Skocz do zawartości

Jakie macie Fendty?


Balzak

Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy dokładnie czytać..ostatnio coś szybciej jeździ...:) co do serwisu to już przeszło rok(!) nie mogą sie uporac z brakiem gorącego nawiewu na 1 stopniu... teraz będą całą nagrzewnice wymieniać... no mineło 800h i 3 darmowa wymiana płynów z głowy (ostatnia..(65,360,805) najlepsze że mówią żeby nie zmieniać marki oleju a oryginalnie był zalany innym potem fuhs a teraz znowu inny... heh ale jest poprawa serwis coraz lepszy...

Mam pytanie czy sterować z błotnika można tylko na 2 parach wyjść hydraulicznych?tzn wybierać miedzy dwoma?

pytam ponieważ sami serwisanci nie wiedzieli i dzwonili po porade do korbankowa..

Nom kosti teraz ok?

Edytowane przez Ukasz52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marka oleju nie jest wogole istotna, wazna jest specyfikacja a co do nawiewu cieplego powietrza to niestety ale nie dziala on najlepiej we wszystkich ciagnikach z serii 500, 700, 800,900.....dopiero te najnowsze ktore posiadaja tryb automatyczny dzialaja lepiej. Wczesniej najczesciej bylo tak ze na jedynce nie bylo prawie czuc wylatujacego ciepla i sie marzło, a na dwojce lecialo go za duzo i czlowiek sie pocil....wiec trzeba bylo ciagle przelaczac z jedynki na dwojke i z powrotem. A co do uruchamiania zaworow z zewnatrz to mozesz to robic tylko z zaworem 3 i 4....i teraz zacytuje samego ciebie: "Wystarczy dokladnie czytac". :)

 

I nie chwaliłbym sie publiczne tym ze ci prędkość odblokowali, no chyba ze masz to wszystko legalnie a wiec specjalny dokument z firmy Fendt plus wpis w papierach .... gdyż inaczej to i ty i ten co to przeprogramował, siedzicie juz teraz jedna noga w kryminale, a w razie jakiegos powaznego wypadku znajdzie sie tam rowniez twoja druga noga. Znam juz niestety paru takich nieszczęśników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Fendta nie mam ale znajomy ma 312 LSA (chyba) i wcale nie uważa że jest to najlepszy ciągnik.Psują się wszystkie!

 

takie pisanie że znajomy i nie zadowolony to wiadomo że rzucasz słowa na wiatr albo konkuręcja, powiedz z czego on taki niezadowolony?? wrzuć zdjęcia, filmy i z pewnościa możemy pogadać na ten temat. albo pisać, podobnie jak ty "znajomy niezadowolony" z tamatach innych ciągników... ale nie piszemy, bo takie pisanie jak ty bez konkretow mija się z celem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brzozak dzieki jedynie ty się starsza, ale w 412 jest to pokretło na terminalu, wchodzi się w ustawienia podnośnika, i do dyspozycji mamy 3 pokretła, 1-szybkośc opadania, 2-wysokośc unoszenia i 3- ustawienie siły uciągu. i teraz jak to kręcić żeby była pływająca?? jak wy ustawiacie pług??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze ustawiasz sobie poślizg, pokrętłem od obsługi tylnego podnośnika ustawiasz optymalną głębokość pracy którą maszyna stara sie zachować jednak gdy jest za ciężko i wzrasta poślizg narzędzie jest nieco podnoszone następnie opuszczane włączasz to naciskając dwukrotnie szybkie opuszczanie podnośnika coś mniej więcej tak... zrobiłbym Ci zdjęcie ale niemam tyle nerwów co brzozak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wiedzialem, ze w fendtcie wyszczegolniaja te pozycje, w sumie to dobrze :lol:

 

co do ustawiania ehr to jeszcze moge dodac by nie nastawiac wartosci granicznego poslizgu ponizej 20%, gdyz ciagnik kolowy 4x4 wykazuje najwieksza sile uciagu dla 16%, wyjatkiem moga byc:

- warunki na polu/trawniku/innym miejscu pracy gdy zalezy nam na ochronie podloza,

- badz posiadamy ciagnik gasiennicowy dla ktorego max. uciag wystepuje przy poslizgu 5% :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki nie śmiejcie się ze mnie ale naprawde nie mam zielonego pojęcia jak to ustawić. tą fotke co wkleił kosti w mojej instrukcji to nr 157. pokierujcie mnie krok po kroku, bardzo mi zależy, i wyjaśnijcie mi po kolei odnisząc się do rysunku kostiego. C na ile procent ustawić?? Co to jest E?? jak to włączyć?? natomiast G włącza się jak na pokrętle od głębokości ustawi się 9, ale pług wtedy wpada po sama rame. i o co chodzi z regulacją poślizgu?? i ustawienie tego poślizgu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze przejrzyj te tematy:

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=core&module=search&section=search&do=quick_search&search_app=core&fromsearch=1

 

po drugie ciezko bedzie ci to zrozumiec nie siedzac w ciagniku, a jeszcze lepiej bedac na polu z zapieta maszyna i gotowa praca do wykonania

 

 

poslizg:

tym sie praktycznie nie przejmujesz, na poczatek nie gra roli przy ustawianiu ehr, tak jak pisalem daj 20% i sie nie przejmuj (pozniej do tego jeszcze wrocimy).

 

pierwsze co ustawiasz to glebokosc pracy, zrob to przy pozycji silowej. jesli to masz, masz takze ustawiona maszyne, dobry efekt pracy to ustaw wtedy plynnosc ruchu TUZ (pozycja mieszana/silowa/plywajaca) na mieszana, majac pokretlo [P3 z rys. co podal @kosti] zwiekszasz po prostu tolerancje.

zwiekszac ja mozesz praktycznie do momentu w ktorym nie pogorszy sie jakosc wykonywanej pracy. reakcja TUZu uczyni prace bardziej komfortowa, chroni uklad napedowy ciagnika i pewnie ma znaczenie przy pagorkach (z czym nie mam do czynienia, wiec sie nie wypowiadam).

to w sumie wszystko co musisz ustawic, jednak jest tak, ze rozne ehr-y maja swoje widzi mi sie i tylko podczas pracy da sie je ogarnac. nie wiem jak wyglada sytuacja w fendtcie niestety, byc moze, sa jakies kruczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz napisal brzozak ,takie rzeczy mozesz zrozumiec tylko siedzac w ciagniku...tak na sucho to nic nie wyjdzie. Najwazniejsze jest jezdzic i probowac. Jest jeszcze pytanie jaki dokladnie ciagnik posiadasz, czy starszy gdzie numer ciagnika zaczyna sie na "412", a moze juz ten nowszy gdzie na poczatku jest "401". A jest to istotne gdyz w starszym ciagniku jest inna wersja Variotronic. i tam z czego pamietam nie ma symbolu pozycji plywajacej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brzozak bym chetnie poczytał to wszystko co tam jest w tym linku ale niestety tam nie mam nic, macie racje że przekonam się jak ustawiać dopiero jak bedę siedział w ciągniku i pracował z maszyną, ale jest zima i bym chciał teoretycznie podejśc do tematu, żeby wiedzieć co i jak ustawiać wiosną, bo na chwile obecną nie mam nadal zielonego pojęcia

 

moj fendt jest nowy i oznaczenie w homologacji 401. ale dziś byłem w garażu i strzeliłem pare fotek i wiedze że wyświetlacz sie różni od tego co wrzycił kosti, nie ma poślizgu kół.

post-20355-126399719164_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MICH4Ł
      Witam. Jak zluzować napinacz żeby założyć pasek na alternator. Fendt 714 com3 08r
    • Przez MICH4Ł
      Fendt 700 vario tms Witam. Czy jeśli ciągnik zgaśnie i jest potrzeba holowania awaryjnego to jak były załączone napędy i blokada to wystarczy wyłączyć na panelu bocznym czy jeszcze trzeba coś robić czy one się z automatu wyłączają po zgaśnięciu ciągnika? skrzynia była rozblokowana na neutralny. Z góry dzieki za odpowiedź
    • Przez Marcinppppp
      Witam Fendt 818varo com2
      BF6M 2013c jakie powinno być ciśnienie paliwa na biegu jałowym?
      Na niskich jest 2.5bar
      A na wysokich 5bar
    • Przez Marcinppppp
      Witam.
      Dał by ktoś radę wyliczyć podkładki pod pompy wtryskowe Fendt 818 silnik bf6m 2013c 
      EP podam i odchyłki.
    • Przez Marcinppppp
      Witam.
      Wie ktoś jak wymierzyć podkładki pomp jeśli jest nowy wałek ?
      I mam pytanko co się stanie jak na przykład wyjdzie podkładka 2.5mm a założę 2.6mm lub odwrotnie.
       
      .

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v