Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Siemano wszystkim .Problem polega na tym że cyklop jest strasznie słaby pomimio tego że ma nową pompe,dzielnik oleju i nowy olej.Strasznie powoli podnosi i drży wymieniałem juz filtr ssawy w zborniku i nic a nawet wyjmowałem filtr i dalej to samo.Jednynie obrót i łapy w miare szybko działają,dodam jeszcze że nie reaguje na obroty czy na niskich czy na 5 przez skrzynie w c 360 i gaz na maska chodzi tak samo.Forumowicze pomużcie bo już mi nerwy ouszczają z tym całym cyklopem.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

rozdzielacz do regeneracji bo już olej przepuszcza.

Opublikowano

U mnei tak sie działo jak była stara pompa - ale biorac pod uwage to ze u Ciebie jest nowa to raczej nie jej wina, ale moze przykrec jej cisnienie na wieksze moze pomoze. U mnie mechanik wkrecał zegar w pompe i jakos ja tam ustawiał po swojemu jak wymianiłem jesienia przy moim ładowaczu. Wiem ze cos mu sie tam nie podobało jak było orginalnie i przestawił - efekt c 330 1300 obrotów i trzeba delikatnie rozdzielaczem pracowac ;] . tyle moge Ci podpowiedzec.

Opublikowano

kolego jezeli obrot i lapy chodza szybko to jest sprawa dzielnika oleju musisz odkrecic ten kolpak tam jest tloczek ale musisz to mocno dociskac zeby sie nierozlecialo a tam w nim jest taka podkladka z otworkiem w srodku i musisz zmniejszyc ten otworek najlepiej zalutowac i i rozwiercic malym swiderkiem lub ta podkladka sie wywrocila i olej zamiast isc na 3 sekcyjny rozdzielacz idzie na 2sekcje czyli lapy i obrot a zebys byl pewny ze to to wez podnies lapy do konca i czymaj a druga reka steruj np podnoszenie jezeli bedzie podnosil to jest tylko to

Opublikowano

Miałem identyczną sytuację, obrót i łapy aż miło, a na trzysekcyjnym zero mocy. Jeżeli jest to cyklop z łącznikiem strumienia(t-214/1) (strumień oleju z pompy jest podzielony na łapy, obrót, i obsługę ramienia, lecz jeżeli nie wykorzystujesz podwójnego rozdzielacza to cały strumień jest kierowany na obsługę ramienia (rozdzielacz trzysekcyjny)a jak masz uszkodzony uszczelniacz na łączniku strumienia to wtedy część strumienia przewidziana na obsługę ramienia ma wolną drogę do zbiornika) to prawdopodobnie rozleciał się oring na wyjściu z dwusekcyjnego rozdzielacza. Gdybyś był zainteresowany to prześle ci zdjęcia gdzie to się znajduje w cyklopie.

Opublikowano

Przyczyna tego stanu rzeczy o który pyta się kolega została już wyjaśniona do cyklopa trzeba wlać ok. 100 l oleju (jeśli dobrze pamiętam to wchodzi chyba coś tak 120 l). No, a jeśli taki stan rzeczy będzie dalej trwał po uzupełnieniu poziomu oleju to należało by spróbować z inną pompą, bo nowe nie znaczy dobre (zdarzają się nieraz uszkodzenia jak np.pęknięcia obudowy itd.

Opublikowano

Na wyjściu z rozdzielacza dwusekcyjnego masz wkręcony trójnik, jeżeli podnosisz łapy lub wykonujesz obrót to olej kierowany jest do zbiornika oleju, natomiast jeżeli nic nim nie wykonujesz to olej jest kierowany do rozdzielacza trzysekcyjnego (dzięki temu przepływa przez niego cały strumień oleju który pompuje pompa; w cyklopach bez łącznika strumienia jeżeli nie wykorzystujesz dwusekcyjnego to olej i tak wraca do zbiornika, a trzysekcyjny ma do dyspozycji tylko część oleju przydzieloną przez dzielnik oleju) a wracając do tematu to po wykręceniu trójnika powinien na nim być oring (u mnie skruszał) przez co strumień oleju z rozdzielacza trzysekcyjnego miał wolną drogę przez uszkodzony oring wprost do zbiornika.

Opublikowano

Zawór jest na belce za pompą hydrauliczną, do niego idzie rurka od pompy. Najpierw trzeba sprawdzi ciśnienie za tym zaworem, np na wężu od łyżki. Jak jest ok 100-110 atm to dobrze. Jak jest mniej to albo zawór otwiera się za wcześnie, albo pompa nie daje ciśnienia. Ja stawiałbym na zawór, bo pompa nominalnie daje jakieś 400 atm to musiała by by strasznie zajechana żeby nie dać 100. Sam zawór jest bardzo prosty, to tłoczek i sprężynka, otwiera się powyżej ustalonego ciśnienia. U mnie zawór puszczał za szybko i słabo podnosił. A twoi sąsiedzi prawdopodobnie mają zwiększone ciśnienie, wystarczy podkręci zawór, ale nie można przesadzać z obciążeniem. Rama na pewno większą wytrzymałość niż 500 kg, ale trzeba wtedy obserwować czy nie ma pęknięc itp, ogólnie podnosząc duże ciężary trzeba obchodzi się delikatnie z ładowaczem. Kiedyś ojciec wyciągał cyklopem silnik z Jelcza(980 kg), bez chwytaka, i dał radę.

Opublikowano

Praeczytaj kolego uważnie obrut i łapy działają, gdyby puszczał zawór bezpieczeństwa to nic by nie działało, a po przykręceniu zaworu bezpieczeństwa to prędzej pękną węże niż rama

Opublikowano

To nie koniecznie musi być wina regulacji ciśnienia, może po prostu zawór ten co idzie do niego wąż od pompy jest zepsuty i cały olej tłoczy z powrotem do zbiornika. Jak się trochę olej rozgrzeje to złap za rurkę prowadzącą z tego zaworu do zbiornika, jak będzie ciepła to znaczy, że zawór chrzani. Trzeba wtedy zaślepić wyjście na ten wąż, podkłada się tam złotówkę chyba :D . Po takiej naprawie staraj się nie przetrzymywać dźwigni od rozdzielacza w skrajnych położeniach siłowników bo będą Ci węże pękać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hos
      Witam wszystkich serdecznie.
      Poszukuje instrukcji obsługi Trolla T-274. Może ktoś takową posiada, może nawet w wersji elektronicznej 🤪?
      Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez Vril
      Mam pytanie do Was -kupiłem sobie "niby" wyremontowany cyklop -brałem w ciemno bo był tani.
      Niby gość go wymalował ,dał nowe węże ,"niby" założył regenerowaną pompe oraz rozdzielacze .
      Problem polega na tym że niby jest olej wszystko działa tylko jak ma coś powiedzmy 500 kg podnieść
      to ani drgnie do góry -nie mam pojęcia co to ma być -może ta pompa nie jest do końca zregenerowana
      Proszę doradźcie coś
    • Przez adamek1942
      Witam czy jest możliwość wywalenia tej obrotnicy i połączenie tych wszystkich przewodów węzami ???
    • Przez piotreksz231
      Witam mam takie pytanie, otóż wymieniam uszczelniacze w obu siłownikach obrotu w cyklopie t 214 i zastanawia mnie czy po złożeniu siłowników i zamontowaniu na miejsce trzeba je jakoś odpowietrzać, chodzi mi głównie o to połączenie z tyłu które łączy oba siłowniki stalową rurką jeden z drugim, bo tak na mój rozum to nie ma tam się skąd wziąć olej bo nie ma połączenia z rozdzielaczami.
       
      Dziękuje z góry za odpowiedź.
    • Przez Bonex157
      Pacjent cyklop t214
      Uruchamiany w obecnej temperaturze cyklop dosłownie nie podnosi nawet na obrotach, obrót i łapy płynnie działają. Dopiero po 5-10 min zaczyna działać sekcja od ramion po wciśnięciu równoczesnie obrotu i podnoszenia siłownik się wysuwa, bez obrotu muł. Dzielnik strumienia uszczelniony został. Zazwyczaj pracował latem więc nie było problemu. 
      Poszukuję ramienia chwytaka do cyklopa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v