Skocz do zawartości

Brama przesuwna czy coś innego


michal12301

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Zamontuj elektrozaczep i jakiś uchwyt na drzwiach jedynie po to by je pociągnąć a na ścianie włącznik do elektrozaczepu wciskasz włącznik jedną ręką drugą ciągniesz dzwi i po kłopocie do czasu zaniku prądu ale to też jest do rozwiązania. Coś na zasadzie działania domofonu i furtki wejściowej na posesję

Edytowane przez sznajdik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koval103
      Witam!
      Nie tak dawno przyjechał do nas dostawca z materiałem siewnym, podczas wyjazdu z posesji źle się naddał, i zahaczył końcem ciężarówki o słupek bramy(ten przy łączący bramę i furtkę) powodując wygięcie go praktycznie o prawie 90 stopni i porysowanie całego skrzydła bramy. Kierowca zostawił swoje dane kontaktowe i podjął się pokrycia kosztów. Niby brame da się naprostować ale bez palników się nie obejdzie , plus do tego te rysy i wygięcia.
      Chciałbym zapytać ile mam powiedzieć za koszt naprawy (nie chciałbym naciągać chłopaka na koszt wymiany całej) ? Cena bramy ok.1800 zł , można też ciąć słupek i wspawywać odnowa,ale to już nie będzie to co było.
      Z góry dziękuje za pomoc !
    • Przez Mateo905
      Witam,
      mam problem z moim Masseyem 6120 Dynashift 32x32, rewers przy kierownicy. Wytarł się wodzik od rewersu, tzn nie wrzucał biegów do przodu, do tyłu jeszcze jakoś mu się udawało. Ciągnik rozpołowiłem, wodzik został wymieniony i ten problem zniknął. Pojawił się inny: po puszczeniu sprzęgła, bez żadnego biegu, czyli na luzie, ciągnik aż przygasa, strasznie się męczy, czuć jakby go coś hamowało. Wciskam sprzęgło: silnik pracuje lekko. Biegi udaje się włączyć, ciągnik jeździ do przodu i do tyłu, jednak kiedy podczas jazdy wciskam sprzęgło, to prawie staje w miejscu, tak jakby miał wciśnięty hamulec. Można włączyć WOM, podnośnik również działa. Zauważyłem też, że wraz ze zmianą półbiegów zmienia się obciążenie silnika, tzn na jednym z półbiegów przygasa znacznie mocniej niż na pozostałych.
      Przed wymianą tego wodzika wszystkie inne podzespoły (poza rewersem oczywiście) działy normalnie. Macie jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyny? Nie zrobiłem jeszcze pomiarów ciśnień, bo stwierdziłem, że podczas postoju w garażu na czas remontu raczej nie padła pompa, ale w przyszłym tygodniu postaram się załatwić manometry i te ciśnienia zmierzyć. Jakieś wskazówki, co jeszcze sprawdzić?
    • Przez Radan
      Witam.
      Chcę wiedzieć którą z tych firm polecacie i dlaczego. Mowa tu o agregacie / bronie talerzowej do uprawy ścierniska na 15 - 25 cm.
    • Przez BercikFarm
      A wy już coś macie posiane ? Jare  

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v