Skocz do zawartości

TURBO w MTZ 82


PiotrekMTZ

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Z tego co ja wiem to silnik z turbem jest ciut inny .Tłok musi być studzony olejem od spodu tz.olej jest pompowany przez korbowód z wału.BEZ STUDZENIA MOŻE WYPALIĆ TŁOKA.To ca ja wiem na ten temat.. .

 

Z tego co ja wiem to silnik z turbem jest ciut inny .Tłok musi być studzony olejem od spodu tz.olej jest pompowany przez korbowód z wału.BEZ STUDZENIA MOŻE WYPALIĆ TŁOKA.To ca ja wiem na ten temat.. .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem to silnik z turbem jest ciut inny .Tłok musi być studzony olejem od spodu tz.olej jest pompowany przez korbowód z wału.BEZ STUDZENIA MOŻE WYPALIĆ TŁOKA.To ca ja wiem na ten temat.. .

 

Z tego co ja wiem to silnik z turbem jest ciut inny .Tłok musi być studzony olejem od spodu tz.olej jest pompowany przez korbowód z wału.BEZ STUDZENIA MOŻE WYPALIĆ TŁOKA.To ca ja wiem na ten temat.. .

 

Z tego co ja wiem to silnik z turbem jest ciut inny .Tłok musi być studzony olejem od spodu tz.olej jest pompowany przez korbowód z wału.BEZ STUDZENIA MOŻE WYPALIĆ TŁOKA.To ca ja wiem na ten temat.. .

 

Z tego co ja wiem to silnik z turbem jest ciut inny .Tłok musi być studzony olejem od spodu tz.olej jest pompowany przez korbowód z wału.BEZ STUDZENIA MOŻE WYPALIĆ TŁOKA.To ca ja wiem na ten temat.. .

Wiem ze w MTZ 82 a MTZ 82TS z roku 1996 nie ma żadnej różnicy w silniku jest troche inne pompa wtryskowa bo ma korektor i sa inne wtryskiwacze w pózniejszych rocznikach wprowadzili zmiany .W silnikach SW400 z turbo są take zmiany inna głowica dodatkowy kanał wodny i jest smarowany stworzen w tłokach poprzez kanał w korbowodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy popatrzeć na programy TV, co to po kosztownych modyfikacjach w autach miało być dużo koni a na hamowni wyszło rozczarowanie.

W moim 820 odczułem przypływ mocy gdy dołożyłem mu na przód 450kg balastu i wymieniłem siłownik z C100na C110 to pozwoliło spokojnie ciągać 4x40w obrocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem turbo w silnikach daje dosyć sporo ,aczkolwiek czy 10 czy 15 km. to jest mi trudno powiedzieć.Mam dukata 2,5 l z turbiną i wiem na co stać ,jest czym depnąć.W traktorach jest to samo.im większa moc tym szybciej skończymy swoje ha.W latach 70 ursus c 330 był luksus ,mając 10 ha trzeba było pracować praw3ie na okrągło .Obecnie nawet mając mtz.i 10ha.to mamy czas prawie na wszystko.Podejrzewam że uprawić 1ha.c330 a mtz to paliwa nie będzie chyba dużej różnicy.

 

Proszę o opinię waszą pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz miec

-kolektor wydechowy,kolanko do tłumnika,tłumnik,2 kalanka do kolektora sącego,kolektor sący moze byc stary wystarczy go obrucic,rurka do oleju zasilania,rurka do powrotu oleju ,w miejsce korka za filtrem oleju trzeba przykrecic taka pokrywke do powrotu oleju ,a jaka masz podstawe filtra ma wyjscie na przykrecenie rurki do smarowania turbiny jak nie to musisz nawiercic dziure i ok chyba to wszystko jak mi sie cos jeszcze przypomni to napisze a jaką turbinr chcesz załozyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tamtym roku liczyliśmy to wychodziło koło 2 tyś.W sklepie mówili że jeden założył turbo na próbę do ciągnika i jak byłby zadowolony to miał założyć jeszcze do dwóch i po założeniu jednego więcej się nie pojawił. Czyli doszedł do wniosku że nie warto

 

kuzyn ma MTZ82TS i przerobił na 105 to mówi że niewiele słabszy od 1224 bo też ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RycerzNocy
      Witam. Remontuje ciągnik mtz. Przy poszukiwaniu zestawów naprawczych trafiłem na ofertę firmy Waryński co o niej sadzicie? Czy ktoś już montował? 
    • Przez michalhinc1
      Witam mam problem z wyskakującym reduktorem w MTZ 82 na półbiegu jest ok a jak wezmę na cały to przy obciążeniu lub ruszeniu wyskoczy na neutral 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez wz19
      Witam.Mam problem z moim Pronarem 1221 - od pewnego czasu jak się rozgrzeje olej w skrzyni biegów to skacze ciśnienie na wskażniku - jak zjeżdżam z góry to jest w porządku ale jak jadę pod górkę to spada i rośnie i tak cały czas i jeszcze jak stanę na równym terenie to podczas ruszania do przodu też spada a jak ruszam do tyłu to jest dobrze.
      Jak go zgaszę i postoi trochę - ostygnie to trzyma ciśnienie równo dopóki się nie rozgrzeje. Olej mam zalany HIPOL 15F 80W90.
      Może ktoś miał taki problem - to był bym wdzięczny za podpowiedż co robić.
    • Przez S-Piotr
      Tak jak w temacie,jak a raczej gdzie podłączyć prostownik 12v w MTZ 820 z rozruchem 24V,aby nie rozłączać akumulatorów i zostały naładowane oba.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v