Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

ja mam jeszcze ten ruski oryginalny ale muszę zmienić na ten szybkoobrotowy ponieważ w starym już szczotki zmieniałem i 3 lata temu elektromagnes ale ma wkońcu 17 lat więc chyba mu starczy :D i mam zamiar kupić MAGNETONA słyszałem o nim same pozytywne opinie wiec go pewnie kupie :D

Opublikowano

ja też mam magnetona, stary rozrusznik był robiony z 2 lata temu szlif komutatora i tuleje wiele lepiej chodzil ale jak siadł elektromagnes to został kupiony szybkoobrotowy

 

Jego zaleta to nie ciągnie dużo prądu i jest silny na starym to przy +5 a szczególnie poniżej -5 była obawa czy starczy prądu na 5 obrotów wału a na nowym 2-3 obroty zrobi i silnik chodzi i jeszcze prądu zostanie

Opublikowano

A umnie sie prawie palił bo spinacz za spawało i nie odbił. I przez pare minut kręcił sie ciągle nagle brat krzyczy że coś sie pali. Chciałem zgasić ciągnik i nie mogłem bo rozrusznik ciagle sie kręcił.

Opublikowano

Miałem magnetona pochodzil 4 lata i wytarła się całkowicie zębatka,dobrze że wieńca nie uszkodziło.Teraz mam drugiego narazie jest dobrze.Pobiera mniej prądu-na starym rozruszniku nie chciał kręcić.Akumulatory z 97 jak ciepło to odpala,ale już do wymiany.

Opublikowano

ja też mam Magnetony już 3 lata i krecą bez problemu (mam je w mtz-82, białoruśce i ursusie 1014), chociaż U-1014 ma problemy przy mrozie pow. -15 st, troche brakuje mu wtedy mocy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Panowie, moc jest mocą (niech zawsze będzie z nami <_<), i nawet Magneton nie weźmie jej z kosmosu tylko z akumulatorów. Rozrusznik szybkoobrotowy o mocy 3 kW pobiera tyle samo prądu co zwykły rozrusznik o tej samej mocy. Więc nieprawdą jest, że Magneton pobiera mniej prądu. Oszczędność energii wynika z tego, że przy szybkoobrotowym rozruszniku silnik szybciej odpala i przez to krócej kęcimy rozrusznikiem. To tak dla wyjaśnienia. A wracając do tematu jak najbardziej polecam MAGNETON-a, bo na chwilę obecną nie ma lepszego rozrusznika za rozsądną cenę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ghastrider90
      Witam Panowie przejrzałem forum i pokrewne fora opisujące sposób smarowania sprezarki HS11 oraz możliwości tej sprężarki. Posiadam takową w domu w dobrym stanie i chciałbym ją zamontować do Jumza korzystając z napędu a) alternatora, b) pompy wody z szajbą na 2 paski. 
      Pytanie moje brzmi:
      1) jak podłączyć sprężarkę by miała smarowanie olejem silnika? Tzn gdzie się wpiąć jeżeli chodzi o dostarczenie tego smarowania patrząc na silnik ciagnika? 
      2) gdzie umiejscowić powrót oleju że sprezarki ? Gdzie był by w tym wypadku odpływ ? 
      3) w którym miejscu umiejscowić sprężarkę by było najlepiej/najwygodniej? 
      Poniżej wstswiam zdjęcia obu stron silnika oraz posiadanej pdzezemnie sprężarki. Za udzieloną pomoc dziękuję.




    • Przez Benzynek
      Zastanawiam się nad wymianą zbiorników paliwa z metalowych na plastikowe jak myślicie dobry pomysł?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Benzynek
      Mam kilka pytań. Wymieniałem pompę wtryskową, nie chciało wejść więc zacząłem dokręcać śrubami ciężko szło w pewnym momencie usłyszałem pstryknięcie i kołnierz pompy wtryskowej pękł. Zastanawiam się czy po wymianie kołnierza trzeba pompę ustawiać od nowa czy nie trzeba tego robić?


    • Przez darkowe1
      Witam . Mam problem z pronarem ,apowiwtrza się w trakcie jazdy i na postoju przeowdy drożne filtry wymienione pompka zasilania też brak przecieków.  Gdzie szukać problemu ? Pompa do regeneracji ? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v