Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ogólnie nie polecam. Było 2 na wiosce i obaj właściciele narzekali. Jeden go kupił to w ciągu miesiąca sprzedał i kupił renault 70km bez napędu i mówi że nigdy w życiu 690 bez przodu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam w Mf 6480 dynashift rozłącza jazdę gdy ciągnik się nagrzeje ciśnienie pozostaje 17bar na wszystkim kody błędów 218 i 222
      mial ktoś podobny przypadek czujnik dźwigni zmiany biegów wymieniony 


    • Przez Granda
      Witam. Taki problem z mf 5710. Hamulec tylny nie odbija tzn pi zahamowaniu hamulcem nożnym lub zaciągnięciu ręcznego i zwolnieniu hamulec w jednym kole nadal delikatnie trzyma . Ciągnik niby nie hamuje ale most się grzeje i delikatnie czuć że hamulec nadal trzyma. Odczepiłem linkę od ręcznego przy tym kole żeby hamulec puścił i nie hamuje nożnym tym kołem i jest ok. Od góry rozbierałem taka zatyczje przy moście (przy tym ciegielku) ale nic tam nie widać. Prawdopodobnie trzeba rozebrać zwolenice i dostać się do hamulców tylko co tam mogło się zepsuć? Miał ktoś podobnie? Dodam jeszcze że hamulce na tym kole działają dobrze.


    • Przez kajo
      Jaka może być przyczyna że massey ferguson 4245 nie rozłacza się napęd 
       
    • Przez lukaszSZ999
      Witam
      Mam od trzech lat model 6613. Od zeszłego sezonu zauważyłem uciążliwe buczenie w kabinie. Najczęściej pracuje wokół 1700obr i tam właśnie jest najbardziej dokuczliwe buczenie. Dziś miałem chwilę by go osłuchać i tak:
      Wokół silnika tego nie słuchać, przy lewych schodkach jest wyraźne oraz z tyłu gdzie by głowę nie wsadzić to buczy mocno.
      Podczas dochodzenia stwierdziłem coś jeszcze, to jest rezonans występujący wokół trzech prędkościach obrotowych:
      850obr./min
      1200obr./min
      1700obr/min
      Wyraźnie głośniejsze od tła. Częstotliwość buczenia jest identyczna. To strasznie wchodzi do kabiny i jest uciążliwe przez kilka godzin pracy.
      Ściągnęłem apke na telefon do analizy widma i wszystko się potwierdza. Fala o częstotliwości 108-113Hz. Wrzucam spektrogram.
      Nie zależy to od obciążenia, z maszyną czy bez, czy obciąże hydraulike czy nie, czy powietrze z pneumatyki jest spuszczone czy nabite, bez różnicy. Tak samo jeśli chodzi o zakresy biegów.
      Jeszcze sprawdzę czy na zimno jest tak samo. 
      Macie jakieś pomysły?
       

    • Przez lukaszSZ999
      Witam
      Tak jak w temacie. Mam przed sobą stronę z instrukcji serwisowej odnośnie procedury kalibracji skrzyni, jednak nie jest to wprost napisane czy to dotyczy tylko rewersu czy również biegów i połówek. Ma ktoś szerszą wiedzę na ten temat?
      Pytam bo mam taki objaw, że skrzynia trochę zbyt gwałtownie ale też z opóźnieniem przerzuca wszystkie połówki od A do F. Agresywność na -5 niestety nie niweluje szarpnięcia. Czasem przy przerzuceniu wyskoczy błąd który mówi że układ nie wyrabia się w zadanym czasie z przerzuceniem. Przed wymianą i po wymianie oleju i filtrów jest tak samo. Odpuściłem wymianę najmniejszego filtra na rurce po prawej stronie.
      Ktoś coś?
      Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v