Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Rozmawiam teraz z Pronarem i po zaprojektowaniu felg wyceniono mi tak;

11.2R28 z oponą made in Indonezja 2000netto za sztuke gdzie sama opona to jakieś 500zł

13.6R38 też opona indonezja 3100netto za sztuke czyli komplet 4 nowych kół za 12300zł

Teraz pytanie czy jest to drogo czy nie?

Opublikowano

Komplet 12300 netto?

Tak dla porównania my za komplet kół do nh 155 daliśmy 20 tys netto. Nowe, fabryczne przy kupowaniu ciągnika zamówione originalne. Odrazu wliczone w cenę ciągnika więc 24 tysiące podzielić na 5 lat to tak dużo nie wychodzi. Przednie 11.2, nie pamiętam średnicy, tylne 12.4 chyba 44 cale, nie pamiętam dokładnie rozmiarów.

W małym nh 70 koni, przednie koła mieliśmy już 11,2 a tylne 16,9, ale tylne ojciec gdzieś kupił 9.5/42 ( czy jakoś tak), u gościa w krzakach leżały za praktycznie cenę złomu. To były dwa koła bliźniacze, czyli w sumie 4 wąskie koła, kupiliśmy to, felgi poprzecinaliśmy, i dwa koła sprzedaliśmy i mieliśmy swoje koła za darmo :lol:

Opublikowano

hmm tego nie wiem, nam to diler dobrał poprostu originalny komplet fabryczny i to się musi zgrywać. Może dilera się zapytaj jakie mogą być rozmiary kół aby pasowało. U nas w 155 wąskie koła są niższe od szerokich, ale i przednie są niższe i tylne, ale stosunek obwodów przednich kół do tylnych w szerokich gumach jest takim sam jak przy wąskich oponach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v