Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Koledzy jak sprawdzić w ciągniku u-902 czy rozrząd jest dobrze ustawiony? Pytam się dlatego że ciągnik ciężko ma zapalić ,mimo wymiany rozrusznika na Magneton z przekładnią i założenie świecy płomieniowej.

Opublikowano

A jak odpali to silnik pracuje poprawnie i ma moc? Przyczyn moze byc wiele niekoniecnie rozrzad, moze cos z ukladem paliwowym, albo silnik juz zuzyty i kompresja ucieka. Rozrusznik chyba wystarczajaca dobrze kreci? Na jaki kolor dymi przy odpalaniu?

Opublikowano

Objawy są takie jakby silnik miał za mocna kompresję i nie ma siły nim przekręcić. sinik nie był na pewno przegrzany. Po odpaleniu zakopci na siwo-czarno.

Po zapaleniu silnik pracuje równo i ma moc. Kiedyś wyczytałem że to może być wina rozrządu!

Opublikowano

0,3 i 0,3mm.luz ma być.a pro po rozrządu to ja miałem przestawiony o jeden ząbek na pompie wtr.i ciągnik niby chodził ale nie chciał pali jak sie zagrzał a wyglądało to tak jakby blokowało silnik coś

Opublikowano

sprawdzić pompę może jest zapłon troszke nie tak pompa mozę zle załozona zdaza sie przy wyrobionych trybach na sprzęgiełku pompy ze da sie załozyć źle i bedzie zle palił poluzuj pompę i przy odpalonym sprubuj powoli ją jakąś łapką albo czymś obrucić w jedną i druga strone i posłuchaj jak silnik chodzi na małych obrotach ja tak miałem lato i rano nie dało sie praktycznie odpalić rozgrzał sie palił a zimny nie szło wogóle

Opublikowano

Panowie , potrzebuję skan strony z instrukcji napraw z ustawieniem kół rozrządu Ciagnika U902 lub C -385. Ktoś nabił tyle znaków na kołach ze teraz ani chiński uczony nie dojdzie z tym końca .

Opublikowano

ale oryginalne znaki łatwo rozpoznać bo są to kropki regularne na dwie na kole pośrednim a jedna na kole od napędu pompyt wtryskowej i ma ona wejść w te dwie na kole pośrednim a na wałku rozrządu jest coś w rodzaju trójkąta który wchodzi między dwa trójkąty w kole pośrednim

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v