Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Pewnie wymieniałeś szczęki albo po zimie zardzewiało i nie odbija do końca, jak tak bedzie dalej to niestety badziesz musiał rozebrac :(albo jezdzić aż sie dotrze

Edytowane przez farmervip
Opublikowano

Witam. W tylnym kole czasami coś stuka skrzypi myślałem że to opona ale podniosłem koło i kręciłem i tak samo tylko mniej,jak ruszam na boki to nie jest luźne koło także to raczej nie łożysko.Czy trzeba ściągać tak jak np. przy robieniu hamulców?Będzie widać co tam się dzieje?Czy może wiecie co tam się dzieje?

Opublikowano (edytowane)

Powiem ci tak że to łożysko na pół osi od koła.Ściągaj koło i rozbieraj dalej do łożysk od piasty koła.Na 90 % łożysko zewnętrzny pierścień pękł.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano

Witam mam pytanie jako że pierwszy raz od zakupu przez mojego dziadka będę robił hamulce i tu nasuwa się moje pytanie  możecie pomyśleć że jestem nie poważny ...

Czy aby dojść do zwolnicy trzeba zdejmować koło / tą część (zapomniałem nazwe)/ i mamy zwolnice czy można zdjąć koło razem z tą częścią .... wydaje mi się że nie da rady bo tam wchodzi ośka ale nie jestem pewien bo pierwszy raz dotykam się mechaniki i nie chciałbym czegoś zniszczyć ... Jeszcze raz zrozumcie  heh Proszę o szybką odpowiedź bo jutro się za to od rana biorę )

 

 Z góry pozdrawiam Seba

Opublikowano

Tylko że zwolnica łączy sie z mostem przez pochwe wiec to pochwę odkrecasz od mostu ... no teraz chyba nam to pasuje co nie ? Ciekawe czy autor tematu dobrał sie do tego od dobrej strony czy może zwolnice ma w cześciach :D

Opublikowano

Autor tematu na chwilę zostawił temat tylnego mostu aby zabrać się za 'lejącą' się wodę z pompy wodnej - Skutek mojej i taty naprawy z radami dziadka rozsypana pompa - Trzeba kupić nową ale myśle jak ona już ojojoj ponad 10 lat nie ruszana to można na to sobie pozwolić...

 

a wracając do tylnego mostu będę rozkręcał tak jak napisaliście panowie ale z pomocą dziadka wpierw muszę się zająć postawienia go na "Kołkach" ojoj samemu to trzeba się nagibać ale to  zacznę we wtorek. Aktualnie jestem w fazie tworzenia listy potrzebnych części :

Szyby (przednia ,2 boczne , tylna , przód-Prawa)

Naprawa hamulców (cylinderki szczęki okładziny itp itd...

Nowa pompa wodna

Przewody pneumatyczne

Króciec do wyjścia hydraulicznego

Planuję również zakup 1 akumulatora 12v  w jednym poszła 1 cela ...... Aktualnie mam 1 24v i to jest koszmar przejechać kawalek na światłach bądź 10 razy go odpalić a później wyjmować akumulator 2 km od domu do ładowania (miałem taki przypadek przy koszeniu łąki....)

 

 

Korzystając z okazji Poda ktoś link do aukcji z przewodem hydraulicznym (długim co podłącza się pod ciągnik  aby wywrócić przyczepę ) 

 

 

Ma ktoś na sprzedaż Oponę 10/15 do przyczepy !?!?!!

 

 

Opublikowano

Planuję również zakup 1 akumulatora 12v  w jednym poszła 1 cela ...... Aktualnie mam 1 24v i to jest koszmar przejechać kawalek na światłach bądź 10 razy go odpalić a później wyjmować akumulator 2 km od domu do ładowania (miałem taki przypadek przy koszeniu łąki....)

 

 

Coś ci się chyba pomyliło z tymi Voltami.

Pierwsze widzę akumulator 24V w C-360.

Opublikowano

Witam mam problem z montażem zwolnicy prawej w c360 półoś przechodzi przez sprzęgło blokady i dalej nie idzie włożyć i teraz nie wiem czy trzeba to wkładać z załączoną blokadą żeby zgrać wielowypust czy też nie i jeszcze pytanie odnośnie uszczelek od pokryw blokady tych papierowych montuje się je na sucho czy smaruje np sylikonem

Opublikowano (edytowane)

:) sprzęgło blokady musisz ustawić w miarę na środku i wkładasz zwolnicę wsuwasz półoś i trafiasz delikatnie wychylając w jedną lub drugą :P    ...sprzęgło odsuwa sprężyna blokady i opiera je o uszczelniacz w pokrywie więc musisz uważać aby go nie uszkodzić..uszczelki smarujesz silikonem ;)

powodzenia :)

Edytowane przez black_shadow
Opublikowano

Sama nowa uszczelka powinna wystarczyć, jednak zależny dużo od powierzchni elementów, rysy, zagłębienie.

Jeśli chcesz spać spokojnie to nałóż cieniutką warstwę silikonu na uszczelkę.

To miejsce za bardzo schowane by z powodu niewielkiego przecieku zaglądać ponownie.

Opublikowano

tak się nad tym zastanawiałem bo teoretycznie jak by ktoś stanoł na blokade to ona powinna się zazębić i wycentrować z wpust em w mechanizmie różnicowym i wsuwając półoś w sprzęgło blokady automatycznie powinno się dać wsunąć w mechanizm różnicowy czy wystarczy jak jest podniesiona jedna strona ciągnika czy drugie koło też musi być w powietrzu

Odnośnie elementów to pokrywa blokady jest nowa a ta cała piasta łożyska mechanizmu różnicowego przeszlifowana drobnym papierki em na błysk i odtłuszczona wżerów niema wcale no chyba żeby złożyć na samym sylikonie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v