Skocz do zawartości

New Holland T7030, a Case CVX 175


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

New holland 7030 ,a Case cvx 175 taki mam wybór, ceny podobne.Ale który lepiej się sprawdzi w gospodarstwie mlecznym 200 ha jako główna moc z Pottingerem 50 m3 i beczkowóz 12000 l z aplikatorem.DZIEKUJĘ ZA INFORMACJE.

Opublikowano

Witam

Musisz pomyśleć jakie zadania będzie jeszcze wykonywał, wszelki transport bezstopniówka lepsza(aktywny stop i hamowanie do 35 ton skrzynią ciągnika), lecz w NH jest full powershift a to też dobra przekładnia.Sam biorę wiosną CVX, jestem że tak powiem zaaferowany działaniem skrzyni bezstopniowej. Ma dodatkowo ten plus że olej hydrauliczny jest oddzielnie. No i to że bez zmiany obrotów silnika możesz zmieniać prędkość to jest duży plus bezstopniowej, przyda się to w przyczepie zbierającej i w uprawowo-siewnym aktywnym np.

Masy i gabaryty podobne u obu, w CVX będziesz miał silnik Sisu a w HN Iveco, w CVX troszkę mocniejszy podnośnik a w NH trochę lepszą kabinę(kilka db. cichszą)

Sprawdź jeszcze czy masz tego NH ze skrzynią 19/6 czyli biegiem ECO transportowym bo tu wtedy mniej spali przy przejazdach(CVX ma to od razu z racji konstrukcji skrzyni). Ja sam skłoniłem się ku CVX dla siebie przy podobnej cenie Pumy i CVX z racji dość różnorodnych zadań dla ciągnika i trochę trudnego terenu, jak również tego że jest to model sprawdzony i od lat na rynku a Na Twoim terenie też trochę tego chodzi bo Pan kolega Pawlukowski sam używa i sporo sprzedał. Jeżeli będziesz miał jakieś dokładne pytania o CVX to służe pomocą na priv.

Opublikowano

New holland 7030 ,a Case cvx 175 taki mam wybór, ceny podobne.Ale który lepiej się sprawdzi w gospodarstwie mlecznym 200 ha jako główna moc z Pottingerem 50 m3 i beczkowóz 12000 l z aplikatorem.DZIEKUJĘ ZA INFORMACJE.

ma 19/6 z eco ,tylko cvx może mieć przedni tuz i wom i reserowaną oś i kabina jest też lepiej amortyzowana ,bo nh 7030 trochę rzuca w standarcie, a poza tym cvx ma lepszy system kontrolny ampi (chyba) ,silnik w cvx jest 2-zaworowy i trochę na efektywnosci traci .Słyszałem że występuja problemy z oś reserowana po około 2000 mtg i z skrzynią

Opublikowano

Witam, że tak powiem... a nie myślałeś o Pumie ;)

Co do CVX to sprawdzona konstrukcja ale już że tak powiem wiekowa i niestety lepszą amortyzację przodu bo aktywną(pomaga tez na polu) będziesz miał w NH lub jej czerwonej siostrze Pumie. Co do osi amortyzowanej w CVX to jest w niej dużo elementów ruchomych, trzeba często smarować i jest O.K. ale niestety trzeba smarować za to jest wachaczowa i działa jak w samochodzie prawie...

Co do APM w CVX to jest taki a nie inny z racji przekładni bezstopniowej, to on zarządza zmianami przełożeń i prędkości obrotowej silnika no i tak po cichu cvx 175 można bez kosztów koło 10km dołożyć w sterowaniu CR bo wszystkie podzespoły w 160,175 i 195 są takie same :) a prosto kompem serwisowym zmienić parametry silnika co w nowszych już po ograniczali niestety

A z tą skrzynią to coś komuś strzeliło czy to szersza opinia? bo w fendt-cie też jednym trzyma

1 000 a innym 15 000 godzin...

Opublikowano (edytowane)

WITAM I DZIEKUJĘ ZA POGLADY .cvx na miekiej ma mniejszy skręt troche ,ale w sumie może byc.nowe pumy z full comand trochę więcej pala sąsiad ma i w pracy sprawdzał i sa identyczne jak nh tylko kabina inna .

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

Ciężki wybór, za cvx przemawia właśnie to że jest to coś juz sprawdzonego ale.... Puma cvx ma wzmocnioną przekładnię i poprawione nią zarządzanie oraz silnik 4 zaworowy i o 3dB cichszą kabinę a jaka różnica w cenie ? ciągniki oba z Mirtrans ?

Opublikowano

Jest jeszcze możliwość taka jak nh 7030 auto comand ceny około 280 00,00 netto , a cvx 245 000,00 .Skrzynia w pumie jest bardziej mechaniczna niż w cvx ,tylko sterowanie jest elektroniczne , jest jeszcze zwykły nh 7030 za 220 000,00.a silniki te co w nh i pumie nowej sa tez chyba tkże w mccormickach 6,724cm3, tylko maja mniej mocy zwiekszonej według broszur.dziekuję za info.

Opublikowano

nh 7030 19*8 nówka za tyle można mieć netto nówke new hollanda 167 km ,rynek nowych ciągników jest nieprzewidywalny i ceny są do mocnego targowania lub mocno elastyczne {zero stabilności i przewidywalnosci} ja cały czas szukam i coraz lepsze parametry cenowe od wiosny z 265000 netto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nht7040
      Witam. Czy miał ktoś kiedyś podobną sytuację gdzie ciągnik nh t7040 2009 rok normalnie odpalał tylko w kabinie jakby wcale nie było prądu mimo tego że normalnie odpala, gaz ręczny i nożny nie reagują, po paru sekundach po odpaleniu samoistnie dodaje gazu stopniowo nie rusza do przodu i do tyłu wszystkie bezpieczniki sprawdzałem masę przy rozruszniku również plus z rozrusznika do kabiny również pomysły się powoli kończą. Proszę o poradę.
    • Przez ENDURAK91
      Ktoś robił wydech przelotowy w T7? Jaka średnica rury itp.?
      Co z adblue, ja chce to zupełnie usunąć czy to dobry pomysł?
    • Przez mariusz1001
      Witam, potrzebuję zamontować wolny spływ oleju hydraulicznego do nh t7, mam miejsce pod rozdzielaczem za łącznikiem centralnym tylko pytanie czy ktoś mi poleci jakiś zestaw w dobrych pieniądzach bo te gotowe co są w internecie to ok 800zł za rurke jakąś redukcję i gniazdo chora cena
    • Przez Szaryk1
      Cześć.
      Mam problem z Ciągnikiem New holland t7.170 Autocommand. 
      Od jakiegoś czasu pod obciążeniem wyskakuje błąd CP,  ciągnik zatrzymuje się i nie ma siły przekręcic kołami/ jechać do przodu. Jadąc do tyłu problem nie występuje nawet pod obciążeniem/ kręci kołami, ma siłę. Przy małym obciążeniu na pusto  ciagnik porusza się normalnie do przodu rozpędzając się do 53. Problem występuje jedynie przy jeździe do przodu pod obciążeniem. Czy ktoś mi wytłumaczy co może być tego przyczyną? Rewers kiedyś był wymieniany, olej w skrzyni zmieniony.
    • Przez mariusz1001
      Witam
      orientuje się ktoś czy w ciągnikach serii T7S czyli modele T7 165s 195s i 215s można jakoś włączyć system EPM czyli power boost, jak zwał tak zwał. Czy to tylko kwestia oprogramowania czy coś trzeba wymieniać jakis sterownik silnika czy coś innego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v