Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Głowica też była robiona i planowana dopiero co został silnik złożony  wczoraj i tak podobnie odpali i też dzisiaj jak go odpaliłem to tak dziwnie zapalił.Właśnie nic na razie nie robiłem jak to zrobić dobrze.Pompa była dana razem z wtryskami ,może jakaś nieszczelność nie wiem jutro będę patrzył dalej coś.

Dobrze go odpowietrz zacznij od filtra może układ się zapowietrza, odpowietrz go z rana kiedy ci nie pali, czy jest dym z komina i jak kopci? Patrzyłeś na świeczki może jedna jest spalona zagrzej świece dobrze (30 sek) jeżeli ci nadal nie zapali to spróbuj rano odkręcić wtrysk i popatrz czy nie ma wody, kto ci skręcał silnik? Oczywiście pierścionki wymienione bo piszesz tylko o tulei.

Opublikowano

Witam sam składałem według instrukcji napraw pierścienie,tuleje ,tłoki,wszystko nowe wał po pierwszym szlifie plus panewki dopasowane tak jak ma wyć i korbowody też spasowane do stworznia ,głowica planowana i zregenerowana ,pompa wtryskowa też regenerowana i wtryski u dobrego pompiarza tylko mnie teraz zaczyna jeszcze jedna rzecz martwic odnośnie płynu wyrzuca przez korek jak go zamknę i druga sprawa widzę ze spod uszczelki głowicy od strony filtra powietrza pojawia się troszkę jakby piany .A odnośnie uszczelki to miałem z kompletu  miedzianą nie opisaną i tylko była różnica w tym że miała z jednej strony węszy brzeg a szerszy dałem od głowicy i morze tu jest przyczyna .Jutro wyjmę wtryski i zobaczę czy niema płynu.Kopci na biało .Świece ok.

Opublikowano

To ja tez tak mialem ze bylo widac piane z boku pomiedzy glowica a blokiem i wyrzucalo mi plyn z chlodnicy. I woda stala w tloku i przez to zapalal mi na 1 cyl

Opublikowano

A jak powinna być założona uszczelka pod głowicą bo miałem taką miedzianą bez opisu

 

Szersza w dół ma łapać tuleje nie od głowicy miedziane obramowanie ma wyżłobić tuleja dzięki temu uszczelnia układ , druga sprawa tuleja ma wystawać nad blokiem ok 0,2-0,4 mm. Jak ci wywala płyn na sto procent nieszczelność pomiędzy głowicą a blokiem uszczelka, pokrzywiona głowica albo pęknięta głowica. Jak dokręcałeś głowicę to ważne robi się w trzech etapach i zaczynając od środkowej śruby oby to uszczelka była źle założona bo jak nie to czeka cie regeneracja głowicy lub nowa w książce masz opisane jak zakręca się głowicę.

 

To jutro zobaczę bo już mnie trochę zaczyna denerwować ten remont.Co tylko ruszę to coś do wymian i już połowa przodu to nowa lub regeneroawna .

 

nie przejmuj się ja też pół ciągnika wymieniłem, załóż uszczelkę sprawdź tuleję czy wystają nad blokiem mikrometrem lub suwmiarką (jak nie to musisz założyć taką miedzianą podkładkę pod tuleję, na pewno dałeś i kojarzysz musisz jeszcze raz założyć tuleje i radzę podkładkę i oringi dać nowe bo niewielki koszt ale to najgorszym przypadku) uszczelkę dajesz nową większym obramowaniem w dół smarujesz tawotem najlepiej kup nowy nie może być zanieczyszczeń i mocno dociągasz głowicę w książce jest opisane jaka kolejność to ważne i z jaką siłą kup sobie klucz dynamometryczny niewiele kosztuję a z przyda ci się albo dobry klucz 40cm i z całej siły (zależy jakiej jesteś postury) jak nie będziesz wiedział to daj jakiemuś mechanikowi albo pisz

 

Opublikowano

Nowa uszczelka z silikonowymi wstawkami najlepiej i czy tawot konieczny kiedyś tak na nowych uszczelkach nie koniecznie.

Dokręcanie kluczem dynamometrycznym z podziałem  na 4-5 etapów, przedtem szpilki do sprawdzenia czy nie przeciągnięte na gwintach.

Reszta jak wyżej pisali.

Opublikowano

Witam wiec tak wymieniłem już na nową uszczelkę miedzianą z sylikonem bo poprzednia była żle założona ,szpilki nowe ,dociągnięte dobrze kluczem tak jak ma być,szpilki dokręcane na 3 etapy kolejność jak w książce i dalej to samo czyl płyn w chłodnicy wywala

Czyli zostaje mi jeszcze tak do sprawdzenia.

-szczelność głowicy (była regenerowana wiec powinna być szczelna)

-podnieść tuleje dodatkowo po jednej podkładce(choć tuleje coś tam wystają nad blok a poprzednia uszczelka się odcisneła wiec chyba wystają)

-splanować blok.

 

Opublikowano (edytowane)

Zmierzyć ile to jest to cos tam  i powinno być jednakowe na każdą tuleje i wystawać powinny ponad blok tyle ile w instrukcji napraw podają

(od 0,01mm do 0,16mm) Pomiar najlepiej szczelinomierzem

Sprawdzić szczelność głowicy bo że była regenerowana nie znaczy że mogła być sprawdzona na szczelność.

 Jak jeszcze nie odkręcałeś głowicy zalać chłodnice do pełna , zdjąć pasek klinowy z wiatraka i odpalić zimny sinik, czy bąbelki lecą z otworu chłodnicy.

Edytowane przez MasterRoj
Opublikowano (edytowane)

Zmierzyć ile to jest to cos tam  i powinno być jednakowe na każdą tuleje i wystawać powinny ponad blok tyle ile w instrukcji napraw podają

(od 0,01mm do 0,16mm) Pomiar najlepiej szczelinomierzem

Sprawdzić szczelność głowicy bo że była regenerowana nie znaczy że mogła być sprawdzona na szczelność.

 Jak jeszcze nie odkręcałeś głowicy zalać chłodnice do pełna , zdjąć pasek klinowy z wiatraka i odpalić zimny sinik, czy bąbelki lecą z otworu chłodnicy.

 

Instrukcji może sobie pisać u mnie jest 0,2 mm i jest git znajomy mechanik (pracował w pom'ie) mówił że czasem daje nawet do 0,4 mm ale 0,2 jest prawidłowo nie może być niżej bloku, resztę potwierdzam.

 

Witam wiec tak wymieniłem już na nową uszczelkę miedzianą z sylikonem bo poprzednia była żle założona ,szpilki nowe ,dociągnięte dobrze kluczem tak jak ma być,szpilki dokręcane na 3 etapy kolejność jak w książce i dalej to samo czyl płyn w chłodnicy wywala

Czyli zostaje mi jeszcze tak do sprawdzenia.

-szczelność głowicy (była regenerowana wiec powinna być szczelna)

-podnieść tuleje dodatkowo po jednej podkładce(choć tuleje coś tam wystają nad blok a poprzednia uszczelka się odcisneła wiec chyba wystają)

-splanować blok.

 

Zależy gdzie robiłeś głowicę ja dałem tam gdzie się takimi rzeczami zajmują i dają gwarancję oraz sprawdzają szczelność przyłóż poziomicę na tuleję i sprawdź czy równo są obstawione najlepiej pod światło weź suwmiarkę i sprawdź ile masz ok 0,2 może być spokojnie przyłóż poziomicę na głowicę w różnych miejscach po przekątnej i po długości też pod światło i będziesz widział czy nie zwichrowana przeszukaj czy nie ma pęknięcia a najlepiej żeby ci sprawdzili ci co się zajmują takimi rzeczami chyba to kosztuje gdzieś ok 30 zł nie pamiętam dokładnie.

Dokręcałeś szpilki czy głowicę na 3 etapy głowica ma być dokręcana zgodnie książką dość mocno

Edytowane przez lach32
Opublikowano

Witam na bloku nie było nic ze starej uszczelki czysto jak łza.Dam głowice jeszcze do sprawdzenia i zbadam teraz jeszcze dokładniej ile wystają tuleje .Głowica była dociągana na 3 etapy

Opublikowano

Witam ja kiedyś poprawiałem takiemu gościowi silnik po kapitałce co mu ,,mechanik'' składał bo tez miał taki objaw wywalania płynu i tez sprawdzał uszczelki głowice po 3x a ja znalazłem dość szybko powód tego wyrzucania płynu jak ten ,,mechanik'' wkładał tuleje w blok to pozawijało podkładki miedziana pod tulejami po wyjeciu obydwu tulei i wymianie tych miedzianych podkładek problem znikł ,trzeba zwracać uwagę  podczas montażu tulei na te uszczelki bo zazwyczaj wszyscy dobijają tuleje czym się tylko da i tak się to kończy własnie Pozdrawiam 

Opublikowano

Panowie mam problem z moim c 328 zakupiłem nowe akumulatory przewody są dobre i nadal przy rozruchu rozrusznik nie może zrobić pełnego obrotu. Czy to wina rozrusznika? poradzcie

Opublikowano

Z mało informacji podjesz. Wygląda na to że rozrusznik. Weś go wyciąg rozkręć przeczyść , zobacz czy nie ma nadpaleń na uzwojeniu wirnika, czy szczotki są w porządku , komutator, czy tulejki nie są wypracowane i czy wirnik nie ociera o stojan. W jakiej kondycji jest silnik czy odpalał wcześniej np.  na zaciąg?

Opublikowano

Brakło mi cierpliwośći i zaprowadziłem go do zakładu gdzie się zajmują takimi sprawami i od razu gość się kapną i pytał gdzie to było planowane teraz to i mi potem świtało że jak wymieniałem drugi raz uszczelkę to mi też coś wydawało mi się taka rzecz dziwna lub odcień odbicia uszczelki ale nie bardzo się tym przejąłem i wyszło jak wyszło na razie się dociera powoli .

Opublikowano

Witam Drodzy forumowicze.

Jestem od niedawna posiadaczem eksportowej wersji ursusa c-330. W ciągniku zostały wymienione pierścienie tłoków, Planowana głowica, zregenerowane wtryski, zregenerowana pompa wtryskowa, wymienione wszystkie filtry i Oleje. Ciągnik chodzi bez zarzutu jednak według mnie ciężko pali. Pompa po regeneracji została zamontowana wszędzie według fabrycznych znaków. w Poniższym linku Wysyłam filmik z odpalaniem mojego c 335. zdaję sobie sprawę że silnik jest zimny jednak Wydaje mi się że zapłon jest nie prawidłowo ustawiony. Doradźcie mi drodzy Forumowicze czy jest powodem zły zapłon czy się po prostu mylę. zZ góry dziękuje za każdą radę i pomoc'

pozdrawiam 

Start Mojej c335 : 

 

Opublikowano

Pompa zepsuta wyraźnie ta cała regeneracja raczej była tylko na papierze, chyba że zapłon - wtrysk jest źle ustawiony. Zapewne przed tymi naprawami było niewiele gorzej. Przyspieszyć wtrysk dynamicznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v