Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odkręcasz korek chłodnicy i wykręcasz dwa kurki, jeden na dole chłodnicy po prawej stronie i drugi w bloku w okolicach odstojnika filtra paliwa. Do układu wchodzi 10,2 litra płynu. Powodzenia :P

 

edit:

Dominik, byłeś szybszy :P

Opublikowano

Postępowałem według instrukcji, jednak do układu weszło 7 litrów zamiast 10, gdy naciskam wąż od chłodnicy sprawia wrażenie pustego, czy może termostat nie przepuścił płynu ?? Co byście mi poradzili z tym zrobić ??

Opublikowano

Mati a ile tego płynu spuściłeś z układu. Jak nie mierzyłeś to może tylko te 7 litrów zleciało.

 

Zawsze jak ciągnik zalewam nowym płynem to zostawiam otwarty kranik na bloku dopóki nie pokaże się płyn. Ostatnio zalewałem u 3512 i nie miałem problemów.

Jak wlałeś te 7 litrów to bez problemu możesz uruchomić silnik i jeśli bedzie ubytek to dolejesz:)

Opublikowano

Ja mam takie pytanie czemu po wymianie termostatu ciągnik ma wysoką temperaturę i wchodzi z 5 litrów wody. Wskazówka od temperatury dochodzi do czerwonego pola i nie wiem co mam robi proszę o pomoc

Opublikowano

No nw ponieważ mechanik to robił. Jeżeli jest termostat krzywo założony to się nie otworzy spróbuje wrzątkiem nalać i zobaczyć czy się otworzy, a jeżeli niee to dzwonie i wytłumacze mu o ci chodzi ;[ .Przed wczoraj testowałem ile wody wjedzie i weszło równe 7l :(

Opublikowano

Ja kiedyś zamontowałem w 255 termostat "do góry nogami" i objawy był taki że silnik w zasadzie się nigdy nie nagrzewał- więc chyba to nie to.

Opublikowano

U mnie kranik pod filtrem paliwa odmówił posłuszeństwa i spuściłem tylko przy chłodnicy, wyszło jakieś 5L. Nie powinno zlecieć wszystko tym jednym kranikiem ? Inaczej muszę ściągnąć filtr paliwa i jakoś wykręcić cały ten kranik z bloku ;/

Opublikowano

Wg. instrukcji mieści się 10l. Nie mam możliwości spuszczenia płynu z bloku poprzez chłodnicę ponieważ masz 2 układy które rozdziela termostat. Może jakbyś go nie miał to spuściłbyś większość ale tak musisz wykręcić kranik i zaopatrzyć się w nowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v