Skocz do zawartości

co sadzicie o seri ursusów 385 902 912


arassso

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

No servo to bolączka w 902. Zacznie ciąknąć i trzeba wymienić. raz miałem przypadek że założyliśmy i po założeniu reszty chłodnicy itd i próbnej jeżdzie było trzeba wymienić znów tzn oddać je bo nie szło ukręcić kierownicą. Bierzemy regenerowane zawsze. A z chłodnicą też mieliśmy problemy teraz założyliśmy od zetora jakiegoś. A silnik to też pare miał remontów, skrzynia 1 główny tez w drobny mak była rozłożona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie : jak działa wam blokada w tych ciągnikach ? Bo Ja mam z nią problem poniewaz slizga się jak w 360 3p kiedys :D czy można to jakos naprawic ? czy dużo przy tym jest pracy i czy nie wystarczy czegos wyregulowac ?

Nie zmnam się jeszcze na układzie załaczania blokady w tym ciągniku więc prosze was o poradę :P

dziękuje z góry za wszystkie odpowiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesienią gdy oralem to ww jdnym miejscu gdzie jest glina właczałem i było ok. póżniej za jakiś czas używałem jej ale już musiałem mocno zapierac nogą żeby nie odbijał ten pedał do góry a teraz moge na niej stanąć nawt i nie potrafi się załaczyć tylko "podskakuje" góra dól ten pedał ;) poprostu jakby nie chce zaskoczyc dobrze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet mimo szczerych chęci taki układ prędzej czy później będzie nabierał tendencji do "rozślizgiwania" się. Raz, drugi wysmyknie się pod obciążeniem i już ma z górki ;) Jeśli max wciśnięty pedał opiera się o podłogę to spróbuj go podciągnąć, na pewno jest regulacja na cięgnach - miałem się temu przyjrzeć bo aktualnie mam zrzuconą podłogę, tylko ciągle zapominam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wady:

-Charcząca skrzynia biegów    -słaba widoczność do tyłu   -układ kierowniczy na serwomechanizmie często się psuję(nie które miały orbitrol)

zalety:

-duży uciąg jak na ciągnik 80km bez napędu    -duża masa własna   -zwrotność   -miękki przód bardzo dobry przy transporcie  -duża kabina   -tanie częsci zamienne     -sam zrobisz przecinakiem i młotkiem:P

Jak coś jeszcze mi się przypomni to napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ostro teraz pojechałeś. Przednie koła za wąskie, serwo to czyste dziadostwo, widok do tyłu na maszynę równy zero, maszyny z wysoką wieżyczką wchodzą do kabiny po podniesieniu, itp. itd. Jedyne za co można pochwalić ten traktor, to cena zakupu (jesli szuka się w normalnych granicach cenowych) i amortyzację przedniej osi, która dobrze tłumi nierówności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MateuszToczek
      Witam, mam pytanie, otóż remontuję mojego ursusa 385 i stanąłem w miejscu z powodu tej pompki wspomagania hydrauliki zeswnetrzej. Czy jest to potrzebne, ponieważ nie wiem w sumie czy mam kompletną czy nie bo już dawno to wymontowałem, a teraz patrzę że są jakieś wersje jej. Ja mam bez grzybka i kulki.


    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez Adrian16
      Witam, mam taki problem z moim ursusem 914, ogólnie wałek wom trudno się załącza. Na zimnym załącza się normalnie i normalnie pracuje dopóki go nie wyłączę, jeśli wyłączę a olej jest już rozgrzany, jest problem z załączeniem, nie reaguje na wajchę przy kierownicy, czasami się załączy ale tak jakby się ślizgał nie chce wejść na obroty i da się go ręką zatrzymać, po kilku próbach zaskoczy normalnie i dopóki się go nie wyłączy pracuje normalnie. Co może być przyczyną? Z góry dzięki za odpowiedzi 
    • Przez Jaco99
      Witam pękła mi obudowa tylnego mostu. 
      Czy istnieje szansa to jakoś zaspawać?
       
       

    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam kupiłem nowy regulator do Ursus 1014 i nie idzie powietrze ani na przyczepę ani nie idzie na pompowanie kół przy regulatorze w czym tkwi problem? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...