Skocz do zawartości

Podnośnik Renault 103.54


TomekLOP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam mały problem z moim Renaultem 103.54 chodzi o podnośnik mechaniczny bez ehr, nie mogę ustawić pługa bo wydaje mi się że za mało podnosi i podczas obrotu kółko potrafi zahaczyć o ziemię pług to Kverneland ld100 3 skiby może ktoś miał już coś podobnego, może jest jakaś regulacja wysokości podnoszenia czy próbować przestawić na frezach ramiona podnośnika ciągnik pracował w tandemie bo ma mocno wytarty zaczep, i ogólnie jak powinien działać podnośnik sterowanie tymi dźwigniami w kabinie niech ktoś opisze jak to u niego działa, bo u mnie ustawiam pierwsza dzwignię na połowę a drugą tę dłuższa na powiedzmy 4 i orzemy ale jak przy końcu podnoszę pług pierwszą dzwignią to on całkiem do góry nie pójdzie dobiero jak pocignę tę druga na 10 to podniesie na max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy tylko moja Renata posiada kilka otworów w dolnych cięgłach do przestawiania wieszaków , co umożliwia łatwo zmienić skok podnoszenia


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez BIZULEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przełożyć oczko na łączniku na kolejne. W pługu w górę na ciągniku w dól i będziesz miał kółko wyżej dachu :P

 

Tak mam już zrobione tyle, że w pługu do pracy jest fasolka przewidziana żeby mógł pracować.

Edytowane przez TomekLOP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Też mam tak że dźwignią od ustawiania głębokości podniesie wyżej o kilka cm niż dźwignią od podnoszenia, więc chyba to normalne.

Ja mam z kolei takie pytanie. Jak wyjąć pompę hydrauliki w modelu 103.54 ? Widzę wszystkie śruby ale dostęp do nich jest strasznie ciężki. Może jest jakiś patent na to ?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie przy tej formie "podwyższenia" wieżyczki osiągniesz tylko pierwszy z celów, zaś drugi tylko na tym ucierpi. Gdyby to podwyższenie było w górę (jak powinno być) to wtedy osiągnąłbyś obydwa a tak zapomnij o obrocie - ale co kto lubi. Napisałem poprzednio co należy zrobić lub zakupić, aby pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.10.2017 o 09:19, AlaCapone napisał:

W takim razie przy tej formie "podwyższenia" wieżyczki osiągniesz tylko pierwszy z celów, zaś drugi tylko na tym ucierpi. Gdyby to podwyższenie było w górę (jak powinno być) to wtedy osiągnąłbyś obydwa a tak zapomnij o obrocie - ale co kto lubi. Napisałem poprzednio co należy zrobić lub zakupić, aby pomogło.

 

To powiedz mi jeszcze co zmieni mi przełożenie belki zaczepowej w ten drugi otwór? Mój pług ma identyczną wieżyczkę jak na zdjęciu wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Położenie belki zaczepowej w dalszy otwór:
- przybliży pług do ciągnika
- zwiększy udźwig podnośnika (pług będzie sprawiał wrażenie lżejszego)
- zmieni proporcje długości ramion (cięgien) dolnych podnośnika w stosunku do cięgna górnego, a co za tym idzie:
- wypłyci orkę dla przednich korpusów
- utrudni obrót (tył pługa uniesie się niżej)
- cięgno górne (łącznik centralny) będzie sprawiało wrażenie jeszcze dłuższego (w porównaniu ze stanem obecnym)
- w skrajnych przypadkach wieżyczka może kolidować z kabiną ciągnika (Zetor, Ursus ciężkie serie)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysw5
      Witam wszystkich, 
      Przygotuję się do remontu silnika mojej renówki 103.54. Jest tam silnik MWM turbo TD 226-4 R185. Objawy są takie,  że pali coraz więcej oleju, już na dolewki 10l na sezon nie starcza. Po odpaleniu zimnego chmura białego dymu. Tak ogólnie pracuje dobrze, zdarza się,  że gdy jest mocno rozgrzany przy temp. otoczenia powyżej 25 stopni i np orce pod rzepak potrafi mignąć kontrolka oleju na wolnych obrotach,  np przy ruszniu jak obroty spadną.
      Z tego co się zorientowałem to tuleje w tym silniku są suche. Planuje ściągnąć głowicę,  zobaczyć stan tulei, tłoka,  pierścieni i przy okazji korbowodów. Czytałem też,  że przy takich objawach mogą być zużyte same głowice.
      Chciałem się poradzić,  czy da radę wymieć tuleje, bez wyciągania silnika? Mechanik twierdzi że przy takich tulejach powininny być wyrównane/rozwiercone otwory w bloku i dopiero zamówione tuleje pod ten wymiar i następnie wciśnięciu honowane na wymiar pod tłok.
      Czy ktoś może wymieniał tuleje w takim silniku w oryginalnym wymiarze że np po wciśnięciu nie wymagają honowania?
      Przy mokrych nie byłoby problemu.


    • Przez elamir
      Panowie co to za element renówki 103.54 niedaleko tylnego mostu? Cieknie mi spod niego olej hydrauliczny. 


    • Przez Michał8201
      Witam ,jak wyżej napisane renault 550 rx problem polega na tym że przy zmianie polbiegu z 1 na 2 nie ma reakcji z 2 na 3 jest odczuwalne szarpnięcie i z 3 na 4 znowu brak reakcji, czy ktoś może coś pomóc bo podobno może mieć tylko 2 półbiegi.
    • Przez user88
      Witam. 
      Mam 155.54 będę musiał ja zamykać z kluczyka którego brak. Jeśli posiada ktoś wkład z kluczykiem to kupię. Wiem też, że te wkładki posiadały numery zgodne z tym na kluczu może dałoby się dopasować coś ew dorobić kluczyk. Jest dostepna takowa na zamówienie ale 400 zł trochę sporo. 
    • Przez mariusz1304
      Witam,
      Od niedawna mam problem z przednim napędem. Dokładnie to cos w nim hałasuje. Tak jakby turkotanie przy każdym obrocie kół. Na ta chwile ciężko mi stwierdzić czy to z przedniego mostu czy z okolic przystawki.
      Kilka lat temu miałem obrobione tryby w przednim moście i wtedy hałasowało bardziej przy skręcaniu a teraz coś słychać przy jeździe na wprost. Przy skręcaniu jest cicho. Przy wyłączonym napędzie też nic nie słychać.
      Olej w przodzie wymieniony jakieś 3 lata temu na 80w90LS
      Łożysko podpory wału sprawdzone.
      Jest możliwe żeby tarczki w przednim układzie różnicowym lub przystawce tak się zachowywały?
      Miał ktoś taki problem, coś doradzi?
       
      Skrzynia mechaniczna z elektrohydraulicznym załączaniem napędu.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v