Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeśli mocno zgrzyta to musi być to zębatka.

Opublikowano

Miałem ten sam problem to kolega szwagra ustawił mi sprzęgło i przezto ciągnik ma inny warkot silnika a WOM wchodzi na luzie. A przedtem żeby włączyć WOM to gasiłem ciągnik i z buta 4 razy i zaskakiwał to samo przy wyłaczaniu

Opublikowano

Ale kiedy ci zaczeło stukać,jak włączyleś WOM czy bieg? i czy wszystko działa jak dzialało? Bo u mnie kiedyś była taka awaria że WOM nie czciał sie wyłączyć,póżniej jakoś tata wyłączył i włączyl z powrotem to pompa nie chodziła i jechal do przodu pomimo wyłączenia biegu. Okazalo sie że takie male widelki pekły od wom w skrzyni i kawalek wlazl w tryby. Cięzko mnie zrozumieć :-)

Opublikowano
Dzisiaj zacząłem wozic obornik. Na polu uruchomiłem WOM i w skrzyni zaczęło stukac, potem coraz mocniej... Co mogło się zepsuc?? Pomocy!!!! ;)

 

 

Miałem w tym tygodniu ten sam problem. Podczas prasowania słomy coś zaczęło mi wyć z przodu skrzyni gdy WOM był włączony. Wałek dawał taki opór dla silnika że ten dusił się jadąc na 2 terenowej w słomie jęczmiennej. Na początku myślałem że to łożysko na WOM-ie. Wyjąlem łożysko - było dobre, więc zaczeliśmy wyciągać pokolei caly wałek. Po zdemontowaniu całego wałka okazało sie że zatarła się pompa hydrauliczna :) :angry: . Trudno powiedzieć co było tego przyczyną bo pompa i olej były wymieniane jesienią 2007.

Opublikowano

Wiem co było przyczyną.... Przy rozrzutniku łańcuch od wałków pękł i taśma nie mogła pchac gnoju dalej i nastą piło przeciążenie...i skrzynia zaczęła głośno pracowac..

Opublikowano
Dzisiaj zacząłem wozic obornik. Na polu uruchomiłem WOM i w skrzyni zaczęło stukac, potem coraz mocniej... Co mogło się zepsuc?? Pomocy!!!! ;)

 

Słuchaj jeżeli stuka ci na początku skrzyni, tzn przy sprzęgle to poleciał ci wałek sprzełowy. Pobite sklepane zęby które stukaja o koło zębate od WOMu. Są one zbite i ząb goni zab. Miałem to samo i w tych samch okolicznościach. Musisz rozpołowić przy sprzęgle.

Opublikowano

Ja miałęm taki sam problem tylko to co innego było nisz co koledzy mówią. Miałem żle ustawione sprzęgło tzn nie mógł wskoczyć na 2 poziom czyli nie mogłem włączyć wałka przekażnikowego i jakoś na chama włączyłem i zaczeło zgrzytać co sie okazało po rozebraniu skrzyni zgiął sie wodzik i zapierał o tryb zmieniłem wozik i odkręciłem dekiel przed sprzęgłem i dociągnąłem śruby teraz chodzi bez zarzutów

Opublikowano

Mam problem z wałkiem odbioru mocy.Przy większym obciążeniu wałka wyłącza się napęd. Po naciśnięciu sprzęgła ponownie się załącza.Co może być tego przyczyną.

Opublikowano

A więc problem polega na tym że ciągnik jest po remoncie kapitalnym jest problem z zapalaniem go. Trzeba go długo kręcić aż załapie ,przy rozruchu dymi na siwo wtryskiwacze są dobre dodam że sekcja jest po regeneracji.Drugi problem to z WOM-em przy uruchomionym silniku nie można go wyłączyć dodam że tarcze sprzęgłowe są nowe,przy wciskaniu sprzęgła wałek kręci się.Proszę o szybką odpowiedź :)

Opublikowano

co do womu to patrzyłeś wałek co idzie przez skrzynie biegów do tylnego mostu gdzie jest tuleja i w niej znajduje się drugi wałek ?? ja miałem podobny problem nie mogłem włączyc wałka i wyskakiwał sam pod obciążeniem zwłaszcza przy sieczkarni

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kapitalny remont czyli rozumiem, że na części pierwsze był rozłożony?

Jeśli silnik kopci i ciężko pali to mi od razu nasuwa się na myśl przestawiony rozrząd i kąt wyprzedzenia wtrysku. Może to się zdarzyć przy remoncie gdy majster nie do końca wiedział co robi :) .

Opublikowano

Otuż był wymieniany cały silnik bo się zatarł, wymieniane były tłoki pierścienie tuleje panewki nowy wał czeski pompa paliwowa po regeneracji wogóle cały silnik regulacja sprzęgła była ale to nic nie pomogło a tarcze sprzęgłowe są dobrze założone więc nie wiem co jest :angry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v