Skocz do zawartości

Co z tą Pol... Fabryką


adikpl1

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Aha chodzi ci pewnie o 5524.Powiem ci że można go jeszcze spotkać w agromach,bo w internecie są do kupienia a raz jechałem to było w woj. kujawsko-pomorskim był na wystawie przy drodze razem z 1674.Aczkolwiek powinni je robić bo to dobre ciągniki jako pomocnicze tak jak w twoim przypadku.Żeby była tam skrzynia 8/8 z rewersem jak to było za bumaru w opcji i taki ciągnik to elegancki.A przecież 5524 różnił się od 6824 tylko mocą silnika.a 15 KM w tą czy w tą to nie robi większego znaczenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha chodzi ci pewnie o 5524.Powiem ci że można go jeszcze spotkać w agromach,bo w internecie są do kupienia a raz jechałem to było w woj. kujawsko-pomorskim był na wystawie przy drodze razem z 1674.Aczkolwiek powinni je robić bo to dobre ciągniki jako pomocnicze tak jak w twoim przypadku.Żeby była tam skrzynia 8/8 z rewersem jak to było za bumaru w opcji i taki ciągnik to elegancki.A przecież 5524 różnił się od 6824 tylko mocą silnika.a 15 KM w tą czy w tą to nie robi większego znaczenia :)

To też dobre ciągniki, ale chodzi mi o to że skoro robią te 9024(ok 90 km), 11024(ok 110 km) to tam masz jeden silnik- perkins 1104D, tylko inaczej skonfigurowany, tak samo, jak to jest np w przypadku farmtraca- od FT675(75 km) do Ft7110 DT(110 km) i chodzi mi o to żeby produkowali takiego 80-cio konnego, to byłby dla nas optymalny :) Bo 8014 nie wchodzi w grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem szansą dla ursusa było by kupno licencji na skrzynię jakiegoś udanego zachodniego ciągnika z lat 90 (z rewerem, półbiegami), które produkowała hema (oni chyba robią skrzynię biegów do 11024), lub kupno skrzyń od carraro czy zf, do tego silnik perkins, inne główne elementy kupili by u znanych i cenionych producentów, resztę mogli by robić sami i wtedy był by konkretny ciągnik, bo na tych ciągnikach co mają teraz w ofercie to chyba kokosów nie zbiją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem szansą dla ursusa było by kupno licencji na skrzynię jakiegoś udanego zachodniego ciągnika z lat 90 (z rewerem, półbiegami), które produkowała hema (oni chyba robią skrzynię biegów do 11024), lub kupno skrzyń od carraro czy zf, do tego silnik perkins, inne główne elementy kupili by u znanych i cenionych producentów, resztę mogli by robić sami i wtedy był by konkretny ciągnik, bo na tych ciągnikach co mają teraz w ofercie to chyba kokosów nie zbiją.

 

 

Tak robi Farmtrac i ich ciągniki są udane. Uważam, że ursus też by na tym dobrze wyszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaż rośnie to fakt, znajomy bierze ursusa 10014h z jakiejś składnicy w Jarocinie (nie wiem dokładnie co to za firma tam sprzedaje) i jak był wpłacić zadatek to sprzedawca mówił że tamtego dnia poszły 4 sztuki ursusów, mnie osobiście bardzo cieszy to i trzymam kciuki za dalszy rozwój ursusa i mam nadzieje że pewnego dnia i na moim podwórku stanie nowy nedźwiadek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli w DR masz wpisane w rubryczce marka Ursus, to jest to Ursus

prawda jest taka że nie tylko Ursus robi swoje ciągniki z części z całego świata, tak robi też duża większość innych producentów: Pronar, Farmtrack, NH, Case, Farmer

szkoda że są ludzie którzy twierdzą że Ursus to już nie Ursus, bo nie robią c-330 ani c-360... zamiast chwalić że Polmot ma chęci podnieść z samego dna tak dobrą kiedyś polską firmę, to piszecie głupoty, równie dobrze możesz napisać że ciężka seria Ursusa to nie Ursus tylko gorzej wyposażony Zetor....

prawda jest taka że jedynym w 100% polskim ciągnikiem była c-325-c-330 ze wszystkimi występującymi odmianami

Edytowane przez bratrolnika
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli w DR masz wpisane w rubryczce marka Ursus, to jest to Ursus

prawda jest taka że nie tylko Ursus robi swoje ciągniki z części z całego świata, tak robi też duża większość innych producentów: Pronar, Farmtrack, NH, Case, Farmer

szkoda że są ludzie którzy twierdzą że Ursus to już nie Ursus, bo nie robią c-330 ani c-360... zamiast chwalić że Polmot ma chęci podnieść z samego dna tak dobrą kiedyś polską firmę, to piszecie głupoty, równie dobrze możesz napisać że ciężka seria Ursusa to nie Ursus tylko gorzej wyposażony Zetor....

prawda jest taka że jedynym w 100% polskim ciągnikiem była c-325-c-330 ze wszystkimi występującymi odmianami

 

Fakt, nawet c360 nie jest w 100 % polskim ciągnikiem, sam silnik jest czeski, a ja trzymam kciuki aby, choć trochę Ursus się podniósł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Wy zawsze musicie dyskutować co 2-3 strony o "wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą" i odwrotnie ;[. Ja tam wolę, żeby jechali w ten sposób na marce niż wypuszczali częściowo wadliwe serie jak to było w przypadku 6824 i wkurzali rolników. Co z tego wyjdzie to czas pokaże kto miał rację w tym sporze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyskusja trwa, ale powiedzcie co można w takich pieniadzach kupic dla niedużego gospodarstwa które chce się rozwijać (może oprócz Belarusa), ciągniki doprze wyposażone w miarę sollidnych części, jak narazie dużo osób jest zadowolonych, tylko nie piszcie że po zobaczymy po tylu a tylu motogodzinach bo tego nikt nie wie, a czy ci co się żenili zakochani a rozwodzili nienawidzacy też to przewidywali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam serię H, ma zrobione 600 mtg. W tym czasie sprzęgło drugi raz się rozpieprzyło (koszt wymiany w Lublinie to 3 tys zł, oczywiście oni nie odpowiadają za elementy cierne), problem z hamulcami jak się nagrzeją to nie działają. Dwa razy łożysko na wałku pomiędzy silnikiem, a skrzynią. Jakiś geniusz wpadł na pomysł, aby zastosować łożysko bez smarowania. Zaznaczam, że drugi raz siadło po miesiącu od wymiany pierwszego. Oczywiście standardem jest problem z instalacją elektryczną (chyba na mm oni ją mierzyli), problem z rozładowywanym akumulatorem na postoju (serwisant mówi, że wszystkie tak mają, które on robi). Ale zawsze na serwisie mnie pocieszają, że jestem szczęśliwcem i mój ciągnik z kilku sprzedanych jest najmniej awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz podać nr seryjny ciągnika. Jaka moc z serii H? To co piszesz nie ma absolutnie odzwierciedlenia w rzeczywistości, po za tym Ursusy mają 3 letnią gwarancję. Chyba,że jest to marna prowokacja konkurencji ponieważ Ursus wraca w wielkim stylu i komuś się pali koło d*py (ponad 600 rejestracji po 11/2012 i to tylko z jednym dostępnym modelem w przedziale mocy 74-110 gdzie konkurencja ma pełeną gamę w ofercie) :) a tak na serio prośba o kontakt na prv w celu wyjaśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v