zrobiony remont silnika zarówno przed jak i po remoncie nie zbyt dobrze odpalał choć po trochę lepiej po przeglądzie pompy jest różnica ale jeszcze nie to czego oczekuję bo podobno jakiś tam zawór czy coś jest nie halo jak przestanie odpalać na ciepłym kupię nową ewentualnie wymienię wszystko co da się w starej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v