Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich mój problem jest następujący Ciagnik MF 235 przeszedł kapitalny remont totalnie wszystko bylo naprawiany badz wymieniane tzn tłoki ,pierscienie, szlif ,nowe wtryski , regeneracja pompy itd problem polega na tym iz jest problem z uruchomieniem tzn wyglada to tak ze kreci i jak by juz prawie chcial zalapac a nie lapie trzeba dluzej pokrecic dopiero powoli odpali objawy identyczne jak przy zapowietrzeniu gdy juz odpali to dziala ok moge zgasic i po chwili odpali z pierwszego strzalu bez najmiejszego problemu gorzej jak postoi z kilka godzin czy cala noc problem pojawia sie znow nie mam pojecia co jest grane czy to zaplon jest zle ustawiony kont wtrysku nie mam glowy mechanik skladal i mowi ze ustawil pompe w tym samym miejscu jak wyjmowal bo se zrobil znaki na pompie i na silniku czy moze ktos wie co jest grane moze ktos wie jak powinien byc ustaawiony ten zaplon czy kont wtrysku - bardzo prosze o informacje .Pozdrawiam

Opublikowano

teraz moze ciezko palic bo zimno jest a nowe pierscienie nie sa jeszcze dopasowane do tulei ja jak kupilem nowy traktor to bylo tak samo rano byl problem z odpaleniem ale jak temperature osiagnal to pali na dotyk teraz jak jest dotarty to juz rano nie ma problemu zrob kilka motogodzin moze bedzie dobrze

Opublikowano

Autorze tematu, a podczas remontu to się powymieniało wszystkie gumki na rureczkach paliwowych czy nie bardzo? Poskręcane wszystko starannie? Pompka paliwowa była ruszana? może membranka nieprawidłowo założona, może głowiczka pompeczki ma pęknięcie jak wkręcaliście przewód za mocno, powodów może być dużo a gdzieś przez głupią nieszczelność się zapowietrza, musisz jeszcze raz wszystko przejrzeć, podokręcać i oblukać czy nic się nie poci :) Świeca płomieniowa działa poprawnie?

Opublikowano

tak jak pisał kolega Ferdek07 musisz bardzo dokładnie sprawdzić cały układ paliwowy. Wytrzyj do suchego wszystkie rurki od wtrysków, pompę paliwową (to ma być suche i z niczego nie może wydostawać się ON). Pojeździj trochę, może uda Ci się wtedy łatwiej odnaleźć ewentualny przeciek.

Sprawdź śrubki odpowietrzające na pompie paliwowej, gwint oraz ich czubek - ich uszkodzenie często równa się z utrudnionym rozruchem.

Opublikowano

Pompka paliwowa miała wymienianą membrane tzn jest zlozona z 2 zeby byla mocniejsza akurat tam nie powinno byc problemu a jesli chodzi o szczelnosc przewodow no to widze gdzie niegdzie pocenie sie silnik juz ma zrobione po remoncie jakies 40 motogodzin caly czas zastanawiam sie nad tym zaplonem

Opublikowano

Myślę, że jak robił to mechanik, do którego masz zaufanie to nie powinno być akurat problemu z kątem wtrysku. Gdyby był niewłaściwy kąt wtrysku to i zimny silnik byłoby dość ciężko uruchomić. Może jest problem w tym, że membrany pompie zasilającej były składane z dwóch??

Wypisze Ci wszystkie możliwości z instrukcji napraw:

1.Mała prędkość obrotowa

2.Niewłaściwe działanie włącznika rozrusznika

3.Zatkany przewód doprowadzający paliwo

4.Uszkodzona pompa zasilająca

5.Zanieczyszczony fltr paliwa

6.Zanieczyszczony filtr powietrza

7.Zapowietrzony układ paliwowy

8.Uszkodzona pompa wtryskowa

9.Uszkodzone rozpylacze

10.Uszkodzona świeca płomieniowa

11.Niewłaściwy kąt wtrysku

12.Niewłaściwy luz zaworów

13.Niski stopień sprężania

14.Ograniczona przepustowość rury wydechowej

15.Zacieranie się zaworów.

16.Zużyta gładzie cylindrowe

17.Złamane, zużyte lub zakleszczone pierścienie tłokowe

 

Sporo z tego można od razu wykluczyć, ale niech to będzie dla innych, którzy będą mieli podobne problemy z silnikiem AD3.152

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tiger2911
      Pod koniec roku pojawił się problem wymieniłem tłumik i kolanko z układu wydechowego po zamontowaniu i odpaleniu po dwóch dniach od montażu, podczas pracy pojawia się woda przy połączeniu układu wydechowego. To jeden z problemów bo drugi to ciągnik raz pali jednego dnia a drugiego nie chce odpalić aż gasnie podświetlenie tablicy  akumulator naładowany na maksa 
      Proszę o podpowiedź co mu dolega 
    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez andrev1822
      Jak w temacie. Ostatnimi czasy mam problem z hydraulika. Podnośnik odkąd kupiliśmy podnosił pulsacyjnie i na zgaszonym opadał dość szybko. Przy orce pługami obrotowymi 3x40 waga około 700kg przy obrocie trzeba było gazu dodać. Ale dzisiaj jak założyłem agregat 3.6m to po robocie zaczął wolno podnosić i ciężko było go złożyć. Strasznie szarpie podnośnikiem i można powiedzieć że całym ciągnikiem. Do wymiany pompy? Mam jeszcze trochę roboty w polu 
    • Przez MF255\
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem gdy olej się rozgrzeje to się zacina Tuz (brak reakcji na suwaki) po ostygnięciu wraca gdy przełącze rozdzielacz pod siedzeniem to belki opadają i jest dobrze.
      Nowy filtr hydrauliczny ,zaworek bezpieczeństwa oringi i podkładki na rurce.
      Gdy ciągnik się rozgrzeje to też słychać delikatne drgania . 
      Ma ktoś może pomysł co to może być?
    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v