Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Załóż to i to , dopiero wtedy będzie prawdziwy efekt :rolleyes: :ph34r:

Opublikowano

Jak mocy brakuje to może remont by się zdał. Chyba że myślisz ciągać 7m talerzówkę C-330 to pokusił bym się o silnik od czołgu i napęd gąsienicowy. Bo ci wirtuozi rolnictwa z yt ciągają pługi na 5 biegu tylko wpuszczone na 3cm choć założysz turbo to ten ciągnik nie podoła większym maszynom jak pługi 2, talerzówka 1,8 i kultuwator 2m.

Opublikowano

@lukbold To zależy w którym województwie.. W niektórych dopiero się rozpoczną

Opublikowano

Jak mocy brakuje to może remont by się zdał. Chyba że myślisz ciągać 7m talerzówkę C-330 to pokusił bym się o silnik od czołgu i napęd gąsienicowy. Bo ci wirtuozi rolnictwa z yt ciągają pługi na 5 biegu tylko wpuszczone na 3cm choć założysz turbo to ten ciągnik nie podoła większym maszynom jak pługi 2, talerzówka 1,8 i kultuwator 2m.

Była robiona cała kapitalka silnika w 2014 mam ziemie cieżkie.

 ta z kompresorem

 

Taa, a jak mój pomysł na silnik 3 P we Wladku negowali, a teraz znalazł się jeden gość który zbudował przystawki i drugi, który założył to do ciągnika.

.

Też się zastawiałem na silnikiem 3p i liczyłem wszystko z przeróbkami i wyszło mi koło 8tyś zł lepiej sprzedać c330 i dołożyć te 8-12tyś zł i mam 2812.

 

sprzedaj c 330, kup c 360, kasy Ci zostanie a bedziesz mial 2 gary i prawie 2x tyle mocy co masz i nie rob lipy, bo wkladanie turba do ciapka nie ma sensu.

C360 też żłopie nieźle. 

Opublikowano (edytowane)

jak pompa i wtryski zdrowe to nie ma tragedii, po za tym c 360 szybciej zrobi, na to samo wyjdzie.

 

ta zolta c 330 to na pusto ledwo kolami mieli.

Edytowane przez Uziu92
Opublikowano

Robiłeś 3 lata temu kapitalke? Założysz turbo czy tam kompresor i za rok przy dobrych wiatrach dwa lata będziesz szukał drugiego silnika ;) Jak nie silnik, to skrzynia nie wytrzyma obciążenia. One nie są przystosowane do takiej mocy. Wymienić ciapka na 2812? Średnio opłacalny interes, żeby zyskać niespełna 6-7km. Wiesz, ja też myślałem, że c360 strasznie dużo pali do momentu gdy zrobiliśmy pompę paliwowa, rozrząd i wtryskiwacze. Oczywiście, swoje spalić musi, bo nic na samo powietrze chodziło nie będzie. Jak na swoją mizerną moc, to te ciągniki dosyć ładnie sobie radzą

Opublikowano

Takie rzeźby jak komuś się nudzi czemu nie, ale moim zdaniem jak ciągnik wyjechał z fabryki i ma moc 30km to jego podzespoły są przystosowane właśnie do takiej mocy. U nas we wsi pozakładali niektórzy większe koła do t-25 i już problemy bo, a to silnik do remontu a to skrzynia nie wytrzymuje.

Opublikowano

jak już to kompresor bo przy dwóch cylindrach są duże wahania ciśnienia w kolektorze a turbina długo tego nie zniesie ale osobiście odradzam takie modyfikacje bo skrzynia może nie wytrzymać, no i większą mocą uciągu nie zwiększysz, musiał byś koła inne założyć pytanie tylko czy jest sens się bawić w takie modyfikacje ;) 

Opublikowano

Ciekawe jak upchał silnik 4p do c330,jeszcze jedna zastanawia mnie rzecz jest tam filmik że orze pługiem 3 skibowym,a mógł spójnie zapiać 4-5 skibowy pług niby do 4p 140 koni :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v