Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No właśnie pompę sprawdziliśmy wraz z wtryskarkami i podaje paliwo były wymienione sekcje ustawiona a wtryskiwacze ładnie rozpylaja. Podejrzewam właśnie to samo że zapłon jest źle ustawiony. Bo teraz ustawiłem kat wyprzedzania na równe 0 do 0. Możliwe jest to że znaki są tam zastosowane jako odnośnia? I czy trzeba również regulować pochyleniem pompy?  

Opublikowano

Kolego posłuchaj jak on drętwo zapala tylko na 1 cylinder. I teraz masz sprawdzić na który. 

Przyczyny połamane te nowe pierścienie słabe sprężanie. Podparty zawór. Walnięty wtrysk w co  wątpię. Wspaniale zrobiona pompa co jest prawie pewne że to jej wina. 

Opublikowano

Dla mnie walnięty ząbek na rozrządzie na o 1 podobną pracę miałem w c-360,a czy pompa dobrze zrobiona nie masz pewności  okaże się podczas pracy i dwa czy są równe obroty bo u nie jednego po regeneracji było gorzej niż przed

Opublikowano (edytowane)

Nie rozrząd jest ustawiony idealnie sprawdzałem to. A pompa była regenerowana w pom-e  niedaleko Rzeszowa "wymienili" sekcje i ja wyregulowali. Mozna jej peawidlowe dzialanie sprawdzik jakos w domu ??Dodam że jak silnik się rozgrzeje to już równo pracuje. 

Edytowane przez dawca936
Opublikowano

Czyli to się zaczęło po regeneracji? Czy wcześniej też tak było?
U mnie gdyby nie ropa w oleju, to pompy bym nie naprawiał i pewnie miałbym dalej równe małe obroty.

Opublikowano

Kupiłem traktorek w sierpniu było Ciepło palił dobrze tylko w pracy w polu kopcil na czarno był słabszy i miał przedmuchy. Więc przeprowadziliśmy powyższy remont wraz z planowaniem głowicy wymiana zaworów i regeneracja pompy bo wszystkie plomby były zdarte tak jak by ktoś przy niej grzebal.  

Opublikowano

Pracuje tak jakby na jeden cylinder kąt wtrysku też jest dobrze ustawiony na pewno? Bo w c-360 też zrobiłem wszystko ciągnik mial jeszcze tej mocy  ale klepał  i brał olej i popełniłem błąd oddajac pompę dymił ale była wina głowicy i wtryskiwaczy a ropy w pompie trochę było ale była dobrze ustawiona.Teraz mam nieco skaczące obroty jakby dawka jest za krótka.Powiedz na każdych obrotach jest równa dawka i czy jak schodzi z obrotów  i jak ma złapać wolne obroty to jakby zawiecha czy od razu łapie?.Pompy nie sprawdzisz w domu trzeba na stół pobierczy 

Opublikowano

Musi zacząć od właściwego ustawienia początku wtrysku, można zerknąć też do zaworów. Skoro ciepły chodzi ok to winne może być zbyt niskie ciśnienie sprężania jak już ktoś wspominał wcześniej sama wymiana pierścieni mogła nie przynieść poprawy tylko pogorszenie. Choć właśnie nowe pierścienie tez potrzebują dotarcia. Kiedyś jak zaczynałem zabawę z naprawami w C-330 to też tak zrobiłem i niestety był to błąd teraz jak już co to daję cały zestaw nowy. Przy niskim ciśnieniu  właśnie może być problem z odpaleniem zimnego silnika. Nawet po planowaniu głowicy można we własnym zakresie sprawdzić szczelność czy naprawa została wykonana prawidłowo zalewając kanały naftą bo nie znaczy że jak splanowana to szczelna. Najlepiej sprawdzić sprężanie zegarem, trzeba poszukać może kto ma pożyczyć lub zrobić sobie po prostu samemu. U siebie mam zrobiony ze starego wtryskiwacza i co jakiś tam czas podczas sprawdzania wtryskiwaczy zazwyczaj sprawdzam i to ciśnienie i widzę jak się zmienia wraz ze wzrostem przepracowanych mth od remontu. Jeśli wszystko z ciś ok pozostanie sama pompa lub wtryskiwacze

Opublikowano (edytowane)

Koledzy dzisiaj pobawilem się z zapłonem wyprzedziłem go troszkę. Pali dużo lepiej. Zawory sprawdzałem mają prawidłowe luzy. Jutro dodam filmik z pracy mojego Ciapka. Wydaje mi się że nie pracuje do końca równo. Ale to chyba kwestia jeszcze dotarcia się pierścieni. 

Edytowane przez dawca936
Opublikowano (edytowane)

Wstaw ujęcie odpalania zimnego, pewnie nie trafiłeś z pochyleniem pompy? Sprawdź poziom oleju w pompie. U mnie po regeneracji pompy właśnie nierówno pracuje, ale waham się, czy coś poruszać, bo ma kopa jak trzeba i dobrze odpala.

Edytowane przez LTZ55a
Opublikowano (edytowane)

Przepraszam Koledzy że tak długo to trwało ale byłem w delegacji i dopiero znalazłem kilka chwil wolnego czasu. W Filmiku Poniżej dodaję odpalanie zimnego silnika  po ustawieniu zapłonu. Oceńcie czy jest ok. Dodam Tylko że w Mojej c-335 nie ma świec żarowych bo to wersja eksportowa. Był tylko przed rozruchem chwilę podłączony podgrzewacz płynu. Wydaję mi się że jest o wiele lepiej. 

 

 

a Tutaj Koledzy jak wkręca się na obroty i jak z Nich schodzi . Pozdrawiam 

 

 

Edytowane przez dawca936
Opublikowano

No ja nie mam świec zarowych nawet w kolektorze nie ma otworów na nie ponieważ moj c 335 był w eksporcie na Słowenie. Podgrzalem przed paleniem tylko płyn podgrzewaczem tak z 30 minut. I tak oto zapalił.  Więc myślę że jest już ok i nie mam co szukać dziury w całym. Tym bardziej że równo pracuje. 

Opublikowano

Racja, ale jak rozklekotana to bez nich nie da rady nawet złapać, świece dobra sprawa.. A świece nie problem wstawić, kolektor ssący do C-330 z otworami pod świece to kosz jakieś 30 - 40 zł, do tego świece koszt z 30 zł, trochę pomyślunku i podłączenia bez kupowania stacyjki z przełącznikiem na żarowe świece, tylko podłączyć  pod inny przełącznik lub włącznik i gotowe, ja mam tak w C-328 i w jesienne dni i jak i  daje rade palić. Niby taka drobnostka, a ile wygody daje.

Opublikowano

Witam wszystkich nie chcąc zakładać nowego tematu zapytam tutaj , mam prośbę kupił sąsiad c 330 i wymienia w niej wał korbowy silnika, wał korbowy był zakupiony ponad rok temu z likwidowanego sklepu z częściami jest to wał firmy Ostruda i tu zaczyna się zagadka po założeniu tegoż wału tłoki wystawały ponad tuleje jakieś 0,5mm i zostały stoczone tak by były na równo z tuleja ale po tym stoczeniu nie można ustawić za nic początku wtrysku ustawienie na bolec nic nie daje ciągnik pracuje tak jak by miał o wiele za wczesny wtrysk , moje pytanie i zarazem prośba jest taka czy czasem ktoś niema własnie zdjętej głowicy w swojej c 330 i czy by mógł ustawić pierwszy tłok tak jak sie ustawia do ustawienia początku wtrysku i wtedy zmierzyć od góry tłoka do wierzchu tulei ile jest mm , ja posiadam c 330 ale nie bardzo mi sie uśmiecha by demontować tylko po to głowice Pozdrawiam

Opublikowano
Witam, moj problem jest następujący, traktor słabo krecił, na początku było tak ze jak chciałem go uruchimić, to raz nie mogl zakrecic jak przy padnietym akumatorze, a za drugim razem odpalał jak trzeba, a ostatnio zaczął odpalać gorzej, wiec pomyslałem ze to zaśniedziałe klemy, wyczyściłem wszystko, mase od akumulatora też, ale rano dzisiaj znowu nie chciał zapalić, mimo ze napiecie na aku było 12.23v, po doslownie 5 minutach pod prostownikiem odpalił bez problemu. Macie jakieś pomysły jaka moze byc przyczyna, bo raczej ja mysle ze sie są winne tu akumulatory ;) Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v