Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak się zastanawiam czy do ursusa c-330 da się zamontować inny silnik niż w oryginalnie i czy ktoś już takie coś zrobił??

Widziałem kiedyś c-360 z innym silnikiem i całkiem to ładnie chodziło co o tym sadzicie??

Opublikowano

Też długo myślałem nad założeniem takiego tematu. Ja myślałem nad wstawieniem 3P tego 38 km. 8 km wielkiej różnicy nie zrobi raczej a zwłaszcze że moja C-330 już orki czy kultywatorowania nie robi bo jest większy ciągnik. Chodzi mi tylko o transport. Też nie zbyt ciężki taki do 4-5 T. A innego ciągnika się opłaca kupować. Co o tym myślicie?

Opublikowano

No czasami gdy silnik oryginalny jest nie do naprawianie np. gdy wytknie noge[gjyre] ;) poważnie, a ma sie w zasiegu jakis inny motor podobnej mocy mozna przy odrobinie czasu popróbować :D , osobiscie sam zastanawiałem sie nieraz nad tym do mojej 4011, ale zawsze odstrasza mnie problem montażu koła zamachowego sprzęgła i współosiowości wałów silnika i wałka sprzęgła reszta to jest juz nie problem :D

Opublikowano

W sobotę był u mnie kolega i powiedział, że jego kolega zamontował silnik perkinsa od 3P więc to jest do zrobienia. Jak się będę z nim widział to napisze co dokładnie trzeba przerobić.

Opublikowano

@pawlus224 jakby był taki świetny to by dziś jeździł po naszych polach, a nie skończyłoby się tylko na zdjęciach i rozmowach. wspominam o tym ostatni raz - siadało przeniesienie napędu. jak ktoś chce to niech sobie zakłada nawet 6CT107 turbo, tylko jak to się skończy nie chcę mówić :unsure:

Opublikowano

to czy by skrzynia i most wytrzymała to możemy sobie gdybać. ja jestem za tym że nie za długo by to pochodziło silnik 30 to muł niesamowity a perkins jest żwawy i mocniejszy. ale jaka to jazda by była takim ciapkiem

Gość Profil usunięty
Opublikowano

nie ma co kombinować, bo skrzynia na pewno nie wytrzyma, jak podkręciłem swojego na pompie, to po 5 dniach jazdy siadł mi dyferencjał, a jeśli ktoś chce mieć 3p to za pieniądze z trzydziestki i silnik 3p to można śmiało kupic c3603P i to w dobrym stanie.

Opublikowano

Widze że na forum są sami eksperci od wytrzymałości materiałów.Posiadają specjalistyczne urządzenia, przeprowadzili szereg testów i teraz mogą doradzać. :unsure:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Widze że na forum są sami eksperci od wytrzymałości materiałów.Posiadają specjalistyczne urządzenia, przeprowadzili szereg testów i teraz mogą doradzać. :unsure:

 

Nie trzeba być ekspertem zeby wiedzieć o wytrzymałości materiałów, nieraz wystarczy trochę praktyki, której posiadacze c330 mają najwięcej i chyba wiedzą na coś stać ich traktor a czego wytrzymać nie moze.

Opublikowano

Ja myślę że te ciąganie 4-5 T maks bo częściej nie całe 2 T to by takiego wrażenia na skrzyni nie zrobiło. Bym chyba nie jeździł jak łyse półgłówki w beemkach że gaz do opru i sprzęgło puszczać szybko na asfalcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez silver1830
      Potrzebuje opini na temat silników Perkinsa euro 3 i Słowackich silników Martin disel po roku 2000 wszystko mnie interesuje awaryjność spalanie i częśći zamienne i remonty
    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v