Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

posiadam alternator typ PZ1 6 diodowy z + na masę.Jaki zastosować regulator napięcia i przekażnik do ładowania akumulatora w C330,czy lepiej przełożyć diody ? Tylko jak to zrobić?

Opublikowano

Regulator napięcia mechaniczny a przekaźnik z stykami normalnie zwartymi, popytaj od żuka lub przekaźnik od instalacji gazowej (do odcięcia wtrysku) :) co do podłączenia to chyba są schematy na forum

Opublikowano

Regulator napięcia mechaniczny a przekaźnik z stykami normalnie zwartymi, popytaj od żuka lub przekaźnik od instalacji gazowej (do odcięcia wtrysku) ;) co do podłączenia to chyba są schematy na forum

 

Czy regulator napięcia może być od prądnicy,jeżeli nie to proszę o podanie jaki typ zastosować.

Opublikowano

Od prądnicy na pewno NIE,a z czego wyciągnąłeś ten alternator, nie było przy nim reg napięcia, prawdopodobnie podejdzie mechaniczny od żuka, zapodaj foto alternatora, szczególnie od tyłu ;)

Opublikowano

Od prądnicy na pewno NIE,a z czego wyciągnąłeś ten alternator, nie było przy nim reg napięcia, prawdopodobnie podejdzie mechaniczny od żuka, zapodaj foto alternatora, szczególnie od tyłu ;)

Opublikowano

Witam ponownie.

Połączyłem wyjścia z alternatora:

19 z"-"akumulatora

18 z regulatorem RC2/12b na 67,15 na regulatorze do stacyjki15

10 masa regulatora

i okazuje się,że robi zwarcie.Zmieniłem przewody na regulatorze i jest ok.

Podłączyłem przekażnik do lampki kontrolnej i okazuje się ,że prąd wzbudzenia wynosi tylko max5,5V.Ten prąd nie załączy przekażnika do wyłączenia lampi kontr.

styki przekażnika 85 na 18 alt,86i87 ze stacyjki15,30 na lamp.kontr.-2 strlamki na masę.

Gdzie tkwi błąd i jak uzyskać 7V do załączenia przekażnika?

Opublikowano

Witam ponownie.

Połączyłem wyjścia z alternatora:

19 z"-"akumulatora

18 z regulatorem RC2/12b na 67,15 na regulatorze do stacyjki15

10 masa regulatora

i okazuje się,że robi zwarcie.Zmieniłem przewody na regulatorze i jest ok.

Podłączyłem przekażnik do lampki kontrolnej i okazuje się ,że prąd wzbudzenia wynosi tylko max5,5V.Ten prąd nie załączy przekażnika do wyłączenia lampi kontr.

styki przekażnika 85 na 18 alt,86i87 ze stacyjki15,30 na lamp.kontr.-2 strlamki na masę.

Gdzie tkwi błąd i jak uzyskać 7V do załączenia przekażnika?

 

Tu dokonałem pewnej zmiany.Styki przekażnika 85

połączyłem ze środkiem mostka prostowniczego wewnątrz alternatora i uzyskałem napęcie powyżej 7 V podczs ładowania potrzebne do jego załączenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v