Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak nacisnę ten zaworek co jest na butli z powietrzem to leci nim olej kiedyś tylko woda z powietrzem i mam pytanie czy miał ktoś podobny problem i jak można go szybko usunąć? odłączył bym wogule sprężarke ale słyszałem wypowiedzi że smrowania nie będzie w silniku i tak się boję dodam że mój ursus jest z 1994r

Opublikowano

Kolego odłączyć to Ty sobie musisz świece żarową no albo jak Ci się chce teraz zciągać maskę to ją wymienić. Świeca żarowa nie trzyma i puszcza ON a sprężarka go zaciąga stąd paliwo z zbiorniku powietrza.

 

Jeśli masz jakąś końcówkę z przewodu od paliwa to możesz ja zaślepić i wkręcić w miejsce zasilania świecy żarowej a samą świecę wymienić jesienna porą. To jest najszybsze rozwiązanie tego problemu.

 

A co do Moderatora: Po co piszesz nie na temat?/ A wiesz mi wczoraj urwała sie zawleczka i co to kogo obchodzi

Za porządne tematy rozdajesz ostrzeżenia a sam piszesz głupoty nie na temat

Opublikowano

Dzięki za wszystkie odpowiedzi a mam pytanko do Emilchaja czy może pamiętasz przy ilu mth Ci się tak zrobiło chodzi mi orientacyjnie ile mth wytrzymują te pierścienie?

Opublikowano

ja alternator założyłem z lewej strony pod pompą wtryskową kupiłem pompę wodną z tarpana a sprężarkę założyłem z 385 i se ją właczam a w tym roku doszłem do wniosku że jej nie potrzebuje i ją wurzuciłem

Opublikowano

Witam,

Mam 2 pytania odnośnie sprężarki montowanej w tym ciągniku.Po pierwsze gdzie są w niej zaworki które przepuszczają powietrze gdy sprężarka nabije odpowiednią ilość powietrza,czy może pompuje ona cały czas aż braknie jej sił?.Po drugie czy możliwe jest że wyrzuca olej silnikowy którym jest smarowana pod dużym obciążeniem?Przy dłuższej pracy na niej i w innych miejscach pojawił się olej(najwięcej jest na niej).Możliwe jest że jakieś uszczelnienie w niej się zużyło?Proszę o odpowiedź.

Opublikowano

jak by spreżarka biła aż by jej sił zbrakło to byś na bombie jeździł kolego nie pamiętam dokładnie gdzie jest umieszczony ale chyba gdzieś pod podłogą jest zawór upustowy który utrzymuje ciśnienie robocze w starszych 5,5 w nowszych instalacjach 8 tu nie wiem ile jest a co do oleju to owszem sprężarka jest smarowana pod ciśnieniem olejem z silnika więc jak poszłu jaieś uszczelniacze bo nie wiem konkretnie o które miejsce ci chodzi to tak wycieki oleju silnikowego będą

Opublikowano

najczęściej uszkadza się rurka zasilająca olejem więc dobrze oblukaj bo często nadpęknąć może od drgań, 2ga sprawa te silniki po pewnych przebiegach leją się jak z kaczej d*py, a 3cia sprawa wywal te sprężarke lub odłącz, ja znalazłem krutszy pasek klinowy i idzie tylko na napinacz omija szajbkę sprężarki, i normalnie inny ciągnik zero drgań i jakby żwawszy, największy problem to to że te prężarki lubią się obrywać swojej już nie mam do czego przykręcić i czego pzregwintować ;[ , chyba swoje fergi już wykałatał he eh

Opublikowano

mariusz(ZDUN) ze sprężarki powietrze idzie prosto do butli i z butli na inne zawory powietrzne,nie wiem czy trzeba w nich coś ustawiać czy może brakuje jakiegoś zaworu regulującego. Dodam jeszcze że w tej chwili sprężarka bije do 10 atm. .Ferdek07 o wyjęciu sprężarki to raczej nie ma co myśleć bo ona napędza alternator,jedyne co można to wymienić ją na tą ze sprzęgiełkiem.Też podejrzewałem ten wężyk co smaruje sprężarkę lecz jest on trochę osmarkany olejem który rozchodzi się po silniku ale jeszcze go dobrze przejrzę.Pewnie będę musiał ją wymontować i wymienić w niej wszystkie uszczelnienia i dla pewności ten wężyk co ją smaruje.Narazie dziękuję za wasze odpowiedzi jeszcze napisze czy coś pomogło.

Opublikowano

najpierw obczaj dlaczego sprężarka paskudzi olejem, ja miałem tak że ze sprężarki goniło że dolna szyba w kabinie była w oleju i lało się ze sprężarki więc wymieniłem simering i dalej to samo co się okazało pompa paliwowa przepuszczała paliwo do silnika a nadmiar oleju zmieszanego z ropą był wyganiany właśnie po simeringu ze sprężarki mój mf to już ważywo i zrobił grubo oj grubo ponad 10 tyś mtg a może i z 15 tyś ale ze sprężarki samej jako takiej nic nie cieknie ostatnio pękł ten wężyk to ścieżka oleju zostawała za traktorem ale sama sprężarka nic nie cieknie w przeciwieństwie do silnika

Opublikowano

w nich jest to jakoś inaczej rozwiązane bo one mają zawory na pedałach ale zawór upustowy być musi nie ma takiej opckji żeby nie było jak isę nie mylę to on wygląda także jest nie za duży przelotowy coś jak trójnik i dolny otwór jest otwarty do atmoswery 10 to sporo ale być może tak jest zawór w nich ustawiony jak by spreżarka biła aż do granicy możliwości to albo by ją rozwaliło albo rozerwało butlę bąć jakiś przewód lub jak masz słabo pasek naciągnięty to po prostu zaczoł by się ślizgać a co za tym idzienie miał byś ładowania

Opublikowano

No właśnie powinien być jakiś zawór upustowy ale jak się tam rozejrzałem to nic mi nie wygląda na to.Np. w C-330 jest taki zawór co pewien czas puszcza powietrze jak dobije do wymaganego ciśnienia a w 4514 nic z tych rzeczy.Chyba bez jakiegoś znachora się nie obędzie.Czemu Polacy taki badziew zamontowali ;[

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wydaje mi sie ze taki zawór jest przy pedale hamulca, bynajmniej w 3512 tak jest.

Opublikowano

całkiem możliwe że tak ale zawór przy pedale jest od uruchamania hamulców a nie upustowy tu masz to rozwiązane także nie będzie ci co jakiś czas psiukał tak jak to było w starszych zaworach teraz jest to tak rozwiązane że zawór jak isę otwoerzy to cały czas upuszcza ciśnienie powoduje to brak tego psikania co przy dłuższym urzyciu może być irytujące nowe zawory pracują cicho dopiero spadek ciśnienia poniżej pewnej wartości powoduje ponowne zamknięcie zaworu i to nie polacy taki badziew wymyślili bo my nic nie wymyśleliśmy tylko licencje kupujemy i to jest przykra prawda o naszym przemyśle

Gość Profil usunięty
Opublikowano

nie wiem jak jest w 4514, ale 3512\14 instrukcja pisze: " Zawór redukcyjny zmniejsza ciśnienie powietrza do wartości 0,58-0,63 MPa. Nie wymaga on obsługi okresowej, a jego regulacji można dokonać jedynie a ASOC. W zawór redukcyjny wkręcony jest elektryczny czujnik ciśnienie powietrza" Czyli zawór regulacyjny jest tam gdzie idą do niego dwa kabelki od kontrolki spadku ciśnienia powietrza.

Opublikowano

Wczoraj nie miałem zbyt dużo czasu aby to zobaczyć bardzo dokładnie bo ciągnik cały czas jeździł z prasą.Na tygodniu muszę znaleźć czas i to przejrzeć.A co do przecieku oleju to tragicznie nie jest i może nic nie będę kombinować bo jeszcze coś wyjdzie innego a tu siana za niedługo będą.

 

 

17.08.2010

Już wiadomo skąd leje się olej,z pokrywy rorządu.Śruby mocujące popuściły i olej wydobywał się od dołu pokrywy.Czeka mnie teraz wymiana uszczelnienia i duuużo rozkręcania i skręcania.

Opublikowano

Czy sprężarka w 3512 lub w 3p jest potrzebna?

Tzn że gdybym zdjął pasek z niej ale nie odłączał wiatraka..

Czy poprostu ona musi cały czas chodzić? czy musi bo np nie bedzie hamulców ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v