Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam pytanie głównie do posiadaczy c385 czy dźwignia gazu ręcznego i nożnego powinny być na równej odległości?
Kupiłem bestie z rozgrzebanymi cięgłami i nie mogę dojść końca. Do tego wszystkiego dochodzi utrudniony dostęp do dźwigni przy pompie i poważnie zaczyna mnie to już denerwować icon_wink.gif.
Aktualnie wychodzi na te że pręt jest za krótki.
Dźwignie przy pedałach są jak na zdjęciu,ta od nożnego kilka cm przesunięta w tył.
Ma ktoś jakiś złoty środek na dźwignie przy pompie wtryskowej? Pod jakim kątem ją założyć?

post-136920-0-37194500-1487504245_thumb.jpg

post-136920-0-23551000-1487504259_thumb.jpg

post-136920-0-02757500-1487504278_thumb.jpg

Opublikowano

dźwignia z drugiego zdjęcia jest od ręcznego .jak ciągnik jest zgaszony to musi być cofnięta w stronę silnika praktycznie na maksa.ta dźwignia z frezem na na pompę o ile pamiętam przy zgaszonym ciągniku jest lekko w stronę przodu ciągnika odchylona. napisz w czym problem nie wiem czy poskładać tego nie umiesz czy porostu ciągnika nie da się zgasić lub na obroty maks nie wchodzi.

Opublikowano

Nie mam pełnych obrotów.

Myślałem że dźwignia od nożnego ma być na równo z tą od ręcznego ale skoro mówisz że ta od ręcznego ma być bardziej wysunięta jak na moim zdjęciu to wychodzi że wszystko jest ok.

Pytam pod jakim mniej więcej kątem jest dźwignia z frezem przy pompie bo jest tam strasznie ciężki dostęp i nie można sobie pozwolić na przymierzanie jak w przypadku c330 czy 360 gdzie wszystko jest z przodu.

Opublikowano

Hej

Reaktywuje temat... może zna ktoś złoty środek jak ustawić dźwigienki gazu bo już trace cierpliwość... jak ustawie obroty to nie zgasze a jak zgasze to na obroty nie wchodzi i tak w kółko. Poradźcie coś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v