Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam forterre 9641 od października 2008r, zakupioną w salonie. Od początku dziwnie się włączały biegi otóż gdy miałem wciśnięte sprzęgło i włączałem bieg to ciągnikiem szarpało. W lutym 2010 oddałem go do serwisu(miał 244 mtg) i okazało się, że tarcza jest całkowicie spalona, a docisk starty. Chciałbym wiedzieć czy ktoś miał podobny problem, bo boję się, żeby to nie powtarzało się, może coś jest tam wadliwe albo coś innego. Czekam na wasze opinie.

Opublikowano

Rónież posiadam zetora forterre 9641 ale od czerwca 2004.. Również mialem taki problem a po naprawie w serwisie nic sie nie dzieje.. chyba to taka wada która po usunięciu sie nie powtarza

Opublikowano

Oby i u mnie tak było bo nie chciałbym aby się ciągle to powtarzało. Słyszałem też opinie, że dzieje się tak dlatego, że tarcze są ceramiczne i docisk nie wytrzymuje.

Opublikowano

ja mam również forterrę 9641 z października 2008 ma trochę ponad 1000 mtg. a ze sprzęgłem ten sam problem jeszcze działa ale na wiosnę gwarancja się kończy i lidze na wymianę na warsztat żeby na gwarancji jeszcze zrobili

Opublikowano

My mamy 9641 z października 2004. Biegi wchodzą topornie. sprzęgło coraz częściej zaczyna śmierdzieć i wogóle jakiś to toporny traktor. Jeszcze na dodatek tego teraz wymienialiśmy siłowniczki od hamulca bo płyn już przez nie wyciekał... A to dopiero niecałe 700 mtg. Nie wspomne o cieknącej zwolnicy... i o tym że płyn od wspomagania gdzieś ubywa...

Opublikowano

Zetor 11441 2006r ,od początku sprzęgło nie wysprzęgla do końca.Biegi wchodzą raz lepiej raz gorzej ,ogólnie idzie wytrzymać.Nic nie było z tym robione tylko wajcha przesmarowana w miejscu gdzie przechodzi przez podłogę i polużniona pokrywa na podłodze ,to trochę pomogło.Podobno wszystkie forterry tak mają a fabryka tego nie widzi .

Opublikowano

niestety to jest typowa bolączka tej serii zetorów widać jest ono zasłabe w stosunku do mocy ciągnika widać fabryka nie zdawałą sobie z tego sprawy ale ciągniki te są już troche produkowane widać zamiast poprawić w młodszych seriach to wolą na gwarancji robić. widać jakby robili ciągniki jak 7211 20 lat temu to by fabryka poszłą z torbami bo ciągniki by się nie psuły

Opublikowano

Aja u siebie zauważyłem że 1 wchodzi z oporem, 2 leciutko, 3 ciężko i 4 znowu lekko. Do się tam coś poluzować albo przesmarować? Bo tylko te co do przodu dźwignię pchnę to ciężko a te co ciągnę to leciutko... Ciągnik ma już 3 lata i awarii sprzęgła nie było

Opublikowano

jeżeli masz jak u mnie dźwignie biegów z prawej strony to ją odkręć 3 śruby bodaj od góry 14klucz a jedna od dołu na 17 dźwignia jest w takim tubusie około 1cm na grubość a on w drążku właściwym do skrzyni u mnie też ciężkobyło wbić tzeba przeczyścić sobie tą plastikową tulejke na dzwigni i naładować smaru ja wyjąłem te tube przeczyściem i nawaliłem smaru skręciłem w całość i chodzi elegancko jak w autku. ale natwoim miejscu jakbym miał gwarancje to bym zadzwonił do serwisu i powiedziałbym że sie coś dzieje ze sprzęgłem niech coś zrobią bo będziesz bulił ze swojej kieszeni. Ciekaw jestem czemu tak się dzieje. Sam miałem kupować fortere ale wzięliśmy mniejszy z tego jestem cholernie zadowolony jeszcze mnie nie zawiódł

Opublikowano

u mnie w proximie tez ciezko wchodza biegi niby sprzeglo nie /ciagnie/ ale nieraz na postoju zeby wrzucic jakikolwiek bieg musze z 15 sek. przytrzymac pedal zeby wlaczyc bieg! tam przy dzwigni nasmarowane mam ale to nic nie daje

Opublikowano

W mojej Proximie Plus też sprzęgło nie pracuje tak jak powinno . Tak jakby trochę ciągnęło biegi wchodzą ciężko i ciągnik szarpie przy włączaniu biegu. Żeby nie szarpnęło to trzeba z 10 sekund sprzęgło trzymać wciśnięte i też nie zawsze pomaga. Tak jest od nowości ciągnik ma 180 MTG . Jak był na gwarancji to próbowali "podciągnąć na wysprzęglniku" ale to nic nie zmieniło,

Opublikowano

turbogrocho@ ściągasz gumę z podłogi klapka odkręcasz a pod nia dźwignie i ta od strony kierownicy rozkrecasz ten srebny siłowniczek troszke smaru do środka i zetorek śmiga jak złoto

Opublikowano

co do sprzegla to nie wiem, ale na pewno polbiego nie sa juz sterowane silowniczkiem pneumatycznym tylko wstawiono elektrozawory,takze jest nowa obudowa skrzyni, jak to powiedzial mechanik takie nowoczesne rozwianie, tylko ze chocby mf takie rozwiazania mial 20 lat temu:)

Opublikowano

U mnie coś się stało że teraz wchodzą jak w samochodzie prawie :lol: Też mnie to denerwowało. Jak go kupiliśmy to kolega powiedział żeby zawsze trzymać rączkę nie u góry tylko jak dżojstik bo on tyle już nałamał ich :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v