Skocz do zawartości

Ursus c330 Zmiana silnika na Perkins 3p


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

a w tarpanie to była mocniejsza wersja silnika,jak 360-3p,i most szybszy,tego jestem pewien.

Oj raczej nie jesteś pewien, w tarpanach oryginalnie wychodziły wersje mocniejsze 47km i te z zamuloną pompą te 38km, ale każdy przerzucał na te mocniejsze pompy, w wózkach widłowych widziałem pare razy ten silnik z rzędową pompą 3-sekcyjną, ale nie wiem ile miał koni

Opublikowano

nie spotkałem 38 km silnika w tarpanie,w danych też był tylko 47 km,a sprawdzałem to bo robiłem przekładkę do żuka,kryza oryginalna z Poznania,koło zamachowe też.

może takie silniki ładowali-bo innych nie otrzymali.

pompę rzędową do 3p to możesz jeszcze teraz kupić-zamiennik rotacyjnej.

Opublikowano

Możliwe , ale widziałem w tarpanach i w silnikach z nich wyjętych owe muły,możliwe że jak piszesz zakładali co było wszyscy wiedzą jak kiedyś robiono i jakie było podejście do produktu, liczyła się produkcja na dziś i liczba egzęplarzy która zjechała z taśmy , zazwyczaj na sztukę, bez kontroli technicznej

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Niestety to nie mój ciągnik.

Opublikowano

a skąd masz materiał filmowy ??? pytanie czy wałki pasowały na dlugo.sć ??

i skąd wziąl kryzę niejest ona od c 360 3p tylko z nawierconymi otworami pod korpus skrzyni c 330 ??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Znalazłem na YouTube, napisałem do właściciela tego ciągnika ale nie odpisuje.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Okolice Kielc

Edytowane przez zenekc330
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Coraz więcej widzę tych c330 z 3p na allegro. Ciekawe z skąd biorą te obudowy na koło zamachowe, bo już trzeci c330 ma taką samą obudowę z 3p.

Opublikowano

Powiem ci że ta wygląda jak oryginał, może warto podzwonić popytać może coś się dowiedzieć skąd takie coś, kiedyś pod sandomierzem w sadzie widziałem 330-3p tylko przerabianą, z robiona kryzą silnik ten zamulona pompa 38km wszystko pracowało idealnie, od tamtej pory jestem chory na przerobienie w ten sposób mojego ciapka tylko nigdy nie mam czasu...choć wszystko mam poukładane co i jak

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to niech któryś zadzwoni do gościa co sprzedaje i sie wszystko dowiecie, a tak tylko debatujecie na forum.

Opublikowano

Moim zdaniem to jest głupota.Pchanie pieniędzy w coś co wcale nie okaże się lepszym rozwiązaniem.Tak przeróbka naprawdę jest czasochłonna i pracochłonna.Pewnie i kosztowna ale dla osób,które naprawdę maja o tym pojęcie i wiedzą do czego ma być im potrzebna taka przeróbka okaże się to nawet opłacalne.Ale ja nie widzę sensu w takiej przeróbce.

Modyfikacja taka nie doprowadzi do ogromnej różnicy w sprawności sprzętu bo dziwię się w czym to ma być lepsze.

Oryginalne jest najlepsze ale jeśli ktoś bardzo pragnię takiej zmiany to proszę bardzo...Tylko czym różni się tył c330 od MF 235???Innymi listwami?Zaczepami?Rozstawem kół co można sobie zmienić?To drobnostki a mocno nie poprawią komfortu rolnikowi...Odradzam...

Opublikowano

Podnosnik w mf 235 jest mocniejszy bo ma udzwig 1070kg i podobno lepsze hamulce.Jak ktos lubi sie bawic to zrobi takie cos.Aco do c330 3p to jaki silnik lepiej zalozyc od mf235 (38)km lub mf 255 (47)km ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v