Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z dzisiejszymi częściami wszystko jest możliwe, trzeba sprawdzać przy montażu ,porównywać dokładnie nowe ze starymi, kiedyś też robiłem sprzęgło c360 wymieniałem sporo części w tym tarczę dociskową I stopnia i okazuje się po zjechaniu że nie ma sprzęgła, później okazało się że ów tarcza była o 4mm cieńsza od oryginału ;[

Opublikowano

No więc tarcze sprawdzałem to wyglądało ,że są takie same tylko stara była już nie tak strasznie zużyta.Acha zapomniałem wcześniej napisać, że miałem docisk I stopnia pęknięty i wymieniłem na nowy a teraz dopiero wydaje mi się ,że chyba był szerszy (pewny nie jestem) ale może to być to jak sądzicie?

Opublikowano

Witam , co może być przyczyną wyskakiwania z Zająca na luz w reduktorze ,zatrzask mam poluzowany bo jak go dokręcę to jest jeszcze gorzej ,wyskakuje gdy chcę cofnąć z górki ogólnie gdy ciągnik jest przodem pod górkę i przetoczy się do tyłu to od razu wyskoczy.

Opublikowano

Witam. Mam problem mianowicie z zablokowana skrzynia biegow oczywiscie w c360. Problem jest taki ze ostatni zablokowal mi sie skrzynia na biegu wstecznym, odblowalem ja jednakze ciagnik zablokowal sie na biegach polowych. Pomijajac fakt ze zapomnialem przykrecic szpilke ta ktora przykreca sie do pokrywy od skrzyni. Moje pytanie jest takie czy moze byc to cos powaznego i zeby odblokowac skrzynie bede musial zdejmowac pokrywe?. Zgory dzieki za info":)

Opublikowano

na polowych nie powinna ci się zablokować skrzynia to jest oddzielny wodzik i oddzielna dzwignia właczająca wiec nieiwem dlaczego tak ci sie to stało jak nie dasz rady tego rozblokować przez zatrzaski to pewnie czeka cię zdjęcie pokrywy i dokłane oględzieny co tam się stało.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Może na polowych się zablokować jesli np. wodzik czy bezpiecznik trochę będzie wyrobiony - rozblokować idzie tak samo jak biegi ,wykręć bezpiecznik ostatni z prawej strony i srubokrętem przestaw w drugą stronę.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A bezpiecznikiem nie idzie?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Spróbuj jeszcze wcisnąć sprzęgło jak będziesz ruszał tam srubokrętem bo może być ciągnik minimalnie z górki i napiera na tryby i srubokrętem może nie dać się ruszyć. Ja miałem taki przypadek że musiałem ciągnik wyciągnąć drugim z bruzdy bo się nie dało tam nic zrobić ;)

Opublikowano

odkrecasz bezpiecznik, w zaleznosci od tego na ktorym biegu masz zablokowana

czyli na zdj nr.2 bieg 4-5

3 2-3

4 R-1

zobaczysz wciecie na przesowce,sa trzy, ustaw na srodkowe, przesowajac do tylu lub do przodu najlepiej srubokretem

a i traktor musi stac na rownym

6 wom czyli walek i pompa- dolna pozycja wlaczona srodek luz a na zdj wom zalezny

7 reduktor gora zajac dol zolw srodek luz

radze na reduktorze wrzucic luz podczas odbl.

powodzenia i polecam sie na przyszlosc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v