Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 6.06.2019 o 21:33, Ursusc385 napisał:

Popatrzcie sobie na widoczność z kabiny na przód ciągnika i zastanówcie się chwile, czy aby na pewno chcielibyście tym pracować na co dzień ?

Z przodu nie jest aż taka tragiczna. Najgorsza jest do tyłu. Wpieprzyli dwa szerokie słupy, które zasłaniają z kilkanaście centymetrów pola widzenia.

Opublikowano

https://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/250-km-za-174-tys-zl-brutto-czyli-nietuzinkowy-ursus-25014-do-kupienia,86803.html

No i można inaczej spojrzeć na to cacko. 😉

Opublikowano

Czy zaczęliśmy debatę o wytrzymałości ciągnika którego nr seryjny to 000001, i jest on pierwszym i ostatnim ciągnikiem z tej serii na polskim rynku???

8 godzin temu, ACoCieTo napisał:

Nie zapominajmy że C-330 poleci tam te 22km/h a to cacko 45 przy takiej samej liczbie przełożeń :D

A powyżej 40km/h radio z automatu puszcza "anielski orszak...."

Opublikowano
Dnia 29.06.2019 o 21:15, lukig napisał:

Tymczasem w Ursusie taka bida, że już się biorą za usługi około produkcyjne typu cięcie i gięcie blach, toczenie, malowanie proszkowe.

Remont starych ciągników 

Opublikowano

W Ursusie pod zarządem rodziny Zarajczyków widać analogię do Polski pod rządami "dobrej zmiany". Z początku propaganda sukcesu, patriotyczne frazesy, bicie piany by na końcu zbankrutować i rozsprzedać cały majątek. No i dużo poczciwych ludzi, "z sercem na dłoni" dało się nabrać na jednych i drugich. Tylko że ci drudzy są na razie na tym etapie, co Zarajczykowie dwa lata temu, czyli jeszcze ludzie wierzą że jest wszystko super. Bankructwo się zacznie, jak się okaże że nie ma kto spłacać długu publicznego zaciągniętego na socjal a wcześniej dojdą jeszcze roszczenia ✡️ w związku z ustawą 447... 9_9

  • Like 1
Opublikowano

Na pewno nie według Konfederacji... A Cos mi się wydaje że oni ci mącą w głowie.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 30.07.2019 o 20:26, Mattti napisał:

Chyba według TVP

Nie jestem za Pisem tylko Konfederacją. Co nie znaczy, że nie umiem poszukać podstawowych informacji w internecie. Deficyt budżetowy w 2015 roku (ostatni rok PO) wyniósł 42 mld zł BEZ 500+, 13 emerytury, wyprawek dla dzieci itd). Deficyt budżetowy w 2018 roku z tym całym socjalem wyniósł 10 mld zł, co oznacza, że pomimo 500+ i innych rzeczy był mniejszy o ponad 30 mld zł. To odpowiada na pytania co za towarzystwo rządziło do 2015.

Edytowane przez lukig
  • Like 1
Opublikowano

Widzę że temat zmienił się na "Co z tą Polską polityką...", ale fakt faktem nie ma już wątków by dyskutiwac o tej marce. Totalnie nic się nie dzieje. Ciekaw jestem czy tego nowego C-375 od Bransona uda im się wprowadzić z logiem Ursus. A tak to ta marka dla mnie przestała istnieć już... przykre. Tak jest zostawić coś w polskich rękach.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 10.08.2019 o 14:01, Adrian_URSUS_1999 napisał:

Tak jest zostawić coś w polskich rękach.

Bo oczywiście lepiej jest sprzedać zagranicznej firmie za psi grosz żeby zabiła markę ale za to produkowała swoje cacuszka... Myślenie że AGCO czy tam kto inny kupi jakąś polską fabrykę i będzie chciał dalej produkować pod polską marką jest raczej nierealne (a nawet jeśli to i tak ludzie zaczęli by mówić że tylko znaczek nasz jest bo polakowi nie dogodzi ale mniejsza o to...)  Po historii z Bizonem i innych ofiarach wyprzedaży majątku narodowego za psi grosz w obce ręce myślałem że ludzie zmądrzeli (i proszę nie pisać że to była konieczność bo taki PZL Świdnik miał dobre perspektywy na przyszłość i raczej nic nie wskazywało na to żeby miało się to zmienić w przyszłości a wręcz przeciwnie...)

Powiem więcej. Nawet oddanie w obce ręce nie gwarantuje przetrwania fabryki gdzie dobrodzieje z niemiec kupili Wrocławskie Zakłady Elektroniczne „Elwro” tylko żeby zamknąć, wyburzyć i pozbyć się konkurencji...

 

Edytowane przez Kozakiewicz
Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, lukig napisał:

Niestety. Zarajczyki spieprzyli po całości 

Ja mam przekonanie graniczące z pewnością, że wyszli na tym interesie bardzo dobrze. Pytanie czy ktoś im jeszcze zaufa po takim wałku?

Wszyscy "żołnierze" Karola odeszli. Tego interesu nie ma już kim budować. 

Ciekawi mnie tylko kiedy coś usłyszymy o nowych planach na życie. Stawiam na Bałkany. 

 

Edytowane przez prekursor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v