Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy polecili bysce Lamburghini R2 TARGET 66 pracowalo by s plugiem 4x35 agergat bomet 2.8 prasa zwijajaca Simpa clasicc Farma II i transport ze 2 przyczepaqmi 4.T.beczka 3 tys. L. byl by glownym ciagnikiem i pomagal by mu ruski T-25A i bolko i tyle

Opublikowano

Czy jest dobry? Najlepszy!!! zastydził by nie jednego zetora 6441, a do tych prac o których pisałeś idealny, no może poza tym 4x35 he he, jak chcesz 4x35 to zastanów się nad modelem 76, 5 tyś droższy a masz 4cyl. wolnossący

Opublikowano

Ferdek@ ładnie mnie rozbawiłeś :) Jak ciągnik ważacy 2800 kg i w dodatku 3 cylindrowy moze byc lepszy w cięższych pracach niz proxima która defakto waży jedyne 3630 kg i ma czwórke turbo doladowaną ?? żeby nie było że te dane wyssałem sobie z palca podaje strony z ktorych bralem dane :

- Witryna Wiejska

- Ciągniki i maszyny rolnicze

 

 

 

Ps. ten ciagniczek by byl idealny do bronek i do siewki :) bo w ciezkiej pracy go sobie nie wyobrażam ;)

Opublikowano

My posiadamy R2.76 Target. Zazwyczaj pracuje w ładowaczu, aczkolwiek sprawdza się również w polu. Jeśli jest taka potrzeba to pracuje z pługiem 4*35, agregatem uprawowym 3m. Jest to traktor godny polecenia, przede wszystkim oszczędny na paliwie. Uważam że 3-cyl to trochę mały na główny ciągnik, ale przede wszystkim to zależy na ilu ha będzie miał pracować. Proxima do ciężkich prac byłaby lepsza od R2, ale za to bardziej łakoma na paliwo. ;)

Opublikowano

@R2maros9641 długo już masz tego R2? Też zastanawiam się nad R2 lub odpowiednikiem DF Agroplus. Jaki masz do niego ładowacz? Gdzie go kupiłeś i za ile jeśli można wiedzieć? Możesz pisać na PW

Opublikowano

Ferdek@ ładnie mnie rozbawiłeś :) Jak ciągnik ważacy 2800 kg i w dodatku 3 cylindrowy moze byc lepszy w cięższych pracach niz proxima która defakto waży jedyne 3630 kg i ma czwórke turbo doladowaną ??

He widziałem że ktoś w ten sposób zareaguje i z koleji mnie bawią takie komentarze, postęp w technice rolniczej to nie tylko elektronika i lepszy komfort pracy ale i przemyślane rozwiązania, po co wozić 1t balastu na ciągniku jeśli mozna zastosować szerokie opony niskoprofilowe i lepiej rozłożyć masę moim zdaniem era ciagnika typu 914 z full obciążnikami na wąskich kołach diagonalnych to już przeżytek, przecież nawet zetor wycofał się z forterry 90km ( na konto lżejszej mocniejszej proxmy) a jeszcze kilka lat temu były stare wersje forterry 70km, lepszy jest zwinny ciągnik który można dociążyć z oszczędnym silnikiem turbo o mniejszej pojemności, przecież fendt z 3 cyl zrobił ciągnik 110km z silnikiem sisu, proxima Ok fajny ciągnik ale wersje 80-100km, do prasy zwijającej czy do tego agregatu 2,8m proxima ugrzęźnie tam gdzie r2 objedzie w około, wielu userów posiada rollerki czy lampo np. @Timasz jako główne ciągniki, tak więc częściej mała masa będzie zaletą a niżeli w kilku przypadkach wadą, zresztą wiekszość producentów ciągników odchodzi od masywnych ciężkich konstrukcji poniżej 100km bazując na silnikach 3cyl. oraz coraz szerszych oponach radialnych ;)

o degradacji gleby ( czy też łąki) po śladach "cieżkiego" ciągnika nie muszę wspominać :)

Opublikowano

Na głowny ciągnik z tych dwóch to tylko Zetor, całkiem inny przebiegi wartość mom. obrotowego (stąd też większe spalanie Zetora przy wydawoloby się identycznej mocy 60 KM w obu ciągnikach). R2 jest b. dobry do wszystkich innych prac z wyj. prac uprawowych ;)

 

Ferdek- dlaczego braleś R3 skoro R2 mogleś mieć podobnej mocy, a byłby lepszy bo lżejszy?

Opublikowano

Ciagnik pracowal by na 25 ha tura bym mu niezakladal on by mi byl tlko potrzebny do tych prac bo poco mi proxima to duzy ciagnik ja chce maly ciagnik tylko zeby wspolpracowal z tymi maszynami orania by mial 15 ha z prase kulek by troche z prasa zrobil uslug bym niw wykonywal ciezka wola by jego u mnie nie byla

Opublikowano

 

 

Ferdek- dlaczego braleś R3 skoro R2 mogleś mieć podobnej mocy, a byłby lepszy bo lżejszy?

Bo mnie dieler omotał byłem zdecydowany własnie na r2 target a nie wiedziałem że są wersje r3 target i tak wyszło, a troszeczkę żałuje bo target w r2 ma lepsze wyposażenie ale miałbym tylko 74km a wersja 86 była już nawet droższa od r3 85 ale teraz wiem że spokojnie r2 by mi stykneło dlatego polecam r2 bo małe gabaryty to też duża zaleta,

ps. wspominając o zetorze, proszę bardzo niech ktoś kto jest aktualnie w temacie wyceni 6541 + szybka skrzynia + rewers + opony radialne niskoprofilowe i ile taki kosztuje?

Opublikowano

"prasy zwijającej czy do tego agregatu 2,8m proxima ugrzęźnie tam gdzie r2 objedzie w około," hahahhahaa prosze Ci nie pisz takich rzeczy bo nie moge wysiedziec na krześle :D tak sie sklada że mam poprzednika proximy 6441 i u mnie współpracuje z agregatm uni 3,7m waży on 1070kg , mój zetorek chodzi z nim 12km/h (sprawdzane na gps-ie) . ten lampek w życi by go nie podniósł a co dopiero robic z nim :D no to oświeć mnie jakie na szerokosc ma tan lampek kapcie ??

 

 

"przecież nawet zetor wycofał się z forterry 90km ( na konto lżejszej mocniejszej proxmy)" nigdzie nie słyszałem żeby już nie produkowali 90 konnych fronterrek :D

 

 

zetor 6541 w takim wyposazeniu jest bezcenny :D ale tak szczerze mowiac to nawet o takim nie słyszałem :D słyszalem natomiast o proximie 65 :lol:

Opublikowano

No faktycznie proxima 65 :D , no faktycznie nie jestem na bierząco z zetorami bo się szczególnie nie interesuje wycofał się chyba z 8641 a czy ma 80 czy 90km to już szczegół ale sam przyznasz że tendencja jest taka że ciągnik ma być lekki mocny i na dużych kołach, chyba kolego @Zetor53400 zaglądasz w galerii tylko do zakładki z zetorami żeby zobaczyć z jakimi maszynami śmigają agroplusy dorado i r2 Ty chwalisz swoje a ja swoje, nie miałeś do czynienia z żadnym lampo dorado roller czy agroplusem, więc nie wiesz co tracisz, :lol: ja widziałem już koleiny na łąkach po pracujących przez miedze dobrze dociążonych ciągnikach, czy zatopioną 7441 znajomego który zawsze się żałuje że dopłacił za większe koła i dlaczego ten ciągnik grzęźnie nierozumie przecież ma 4x4,

ps. ile taki 5340 spali w godzinę z tym 3,7m agregatem?

Opublikowano

Zetor mi spalil na oko ze 3 liry na ha . w zetorze mozna chyba zamówic opony 18.4 r34 , ale tego nie jestem pewien. a co z tego ze ciagnik ma moc , jak nie jest w stanie jej wykorzystac , mowie to o takim przypadku , jak bys zapiol ciezka przyczepe ,to lekkim ciagnikiem bys skakal na polu jak na trampolinie . a takim lampkiem 70 km nawet nie ma co podjezdzac pod taki agregat 3,7m , znajomy wujka do lampka zapiol siewke i wpakowal na nią 900 kg nawozu i siewka wazyla tam z 200 kg to daje nam ok. 1100 kg na tyle , to juz wtedy mial problemy z manewrowaniem , a siewka nie wystaje tak do tylu jak agregat.

Opublikowano

Nie do końca zgodzę się z @Ferdek07, ponieważ ja nigdy bym nie zamienił mojej Forterry na lżejszą Proxime lub R3 (nawet o większej mocy), gdyż uważam że główny ciągnik musi być ciężki, bo do proxy lub innego agrofarma nie zapnę 4 obrotowej lub ciężkiego agregatu upr-siew. Lekki ciągnik dobry jest na pomocniczy (do zgrabiarki ,opryskiwacza, bron, itp.), w uciągu nie tylko moc się liczy, ale również masa i szerokość opon.

@Zetor53400 i @Ferdek07 uważam że Proxime należałoby porównywać raczej do R3 bo są to traktory o podobnych parametrach. Każdy musi dobierać traktor według swoich potrzeb, a nie tylko że ktoś tak radzi.

Opublikowano

Ale jeżeli to ma byc ciagnik główny to bezapelacyjnie zetor :D ma moc odpowiedznia do masy co jest wazne , co z tego ze bedzie mial 70 km jak bedzie wazyl niecale 3 tony :/ nie podnisie masyny ktora podniesie ciagnik o mocy 60km ale o masie 3,5 tony :lol:

Opublikowano

Nie konieczne, jeżeli to ma być traktor główny a za razem uniwersalny i ma pracować z agregatem 2,8m i pługiem 4*35 to spokojnie R2 najlepiej 76 (4 wolnossąca moim zdaniem lepsza od 3 turbo) wystarczy. :lol:

Opublikowano

no jezeli ma wspolpracowac z takimi maszynami to da rade chociaz z tym plugiem mógłby miec pewne problemy , ale z agregatem to sobie spokojnie poradzi, c-360 u mnie chodzila z takim agregatem :D

 

rzeczywistej a nie zeczywistej , a czemu niby nie mieli bysmy sie sugerowac danymi podnymi przez producenta ??

najwyzej dojdzie pare kilo na zatankowanie i to wszystko :lol:

Opublikowano

obciążniki ważą 240kg, ale czekam tylko jak ktoś napisze że zetor 5211 lub c 360 ma lepszy uciąg niż r2 66, że r2 nadaje się tylko do pługa 2x3 i agregat 1,8m, zapraszam do galerii przyjżeć się bardziej nowym agroplusom, he z większymi lambo też różne opinie krążą po wsiach że c 385 lepiej idzie w orce niż r4 95 bo lambo się kopie i ma 4x4 tak tylko że lambo jest bez przednich obciążników, ale zawsze więdzą najlepiej Ci którzy tych ciągników nie mają :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v