Skocz do zawartości

Co z tą Pol... Fabryką


adikpl1

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Mogą składać kabiny ale na pewno nie produkują do nich nic poza szkieletem, bo najnormalnie w świecie nie mają takich możliwości.

Tak jak kolega wyżej napisał, prawdopodobnie bardzo dużo rzeczy jest produkowanych w Lublinie ale nie w Ursusie tylko w kooperacji a to wielka różnica.

A to że mówią że produkuja to czy tamto...., tak samo mówią że produkuja serię H, a jak wiadomo ta produkcja polega na nakładaniu samych masek na gotowe ciągniki z Turcji, Farmtrac mówi że produkuje polskie ciągniki, ile tam jest produkowania i polskości to też każdy wie.

Co do ciągników postlicencyjnych to z pewnością mają możliwości ich produkcji, ale przecież wszędzie ( w każdym kraju ) gdzie je sprzedają jednocześnie otwierają montownie, w związku z tym uważam, że może być tak, ze w Lulinie produkują częsci lub całe podzespoły i wysyłają je do Afryki do zmontowania, lub może montują w Lublinie ciągnik w 90 procentach a w Afryce jest już tylko uzbrojenie w koła, maskę i inne duperele, czyli mniej więcej tak jak z serią H tylko odwrotnie ;p.

 

Czy ktoś się orientuje ile może kosztować 11054 Power?

 

Zauważyliście na filmie polski rozrzutnik?

Poza tym to zrobili niezłą ściemę, na pewno nie dałby rady 60 gdyby miała kabinę, obciążniki i włączonę blokadę.

Poza tym widać póżniej, że na hamulcu już nie jest w stanie jej pociągnąć.

Edytowane przez kedziorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka firma dzis robi wszystko sama? szyby i plastiki zawsze ktoś z zewnątrz robi ;p Dlaczego 3/4 ciagników ma hydraulikę Bosha, ważne że składane w Posce przez polaków a nie sprowadzane. Ciągniki 60 km mają większy uciąg niż te znane z poprzednich lat mój mały DF ciągnie spokojnie 5*30 z którą miał problemy c-385, ma po prostu więcej przełożeń i mniejsze straty mocy ta skrzynia carraro spokojnie może przekazać moc tak żeby Ursus taką przyczepę pociągnął sam 62 konnym Dfem ciągam czasem 8 ton po polu i nie ma problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam tak moja c-330 została 2 razy wywrócona w górach .Raz ziemia osunęła się nad wąwozem i gdybym miał kabinę to dziś już bym nie żył bo nie zdążył bym nawet klamki złapać .Tak wyskoczyłem traktor fiknął 2 koziołki .Naprawiłem dostał nową maskę i błotniki itp  .Silnik był bez awarii .Teraz mój tato wywrócił go po raz drugi w lesie na stoku o takim nachyleniu że jak nie ma full oleju na miarce to kontrolka świeci od ciśnienia oleju .Zresztą u mnie na osiedlu na 22 traktory c-330 wszystkie miały wywrotki .Dlatego ja potrzebuje prostego  i niewysokiego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To faktycznie nieciekawie. W nowych ciągnikach stosuje się minimum ramy ochronne. Przy wywrotce zapobiegają przygnieceniu kierowcy. Zresztą i kabiny mają wymogi co do wytrzymałości. Jednak w takich warunkach kupno nowego ciągnika nie jest ekonomiczne. W przypadku wywrotki nowym cena, choćby maski, może przyprawić o ból głowy. Może lepiej znaleźć coś używanego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kedziorek znowu piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia. farmtrac w większości jest z polskich produktów, cała kabina, wszystkie linki, wydech, nawet sprężarka,plastiki, oświetlenie, a nawet akumulator, ale akurat firma akumulatorów jest Ilona.
miało być lipna , misze z tel więc nie mogę edytować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę ruska bo kuzyn ma T-25 i jak może to pożycza moją c-330 która ma ulepszony podnośnik o taką pompę http://allegro.pl/pompa-hydrauliczna-wzmocniona-ursus-c330-c-330-32l-i5462791157.html i takie wskaźniki   http://allegro.pl/wskaznik-potrojny-trojwskaznik-zegar-c328-c330-org-i5797725277.html  Głowica jest zeszlifowana by mieć większe ciśnienie a co za tym idzie moc .Wtrysk też na najwyższej możliwej fabrycznej konfiguracji .Wentylator chłodnicy ma dołożone łopatki tak jak szedł do Indii .Również rozwiercony otwór w termostacie by szybciej następowała wymiana .Moc to na oko c-335 bo wujek ma taki 

Edytowane przez akko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś do Białorusinów nie mam przekonania tak samo jak do ruskich 

 

Gniotsja nie łamiotsja, za te pieniądze to porządny sprzęt, części tanie jak barszcz, a i do lasu w sam raz, jak się pognie to się wyklepie i jedzie dalej. Belarusy to czołgi, z ich plusami i minusami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzeglądam ich ofertę i ceny .Niestety Białorusiny odpadają .Mają atrakcyjną cenę ale nie posiadają normalnego zaczepu dla przyczep tylko jakieś ruskie wynalazki na listwie podnośnika np MTZ BELARUS 422.1 bez kabiny .Maska jakaś niedorobiona (brakuje jej  na długość) .Silniki zresztą w nich są z tej firmy Lombardini   

Edytowane przez akko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem trochę i jednak będę chciał obejrzeć ten http://www.agropol-polska.pl/ciagniki/110-tuber-50-lombardini-motors-bez-kabiny.html Nie posiada elektroniki a z częściami nie powinno być problemów  bo silniki te stosują w  MTZ BELARUS .Ma też atrakcyjną cenę oraz skrzynię biegów przypominającą trochę tą z c-330 więc ojciec nie będzie miał problemu a po sprzedaży c-330 wyniesie mnie tanio .Porozmawiam czy można go przetestować i wyposażyć w pneumatyczny układ hamulcowy bo z tego co widzę takiego nie posiada 

Edytowane przez akko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ursus nie umie wykorzystać szansy bo gdyby te np TUBER 40 LOMBARDINI sprzedawali pod marką Ursus w Polsce to masę ludzi co ma c-330  przerzuciło by się na nie .Ursus miałby  dodatkową kasę z marży bo przecież za free tego by nie robił .Dodatkowo części zamienne powinny być też u nas wytwarzane .Podejrzewam że montownie musieli by też otworzyć bo taki by był popyt .Nie było by takich prowizorek jak ta np https://www.google.co.uk/search?q=ursus+c-330+4x4&espv=2&biw=1920&bih=979&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwic2rXd-qPJAhWG2hoKHStHC7kQsAQIHw#imgrc=x_Oxrt915dZN_M%3A 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mówcie co chcecie, ale taki widok naprawdę robi wrażenie :) Na FB ursusa ostatnio pojawiają się ciekawe fotki :)

 

9707946100_1448053095.jpg

ursus 25014

turbodoładowany 6-cylindrowy silnik Deutz  250KM automatyczna skrzynia biegów amerykańskiej firmy Allison 3000, 50 km/h przeznaczony do transportu trzciny cukrowej w Etiopii, wspólne dziecko Ursusa ,Deutz, ZF i Carraro. Słabszy model 20014 posiada silnik o mocy 200KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sprzedaży Lombardini ( czy jak im tam) pod własną marka, chyba żartujesz, dużo osób psioczy że ursus Hattaty sprzedaje pod własna marką, a co mówić jak by jeszcze to coś chciał oznaczyć swoim logiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v