Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lepiej dołożyć i kupić stomil albo barum. Szkoda kasy na tą chińszczyznę są tańsze, ale tylko przy zakupie na stomilach pojeździsz dużo więcej a te chińskie to rok, dwa i po oponie. Nie wiem ile tam jest płócien, ale pewnie mniej żeby wyszło jak najtaniej, wykonane są słabo, zdecydowanie lepiej dołożyć.

Opublikowano

Ja też stanowczo odradzam :) no wiadomo trochę głupio jak nie ma kasy na lepsze ale to już lepiej kupić chociaż jedną stomila a za jakiś czas drugą niż obie już chinskie :D

ja mialem w przetrząsaczu chinska - pojechałem na łaki ok 5 km a jak wróciłem połowy bieżnika nie było :0 szkoda tyko roboty .

polecam kormoran land pro 14,9-28 - mialem w 360 3p i były spoko :) teraz mam tej samej firmy w 330. ewentuaklnie może rozejżyj się za czeskimi ? chyba tańsze są trochę .

Opublikowano

Ja polecam do przodu Petlasy jak kolega @zbigi123. U nas chodzą w 330 która jest uzbrojona w tura. Transportu też się trochę robi ale przy stałym ciśnieniu ponad 0,4 MPa nawet się nie uginają przy ładowaniu obornika czy balotów. Szkoda że nie są np rozmiaru 7.50, ale za 130 zł za sztukę nic więcej nie potrzeba :D

Opublikowano

ja mam w c 360 indyjskie opony 16.9-28 i jak na razie nie narzekam a już na pewno godne polecenia są tureckie petlasy mam takie w u 1201 cztery lata i bardzo dobrze się spisują

Opublikowano

chyba faktycznie zdecyduje się na PETLAS-y ale rozejrzę się jeszcze po okolicy jakie są ceny bo na razie pytałem się u jednego wulkanizatora. a może mi ktoś podać ceny opon 14.9-28 poszczególnych firm???? nie musi być dokładnie ale w przybliżeniu.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie kupuj chińskich, znajomy do ciapka założył i po roku zaczęły się rozłazić! Co jeden protektor był wytarty a przez rok to co on wypracował? :D

Masz petlaski >link<

Do innych ceny powinieneś ceny znaleźć tu

Opublikowano

U mnie od 3 lat są opony serbskie i nie mam do nich zastrzeżeń. Były tańsze od polskich, facet je chwalił i ojciec kupił. Ale jak rok temu lukałem na ceny to PETLAS-y były tańsze od serbskich wiec lepiej brać turki.

Opublikowano

@david85 Sąsiad przy C-360 ma właśnie indyjskie firma BKT rozmiar 16.9 - 28. Bardzo je chwali szkoda że nie nagrałem filmu jak ciągnął pod górę pełną 4 osiową gruszkę tylko przód się unosił nie wspominając o tym że ciagnik zyskał na prędkości w transporcie :D Też byśmy się z ojcem skusili na takie tylko nie wiem czy sprzęgło w 3P da radę

Opublikowano

sprzęgło c 360 z oponami 16.9 28 wytrzymuje spokojnie kumpel ma takie odkąd pamiętam jeżeli już to prędzej obawiał bym się o wał koła bo już trzeci raz zmieniał w tej samej zwolnicy (w ciągu 10 lat) ale to może też wina części być

Opublikowano

Powiem Wam coś o oponach BKT (indyjskie). Widziałem że firma Kvernaland montuje je w swoich maszynach. Zauważyłem to oglądając ostatnio agregat ścierniskowy 5 metrów szerokości roboczej pobliskiej hodowli roślin "Danko"

Opublikowano

ja mam bkt w ciagniku 2 lata i moge powiedziec ze nadaja sie na smietnik a nie do jazdy, ktos w kwernelandzie zglupial-czytaj szuka idiotycznych oszczednosci, chyba ze dla nich robia na oddzielnych liniach produkcyjnych i z innych materialow

Opublikowano

Również mogę polecić opony MITAS'a. Bardzo wytrzymałe. Mitas są turekie i indyjskie.

 

Mitas 16,9 R28 założone są w koparce JCB CX4 i operator lepiej sobie je chwali niż oryginalne GoodYear

 

Kormoran Land Pro równiez ok tylko że trochę droższe rozwiązanie

Opublikowano

W Ursusie C-360-3P mam opony 480/70-R28 (zamiennik 16,9-R28). Kupiliśmy je używane z takim bieżnikiem że na milimetry mieszczą się przy błotniku. Są idealne do przedsiewnego wysiewu nawozów bo nie zostawiają prawie żadnych kolein na zaoranym polu. Siejemy na nich nawóz także wczesną wiosną, do innych zabiegów są wąskie koła 9,5-R36. A najszerszą oponą zamiast 14,9-R28 jest 480/65-R28.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v