Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wytłumaczę tego trzeba się przejechać popracować wtedy widać co jest nie tak jest głośno. No i oczywiście zastosowane materiały - plastiki ale z tym samy mamy styczność w nowych samochodach klasy średniej lipą wieje i tyle.

Opublikowano

Ostatnio jeździłem forterrą 140 hsx i mogę zaryzykować stwierdzenie że w moim 7211 jest ciszej. Ten silnik zetora jest strasznie głośny. Stojąc przy uruchomionym ciągniku nie można porozmawiać z drugą osobą.

Opublikowano

Witam kolegów.

Mam pytanie do Was,którzy ostatnio kupowali powerki.W piątek przywieżli mi proxe 110 power.Wczoraj popracowałem trochę przy belach sianokiszonki i generalnie nie przekraczałem 1500 obrotów.

Wieczorem pojechałem zobaczyć jak tam sytuacja na polach i wracając podeżdżałem pod górke nachylenie ok 30 stopni dystans ok 200 m.Ciągnik zamulił i nie chciał wjechać na 4 biegu.Najpierw 2 półbiegi w dół a poteam redukcja do 3 aby podjechać.Jak na 107 koni,to słąbizna.

Przecież moja 80-tka wjeżdża 4 pod tą górke a ma niecałe 80 kucy i porównywalną masę.

Czy to może być kwestia niedotarcia?

Co o tym myślicie?wołać serwis??

Opublikowano

ja mam pytanie czy do proximy 80 koniecznie musze zakladac obciążniki na przod? jakie macie doświadczenia? ciągnik będzie bracowal z mniejszymi maszynami agregat do 3m bez zestawu uprawa siew i jeżeli zcydowalbym się na ladowacz czolowy to jaki będzie najtańszy?

Opublikowano (edytowane)

Moja 90 jest mocna w porównaniu do starego ursusa to bestia. Jednak ropka idzie jak będzie tak dalej to tragedia :)

Kolego ale 4 bieg to 40 na godzinę a nie 28 więc jest różnica

Edytowane przez leszekd
Opublikowano

wróciłem z pola i postawiłem ciągnik a jak potem zapaliłem to włączył sygnał dźwiękowy, zapaliła się lampka z napisem STOP, pierwszy żółw migał raz a drugi chyba dwa razy więc zgasiłem ciągnik a potem jak zapaliłem znowu to już wszystko było dobrze. W serwisie powiedzieli tyle że trzeba skalibrować skrzynie.

Opublikowano

No niestety bez kosztów nic niema. to za dobra maszyna żeby w niej grzebać na ugat.

To samo przeżywam pozatym im dłużej używam tym bardziej się dociera i mniej razy występuje ten problem.

Opublikowano

Czasem coś się dzieje i piszczy. Jednak nigdy nie zaobserwowałem jaka jest kolejność migania tych żółwi. mam dopiero 60 godzin i jestem przed przeglądem. Jak zapale silnik chwilę odczekam i dodam gazu aż skrzynia zwolni automatycznie=2 żółwie to wtedy działa wszystko cacy i nic się nie dzieje. Można że tak powiem cudować szarpać tarpać tył przód nic się nie dzieje.

Opublikowano (edytowane)

czy miał ktoś taki problem że wskazówka od ciśnienia powietrza na tablicy rozdzielczej stale pokazywała jedną wartość nawet wtedy jak się spuści powietrze?

Edytowane przez tabel
Opublikowano

Witam wszystkich,mam takie pytanie, w mojej proximie power pojawił się sygnał dźwiękowy i migają 1 półbieg cztery razy a 2 półbieg dwa razy ;co to oznacza? czy zna ktoś kody błędów, idzie jakoś je kasować. A może ktoś wie jak kalibruje się sprzęgło rocznik 2010

Opublikowano

kolego błąd 42 mówi o błędzie zakresu pedału sprzęgła, czyli albo masz źle ustawiony pedał sprzęgła lub się rozregulował albo trzeba wykonać kalibrację, co do kalibracji

to w 2010 to były montowane centralki bez możliwości automatycznej kalibracji, dopiero po 2012 jest taka możliwość. Ale była akcja serwisowa i większość zmieniali te centralki na nowsze, musisz sprawdzić jaka masz wersję centralki, jest nalepka na centralce z wersją

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v