Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli ładowacz sterowany jest rozdzielaczem to mamy rozdzielacz 3-sekcyjny.

Jednak jeśli wybierzemy sterowanie joystick'iem to mamy wtedy rozdzielacz 2-sekcyjny + elektrozawór [dzielnik oleju] który po przełączeniu przyciskiem w joy'u jedną sekcję z rodzielacza dzieli na 2 kolejne, czyli też mamy wtedy 3 sekcje ale w inny sposób ;)

Opublikowano

Oczywiście macie panowie racje - trzecia sekcja służy do obsługi narzędzia (krokodyl, chwytak itp). I fakt, w linku który podałem jest tur dwu sekcyjny. Chodziło mi tylko o to że dołożenie trzeciej sekcji to bułka z masłem bo to tylko zmiana rozdzielacza i zamontowanie dwuch rurek, lub dzielnik w przypadku joysticka.

Opublikowano

A to trzeba było tak od razu ;)

Powiem że 3'cia sekcja potrafi ułatwić życie w pracy z ładowaczem.

Pracowałem C-360 z TUR'em 2A i przy ładowaniu obornika z krokodylem nie było problemu z spadającą masą. Krokodyl wyrywał ile mógł :) . Gorzej miała 60'tka, bo jak wiemy hydrauliką ona nie grzeszy :D .

Opublikowano

Trzecia sekcja na pewno jest przydatna, daje możliwość używania np krokodyla. Z drugiej strony myśle jednak że ciągniki o których mowa w temacie nie są raczej przewidziane do tak dużych obciążeń (chodzi mi o przednią oś). 500 kg to masa raczej wystarczająca. Można oczywiście podnosić więcej ale trzeba liczyć się częstymi remontami przodu.

Opublikowano

Mi przydał by siętaki 3 sekcyjny na ciapku, żeby podiweść troche słomy ze sterty, lub pękniętą bele słomy czy siana posprzątać, ale mam troche mieszane uczucia jak wyobraże sobie tyle żelastwa przed maską w ciapku, fakt że sam tur 1no sekcyjny to dużo jak na ciapka, a teraz ciężki siłownik do 2giej sekcji fakt uatwi racę więc można przeboleć te kilka kg więc, ale krokodyl, będzie najbardziej wysuniętym elementem przed ciągnik a te kilkadziesiąt kg też musi ważyć, krokodyl napewno fajna sprawa ale w tych krutszych ładowaczach jak pol mot 9 a w 2A moim zdaniem może być za cieżki na c 330

Opublikowano

Dobrze ale jakie to są z krutszymi ranmionami? tur 9 jest duzo droższy, a 2A nie skruce bo w kabine wejdzie, pozatym długi też sie przda żeby podepchnąć gnuj na płycie i takei tam inne

Opublikowano

Np tury samoróbki są z krótszymi ramionami, robisz takie jak Ci pasuje. Fakt krótki nie podniesie za wysoko no ale piszesz że nie chcesz zbytnio dociążać przodu np krokodylem.

Opublikowano

he też to znalazłem, ale dzięki, kurcze tur więcej warty od ciągnika ;) ciekawe ile kosztuje ta szufla bo bym wzioł bez szufli, almbo same widły, fajna sprawa, ale jak już to chyba na jakieś rzemiosło na 2 sekcjach postawie za 5,5 tyś są na allegro bo chciałbym zeby jeszcze pare złotych zostało na wspomaganie a tak to przeinwestuje ciapka!!!

Gość damian131091
Opublikowano
Oczywiście macie panowie racje - trzecia sekcja służy do obsługi narzędzia (krokodyl, chwytak itp). I fakt, w linku który podałem jest tur dwu sekcyjny. Chodziło mi tylko o to że dołożenie trzeciej sekcji to bułka z masłem bo to tylko zmiana rozdzielacza i zamontowanie dwuch rurek, lub dzielnik w przypadku joysticka.

Aaaa, i wszystko jasne.:D. No oczywiście że proste:)

 

Normalnego tura takiego jak 2b to nie zabardzo idzie skrócić;). Nawet gdybyś go skrócił to by rama była jeszcze za długa i z podnoszeniem np. bel był by problem. Ja bym Ci radził zakupić coś jak ten tur co jest w 1 poście, tylko to sie łączy z sporym wydatkiem. Istnieje możliwość jakiejś samoróbki, ale czy to wypali???

Opublikowano

Oglądałem niedawno nowego tura z hydrametu założonego na c 360, jest to ten sam zwykły tur co na linkę tylko dołożone sekcje rozdzielacz 3 seikcyjny w ciągniku, jeden siłownik wychyla narzędzie i w zestawie gościu miał do niego łyżkę krokodyla i chwytak do bel, ale gościu to raczej dla zabawy to kupił niż do roboty na 6 ha i jedną krowę, i uwaga zapłacił za to 12 tyś moim zdaniem dużo za dużo jak za taki ładowacz, bo chyba tur 9, czy tur 3B wyszeł by niewiele drożej a jest krutszy prawda?

ps. tak wogóle to lepiej założyć tura 2 sekcyjnego do c 330 czy do mf 255?

Opublikowano

Piszesz ze kupił tura z hydrametu 3 sek. z chwytakiem i krokodylem, a w gizycku taki tur to tylko 3B, póżniej piszesz że tur 3B by wyszedł niewiele drożej. To o co w ogóle chodzi ? :D

 

P.S może to był tur 3a tylko gościu dorobił albo dokupił chwytak do bel, bo firma montuje tylko chwytaki do 3B

Opublikowano

Sorki ale sam w końcu nie wiem jak to jest z tym nazewnictwem, tur był tak jak pisałem ten dłuższy z 1 siłownikiem do wychylanai łyżki, czyli taki sam jak 2A z polmotu, czy na tym z gizycka było 3B to ręki uciąć sobie nie dam ale chyba było 3B, ale wchodze na stronę hydrametu a tam 3B to taki co ma 2 siłowniki do wychylanai łyżki i krutszy jest więc moze ktoś mi wyjaśni jak to jest?

Gość damian131091
Opublikowano

Mam pytanko co do tych 2 siłowników. Do czego służy ten 2 siłownik?. Jest to jakieś wzmocnienie uźwigu?. A co do tego tura to napewno to był 3a:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v