Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć chłopaki mam do was pytanie czy ktoś z was próbował zrobić coś z wyjącą skrzynią biegów w 360 lub 360 3p.

Jeśli ktoś coś zrobił Niech się pochwali co i jak. :)

Opublikowano

Z tą skrzynią w C-360 3P nic nie zrobisz ona wyje bo ma prste zęby na trybach (tak wogule to tylni most) :) A w C-330 są zęby ukośne i dlatego nie wyje jak w C-360 :) Spytaj się @marcin974 on robił coś takiego w C-360 to Ci dokładniej powie :)

Opublikowano

a u mnie z kolei w 3p skrzynia po remoncie "wyła" gorzej niz przed remontem , ale chyba sie dotarła bo teraz jest ciszej . A przed remontem to taki był zuzyty wałek ("dyfer chyba" ) i koło talezowe ze jak sie jechało to nie mozna było nic powiedziec -tak głosno było . Najlepiej byłoby chyba zamontowac cały tylny most od zetora jakiegos pochodnego.

Opublikowano

Od jakiegoś czasu przy większym obciążeniu hałasuje i wyskakuje mi 3 bieg w c360 3p (wodziki OK) po zdjęciu pokrywy widać że koło zębate 3 biegu na dolnym wałku jest poszczerbane.Czy to może być przyczyną. Czy ktoś wie jak wymienić to koło.

Opublikowano

Prawdopodobnie będziesz miał poluzowane koła zębate na tym dolnym wałku , i to co tak hałasuje .Robota na cały dzień rozjazd na 3 części lekka inwestycja i po kłopocie .

Opublikowano
Co ty gadasz przecież C 360-3P i w C -360 jest ta sama skrzynia ;)

No naprawde dobrze że mi powiedziałesz, bo miałem wiele c-360 i c-360 3p, ale niewiedziałesz że mają taką samą skrzynie :):):):):)

PosłuchaJ se jak chodzi głośno skrzynia w 360 a JAK w 3P, a w szczególności na 5 biegu i to jest w każdym 3 P

Opublikowano

Zdecydowanie popieram morowe. Mam C-360 i skrzynia prawie wcale nie wyje. Jedynie delikatnie na 5, ale bardzo cicho, tak że prawie całkowicie jest zagłuszana przez dość głośny silnik. Natomiast jeden znajomy ma 3p, który jak się rozpędzi na 5 to go słychać chyba z kilometra.

Opublikowano

W mojej okolicy, z tych 60-tek które znam, to tylko dwie nie wyją. Jest to jedna zwykła sześćdziesiątka i jeden 3P. I to od nowości tak mają, jak tylko pamięcią zasięgnę. W tej zwykłej sześćdziesiątce gość tak dawał w palnik, że mu tryby w tylnym moście popękały, po czym zmienił te tryby (tryb ataku i koło talerzowe) i nadal mu nie wyje. Sam w to nie mogłem uwierzyć, że akurat tak ma spasowany dyfer - i naprawdę nic nie ustawiał ani nie regulował. Ja wymieniałem tryby aby mój c-360 nie wył (mam zwykłą sześćdziesiątkę) i jest o niebo lepiej, tylko jak przyspieszam to słychać most, potem już prawie nic. Myślę że winą mocnego wycia jest w 90% zbyt duży luz na łożyskach wałka ataku (u mnie też takowy był - błąd montażowy) i tryby się piłują pod złym kątem. Wtedy samo dokręcenie nic już nie da, bo zęby są źle podrobione, ale wymiana trybów i ich dobre ustawienie owszem. Zauważyłem to już u wielu tego typu traktorów.

Opublikowano

witam mam problem z moją 40stką ponieważ 3 bieg nie chce wejść czyli zazębia trochę i tak łomocze w skrzyni i po jakimś czasie wyskoczy nie chce wejść do końca czy można tak wyregulować czy wam sie tez tak dzieje bo chciał bym mieć ta 3 sprawną do brony talerzowej bo 2 za powoli ;)

Opublikowano

Ściąg górną pokrywę i przyjrzyj się rowkom w wodziku (tej listwie na której są widełki) sprawdź czy zatrzask od biegów się nie zacina i czy nie jest zużyty, a tam w wodzikach powinny być jeszcze dwie kulki i jeden kołek, tylko jak będziesz wyciągał wodzik uważaj aby te kulki z tym kołkiem nie wpadły do skrzyni biegów bo będziesz musiał je łowić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v