Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z wylacznikiem masy. Zalozylem tzw nowego typu czyli przekrecany niby wszystko ok lecz zacina sie po skonczonej jezdzie. nie da sie go cofnac do pozycji wylaczenia. dodam ze jest to juz drugi i jest to samo czy moze wystepowac tam jakies zwarcie?? przy wylaczonym silniku jest ok. wlacza sie i wylacza bez zarzutu. W czym tkwi problem?

Opublikowano

wlazcznik dziala bez zarzutu na postoju ciagnika w tym czasie wszysto jest ok da sie wlaczyc i wylaczyc mase wielokrotnie to powtarzalem. Lecz pale ciagnik przejade kawalek gasze silnik i chce cofnac wylacznik i wtedy sie zacina to takiego stopnia ze pierwszy az sie zlamal

Opublikowano

Pewnie słaby materiał na stykach w przełączniku .W czasie pracy rozrusznika przez wyłącznik płynie duży prąd i przy słabym styku dochodzi do jego zespawania może to być wina też rozrusznika ma małe zwarcie poprzez zużyte np. tulejki i pobiera za dużo prądu przy rozruchu.Sprawdź rozrusznik u elektryka i kup stary oryginalny wyłącznik ten przyciskany on chodzi ciężko ale długo.

Opublikowano

Te przekrecane sa do bani ja kupilem chyba ze 4 swego czasu i ze wszystkimi byl ten sam problem a mainowicie jak probowalem zapalic ciagnik to rozrusznik tak krecil jak by akumulator byl na wykonczeniu a na koncu sie wylwcznik stopil teraz mam w kabinie srube i nakretke motylkowa i jest git :lol:

Opublikowano

A grzeje się ten wyłącznik ? Dla mnie te przekręcane są lipne,po prostu i z mostu.Dwa miałem,wszystkie poszły do lamusa,jeden się grzał,a drugi to się w nim pokrętło przekręciło,poskładałem stary z części od innych i jest niezawodny.

Pozdrawiam

Opublikowano

@up

Świateł blask,muzy bit ;)

Też nie polecam włączania przy zapalonym silniku wyłączać masy.Poszła mi tak dioda od ładowania w alternatorze najprawdopodobniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v