Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

proszę pomozcie wymieniłem uszczelnienie w siłowniku wspomagania w 7211 iprzestało działać wspomaga tylko w lewo przed wymianą samoczynnie skręcał w prawo

Opublikowano
proszę pomozcie wymieniłem uszczelnienie w siłowniku wspomagania w 7211 iprzestało działać wspomaga tylko w lewo przed wymianą samoczynnie skręcał w prawo

Zdaje się,że kiedyś na PPR opisywałem jak tą usterkę usunąć-ale musiałbyś sam przejrzeć moje posty bo jestem zrąbany jak koń po wyjątkowo długim westernie :blink:

Opublikowano

w tym siłowniku jest taki pierścionek na końcu luzujesz ten pierścien lewarujesz przód ciągnika żeby przednie koła były w górze i odpalasz ciągnik kręcąc tłoczyskiem przez e żeby nie porysować go i ustwiasz tak żeby w żadną nie skręcał i tyle:D pozdro

Opublikowano
w tym siłowniku jest taki pierścionek na końcu luzujesz ten pierścien lewarujesz przód ciągnika żeby przednie koła były w górze i odpalasz ciągnik kręcąc tłoczyskiem przez e żeby nie porysować go i ustwiasz tak żeby w żadną nie skręcał i tyle:D pozdro

Ooo właśnie center i to chyba Tobie opisywałem -zgadza się ?

Opublikowano

a mozliwe:D wiesz co u mnie wraz troszke źle chodzi to wspomaganie lepiej juz ale nie tak jak powinno mysle że coś z nim jest jeszcze nie tak ale sam tego chyba nie poprawie mze w tym akurat przypadku bedzie ok izobaczymy

Opublikowano

Mam prośbę odnośnie wspomagania. Może ktoś zerknąć do instrukcji obsługi jaki olej jest zalany do wspomagania układu kierowniczego ewentualnie jaki dolewacie? Chodzi o Zetorka 7711 rocznik 89.

Opublikowano

Ja mam boksol i taki był..

Mi troche ciekie z tego 'pierścionka' nie wiem jak to zlikwidować? Nie cieknie dużo ale mogłoby nie lać sie ; ]]

Opublikowano

Wedle instrukcji powinien być to olej hydrauliczny 10 w ilości 4,8L. W innym miejscu znów pisze: trwały olej hydrauliczny OT-2 wg PND 23-128-74 (olej ten swoimi właściwościami odpowiada wysokociśnieniowym olejom hydraulicznym, oznaczonym za granicą jako oleje typu HLP wg 51 525 lub jako oleje klasy HM wg ISO/TC 28/SC4. Osobiście także zalewam boxol.

Opublikowano

Ja po wymieniałem w tym tłoku wszystkie uszczelniacze bo mi nie chciał skrecac na postoju i teraz jest to samo czyli to bedzie pompki wina????

Opublikowano

hmm tam na pompie jest zawór z ustawieniem cisnienia do wspomagania ale to juz musisz z mnometrem sie bawić morze być to pompa lecz nie koniecznie:P sprawdz filter w zbiorniku może nowy olej jak brudny:D a jak nie to morze też być zła regulacja tłoka ściaągasz ten pierścionek i kręcisz tłokiem ble ble ble ( patrz gdzies jest to na forum opisne). te serwa lubią się wypracowywac i trzeba robic mu regulację cisnieniową:/ takie coś w lbn 370zł:/ mnie czeka:/ pozdro

Opublikowano

To mnie zaciekawiło z ta regulacja zaworu w pompce moze po prostu po latach sie sprężyna zuzyła lub zawór nie trzyma i wraca olej powrotem

Sterowanie tłokiem mam ok bo było sprawdzane i uszczelniane

A ten zawór to jest w górnej części pompki??????

pozdr

Opublikowano

mozesz uciac plombe na zaworze,rozkrecic go i wyjac jedna podkladke,tak sie zwieksza cisnienie lub odkrec weza ktory idzie od pompy do silownika daj jakis manometr -moze byc od opryskiwacza i sprawdz cisnienie jesli nie ma 10-12 atm to pompa slaba

Opublikowano

Rozbierałem zaworek który jest przy pompce i chyba kolega wyżej źle pisze bo to jest zaworek zwrotny(bezpieczeństwa) tam podkładki nie było ja dołozyłem taka cienka i jest poprawa ale jeszcze za mało bede szykał takiej nowej sprzyny bo ta juz przez ponad 20 lat straciła swoje właściwosci

Opublikowano (edytowane)

Cześc, mam takie pytanko czy w zaworze bezpeiczenstwa pompy wspomagania w zetorze 7245 pod sprezynką  powininen byc jakis element zamykajacy przezpływ np kulka? W tym miejscu 

Bez tytułu.jpg

Edytowane przez mds212
Opublikowano

Podkrecalem ostatnio cisnienie na tym zaworze poprzez dodanie podkladki, i etz chyba nie zauwazylem ze nic nie bylo, ale co by dawala ta sprezyna jezeli by nie bylo kulki domykajacej?

Opublikowano

Czy oprócz zaworu bezpieczeństwa może być też wine ustawienie pierścieni metalowych w siłowniku serwomechanizmu?? W którą stronę powinny być łączenia pierścieni (zamki ) w tym samym kierunku czy po przeciwleglych stronach.  Co myślicie?? Jak ustawiacie 

received_1114238145721189.jpeg

received_891374168316338.jpeg

Opublikowano

to jest dziadostwo i tym zostanie -zadne naprawy nic nie daja, zaluje kazdego tysiaca ktore wydalem lata temu na naprawe tego poronionego wynalazku, gdy pekl oring to malo z mostu nie spadlem.

pierscienie -podobnie jak w silniku powinny isc naprzeciwko.

zawor bezpieczenstwa to ostatnia rzecz ktora ma wplyw na dzialanie tego gowna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MUMINEK2000
      Koledzy postanowiłem przerobić wspomaganie przy zetorze z mocowaniem orbitrola nie ma problemu ale nie wiem jaki ma być orbitrol, jaki jest orginalnie bo musi być zgrane z pompą.Najwarzniejsze jak umocować siłownik, wiem że niektóre miały orginalnie ale jak żeby to wszystko wytrzymało. Może ktoś takiego ma to prześle mi zdjęcie będę wdzięczny, niechce odwalić lipy.
    • Przez ziooober88
      Witam, z racji tego, że moje stare wspomaganie strasznie zaczęło cieknąć stwierdziłem, że oddam je do regeneracji. Regeneracja polegała na zdaniu starego siłownika i wzięciu po regeneracji. Przy okazji remontu postanowiłem wymienić wszystkie końcówki drążków. Poskładałem wszystko w całość, mniej więcej ustawiłem zbieżność, podniosłem przód ciągnika. Wymieniłem filtr oleju i zalałem nowy olej. Odpaliłem ciągnik i kręciłem w prawo i w lewo. I jakie wnioski? Jak kręcę w prawo to siłownik dochodzi ładnie do samego końca. Natomiast jak kręcę w lewo to przy samym końcu jest takie przełamanie mocne siłownika. Dlaczego tak się dzieje? Dodatkowo w momencie jak np koła są na wprost i kręcę w prawo i nagle chcę dać w lewo to jest takie przełamanie. Czemu tak się dzieje? Dodam, że kół nie ściąga ani w prawo ani w lewo. Gość od którego to kupiłem kazał kilka razy pokręcić w lewo i w prawo i ma być. Tylko moje stare wspomaganie działało dużo lepiej. Ktoś coś podpowie?
    • Przez szumrak
      Mam pytanie czy opłaca się montować elektryczne wspomaganie do ursusa c 330 bo jest tanie podug hydraulicznego 
    • Przez Zetor-Team-7711
      Witam czy wie ktoś jak sie nazywa ta zaznaczona część tej dźwigni i czy można ją kupić osobno bez wymiany całej dźwigni? Czy może jest jakaś możliwość zamienienia tego elementu na jakieś łożysko?
    • Przez ziooober88
      Witam, posiadam Zetora 7211 i mam problem z luzem na kierownicy, nie jest on jakiś duży ale jest. W innym wątku wyczytałem, że można go skasować. Rozkręciłem kolumnę kierowniczą i jakie mam wnioski. Wszędzie piszą, że luz można wykasować tymi nakrętkami. Rozkręciłem te nakrętki i pod nimi jest taka tulejka, którą można wkręcić lub wykręcić i teraz pytanie jak ona ma być ustawiona? Bo pod tymi nakrętkami jest tam dwie śrubki, je jak odkręciłem to wykręciłem ten pierścień i pod nim jest następny i jak go dokręciłem delikatnie to kierownica ciężko się kręciła. Więc wróciłem do wersji pierwotnej. Interesuje mnie to czy tą tulejką pod nakrętkami można coś wykasować?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v