Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ciągnik normalnie odpala, sprzęgło dzieła,biegi wchodzą bez problemu,wybieram kierunek jazdy ciągnik ruszy kilka metrów i zatrzymuje się, czy ktoś już miał taki przypadek?

Opublikowano

jaką masz w nim skrzynie?? były jakieś problemy wcześniej?? wyświetla ci się jakiś błąd jak wyrzuci go z biegu??jak staje to wskakuje na bieg N czy pozostaje np na F ??

Opublikowano

ciągnik kolegi,wiem że byli fachowcy od korbanów i nic nie zdziałali, mało tego oni po angielsku ni panimaju, nic się wcześniej nie działo, może znacie jakiegoś znachora co by go z tego wyleczył.

Opublikowano

to jest serwis od korbanka tak samo jak przyjechał do mojego wuja robic prasę pół dnia siedział a i tak nic nie zrobił (komputer się w prasie nie włanczał) a winą był zaśniedziały bezpiecznik w ciągniku i było za małe napięcie i przez to nie działał komputer ale 600zł za przyjazd skasowac umiał ;)

Opublikowano

dało by rade zerknąć ale roboty teraz mam sporo więc ciężki temat i nie wiem skąd jest ciągnik moze mieść problem z czujnikiem prędkości lub spadkiem ciśnienia jak przestaje jechać to zaczynają na zmianę migeć kontrolki od produ i od tyłu z sygnałem dzwiękowym?

Opublikowano

u mnie taki przypadek był. mam mf 6290 i wszystko działało aby nie chciał jechać nie mogliśmy źnaleść tej przyczyny zadzwoniliśmy po serwis do korbanków i przyjechali podłączyli laptopa nic mu tam nie wyskoczyło ale zaczął sprawdzać od bezpieczników i własnie jeden był przepalony i wymienił i ciągnik ruszył i wykasował 350zł ha

Opublikowano (edytowane)

za wiedzę i niewiedzę się płaci :D

U nas w okolicy "korbnakowe serwisanty" bardzo chętnie służą informacją przez telefon... gratis :) ale dobrze wiedzą, że jak będzie grubsza sprawa to też się do nich zadzwoni .

Edytowane przez b0gdan
Opublikowano

Witam. Mam podobny problem ze swoim MF'em 8240, Ciągnik porobi 3godziny w polu jest ok aż do momentu wciśnięcia sprzęgła i wtedy już ciągnik nie chce jechać w żadnym kierunku... Ale jak się pobawi rewersem to po czasie załapie i można jezdzić tylko już bez sprzęgła. Bo po wciśnięciu będzie to samo... Może ktoś już się spotkał z takim przypadkiem?

Opublikowano

Dzięki kolego:) . Tylko dziwi mnie to że dopiero po jakimś czasie zaczyna się to dziać. I jeszcze dodam że miga czerwona kontrolka gdy ciągnik nie chce jechać...

Opublikowano

Tak b0gdan masz racje, ale według korbankowego serwisu może to być też potencjometr od sprzęgła= poz 27. U mnie też jest/był taki problem w 6260. Po rozmowie z serwisem zamówiliśmy właśnie czujnik dolnego położenia sprzęgła i będziemy go wymieniać. Komputer sam się diagnozuje, jeżeli kontrolka od Autotronic(pomaranczowa) na desce rozdzielczej podaje kod bledu 24 to jest to czujnik polozenia sprzegla, jezeli 25 to potencjometr. Dalej jezeli jest to wina czujnika, to po zgaszeniu i rozłaczeniu zaplonu, sprzeglo powinno dzialac poprawnie, bo cos tam sie zrestartuje => tak twierdzi serwis. Trzeci argument, wg. serwisu poprostu czujnik dolnego polozenia sprzegla psuje sie czesniej niz potencjometr.

Opublikowano

właśnie na podstawie ilości awarii tego czujnika na forum i mojego własnego, oraz objawów postawiłem na ten czujnik :) Mam nadzieję, że to właśnie on , bo jest to w miarę tania awaria :) Przy odrobinie chęci można go wymienić bez demontażu pedałów.

Opublikowano

w MF 6260 gdy ginęło sprzęgło też siadł ten czujnik dolnego położenia sprzęgła. Ja zastąpiłem go czujnikiem sprzęgła oryginalny Claas nr 7700066322 , cena o połowę tańsza. Pasował w 100%, a dodam że niby oryginalny AGCO specjalnie zamawiany według nr z katalogu nie pasował u mnie bo jak się okazało gwint był inny. 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v