Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś na giełdzie kupiłem dodatkowy zbiornik paliwa (pod kabinę koło schodka) do 1012.

Jak nabyłem ciągnik to go nie było. Proszę o informację co gdzie podłączyć, bo widzę, trzy rureczki wychodzące z tego zbiorniczka. Najlepiej sprawę rozwiązały by fotki i krótki opis.

Dziękuje.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zobacz jak jest podłączony stary zbiornik paliwa, wtedy będzie łatwiej....

Opublikowano

Króciec o największej średnicy służy do tankowania zbiornika podłącza się go do zbiornika paliwa dość grubym przewodem elastycznym główny zbiornik powinien być wyposażony w zawór i to tam się podłącza. Jeden z cienkich króćców zbiornika dodatkowego podłącza się do do kranika układu paliwowego- zasilanie. Drugi podłącza się w miejsce gdzie był wcześniej podłączony układ paliwowy – kranik. Który z cienkich króćców służy do podłączenia układu paliwowego musisz sprawdzić sam bo różnica polega na tym ze jeden jest krótki a drugi sięga do samego dna zbiornika i to ten powinien zasilać układ paliwowy.

Opublikowano

Jęśli zamontujesz dolny zbiornik to nie zdziw sie że traktor będzie ciężko palił gdy będziesz miał paliwo tylko w tym dolnym zbiorniku.Po kilku godzinnej przerwie trzeba podpompować ręczną pompką bo inaczej wykończysz akumulatory.Mam tak w 12 i nawet wymiana zaworka zwrotnego przy pompie nie pomogła.Po kilku godzinach paliwo z układu zasilania spływa do dolnego zbiornika trochę kicha ,no ale jak zatankuję 12 do pełna to mam 200l do dyspozycji:)

Opublikowano
Jęśli zamontujesz dolny zbiornik to nie zdziw sie że traktor będzie ciężko palił gdy będziesz miał paliwo tylko w tym dolnym zbiorniku.Po kilku godzinnej przerwie trzeba podpompować ręczną pompką bo inaczej wykończysz akumulatory.Mam tak w 12 i nawet wymiana zaworka zwrotnego przy pompie nie pomogła.Po kilku godzinach paliwo z układu zasilania spływa do dolnego zbiornika trochę kicha ,no ale jak zatankuję 12 do pełna to mam 200l do dyspozycji:)

 

a pompkę mechaniczną masz jeszcze dobrą może problem leży po tej stronie kiedyś mieliśmy ten problem w bizonie i drobna wymiana i śmiga

Opublikowano

Ups to zaczynam się niepokoić.

Proszę innych o wypowiedzi w tej sprawie, ewentualnie jak zaradzić takiej sytuacji jak opisuje ,,tomek15h''

 

 

Ps. Już wiem gdzie, co i jak podłączyć, dziękuje za rady, szczególnie koledze ,,TURBINA'', który pofatygował się i zrobił fotki.

Opublikowano

W swojej 16 tez mam problem taki ze paliwo spływa przy g ornym zbiorniku pustym. Ale wystarczy zostawić niewielką ilość i jest ok. a z dodatkowym zbiornikiem można spokojnie popracować dłużej a po zjechaniu do tankować i rano niema problemu. A jak się zdarzy, że zostanie do rana to wystarczy dopompować pompka i silnik odpala.

Opublikowano

Objaw dolnego zbiornika jest normalny, może to jest wina minimalnie nieszczelnych zaworków w układzie ale da się z tym żyć lepiej po zjeździe zatankować niż zjeżdżać z pola bo braknie paliwa, lub brać w bańkę ze sobą.

Opublikowano
Objaw dolnego zbiornika jest normalny, może to jest wina minimalnie nieszczelnych zaworków w układzie ale da się z tym żyć lepiej po zjeździe zatankować niż zjeżdżać z pola bo braknie paliwa, lub brać w bańkę ze sobą.

chłopaki a czemu nie założycie zaworu zwrotnego na przewodzie zasilania ale przy samym zbiorniku na allegro są takie przecinasz wąż i zakładasz mi pomógł i jest ok

Opublikowano
chłopaki a czemu nie założycie zaworu zwrotnego na przewodzie zasilania ale przy samym zbiorniku na allegro są takie przecinasz wąż i zakładasz mi pomógł i jest ok

Własnie miałem o tym napisac :) Problem znika!

Opublikowano

jesli chodzi o dodatkowy bak to byly z prawej strony pod kabiną ale nie jestem pewien. Aha i chyba byl juz podobny temat ale tez nie jestem pewien jesli nie bylo to sory:p

Opublikowano

Takich baków nie widziałem ale w nowszych ursusach tzn. te 19 ... 17... itd. to chyba w nich jest montowany specjalny zbiorniki (plastikowy oczywiście) miedzy kołem a skrzynią biegów tak jak np w deutz-fachrach itp.

Opublikowano

paktofonikas1987@ chyba sam wiesz ze przerobienie na bak o poj. 350l jest dość trudne, najprostszym i najbardziej spotykanym rozwiązaniem jakie jest stosowane w ursusach i zetorach, to "podwieszanie" zbiorników z paliwem pod podłogą za schodkami kabiny...

Jeśli chciałoby Ci sie aż tak "bawić" i koniecznie chciałbyś zbiornik 350l, to jedynym rozwiązaniem byłoby (tak jak napisał Lukasz1@) kupienie plastikowego zbiornika i zamątowanie go w odpowiednim miejscu... ;)

 

popraw wyraz w tamacie : Dodoatkowy powinno być Dodatkowy ;)

Opublikowano

Raczej duuuużo byłoby do przeróbki, na początek musisz mieć miejsce gdzie umieścić zbiorniki o poj 200l (a to jest niemały problem) do tego dochodzi kupno takiego zbiornika (odpowiednio wyprofilowanego) oraz sama instalacja zbiornika i doprowadzenie przewodu paliwowego... Jednym słowem jest troche pracy...

A tak wogóle to czemu chcesz powiększać zbiornik??? Za dużo Ci pali (w to wątpie) czy jak???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v