Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. W moim Mf 6170 szarpały biegi dynashiftu (te zmieniane pod obciążeniem). Gdy go kupiłem to poprzedni właściciel mówił ze dolewał olej jaki miał pod ręką bo nie wiedział. Przy wymianie oleju i filtrów w najniżej położonym korku w skrzyni znalazłem coś jak kawałki okładzin z tarczy sprzęgłowej. W miedzy czasie elektryk szukał przyczyny niedziałania wskaźnika temperatury i tykania w rozruszniku. Okazało się ze w wiązce przewodów 2 były stopione po wymianie tych kabli przestał działać rewers. Niby przełącza a ciągnik stoi w miejscu. W ciągniku przestała działać również blokada dyfra (przed tym wszystko działało). Kolejnym problemem jest nieświecąca kontrolka od wolnych biegów przy startowaniu się zapala a po przełączeniu na żółwia ciągnik zmienia a kontrolka nie świeci. Prosze o szybką pomoc ponieważ ciągnik stoi a roboty masa.

Opublikowano

Doszedłem do tego że w ciągniku zaczyna wszystko chodzić za drugim odpaleniem. Nie działa tylko blokada dyfra. Czy ktoś wie co może być przyczyną działania ciągnika za drugim odpaleniem? Proszę o pomoc z góry dzięki.

Opublikowano

być może komputer dostał w łeb
poszukaj dobrego speca od elektroniki (nie elektryki) i szukaj tam problemu
ewentualnie gdzieś na głównych wiązkach pojawiają się spiecia

Opublikowano (edytowane)

Wez sobie jakiegos porzadnego speca i niech to zrobi.
Prawdopodobnie jest to komputer mialem ten sam przypadek oddalem facetowi zeby porobil swiatla a on popodlaczal gdzie sie da i poszlo zwarcie.
A jesli chodzi o te pstrylanie w rozruszniku to zaloz wiekszy akumulator

Edytowane przez hardkor113
Opublikowano (edytowane)
W dniu 18.07.2017 o 18:38, Patryk1977 napisał(a):

Witam. W moim Mf 6170 szarpały biegi dynashiftu (te zmieniane pod obciążeniem). Gdy go kupiłem to poprzedni właściciel mówił ze dolewał olej jaki miał pod ręką bo nie wiedział. Przy wymianie oleju i filtrów w najniżej położonym korku w skrzyni znalazłem coś jak kawałki okładzin z tarczy sprzęgłowej. W miedzy czasie elektryk szukał przyczyny niedziałania wskaźnika temperatury i tykania w rozruszniku. Okazało się ze w wiązce przewodów 2 były stopione po wymianie tych kabli przestał działać rewers. Niby przełącza a ciągnik stoi w miejscu. W ciągniku przestała działać również blokada dyfra (przed tym wszystko działało). Kolejnym problemem jest nieświecąca kontrolka od wolnych biegów przy startowaniu się zapala a po przełączeniu na żółwia ciągnik zmienia a kontrolka nie świeci. Prosze o szybką pomoc ponieważ ciągnik stoi a roboty masa.

 

Dynashift - sprawdź akumulator hydrauliczny. Jak zmienia Ci na zimnym ? Jakim olejem zalałeś ?

 

Kawałki okładzin - w najlepszym wypadku pochodzą od hamulca ręcznego ( lub sprzęgła od WOMu ), w najgorszym to odklejające się okładziny z tarcz hamulcowych. Radzę to sprawdzić.

 

Elektryka - jeżeli przed jeździł, a po przestał to bierz za łeb "elektryka". Najprawdopodobniej jest problem z kompem, a dokładnie z jego zasilaniem / lub został uwalony przez elektryka.

 

Co do kontrolki, to świeci się tylko ZAJĄC. Żółwia nie ma na zegarach. To co Ci się świeci obok zająca to jest ślimak - od biegów pełzających.

 

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

W ciągniku mechanicznie jest wszystko sprawne tylko z elektroniką coś nie tak. Rewers jak i półbiegi zmieniane są za pośrednictwem komputera najprawdopodobniej tam leży przyczyna. Okładziny wyglądają jak z tarczy sprzęgła (sprawdzałem w sklepie) lecz nie wiadomo czy ktoś to robił a nie wyczyścił filtra pod ciągnikiem czy po prostu sypie się sprzęgło. Myśle że problem rozwiązany dzięki za pomoc.  :)  :)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v