Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiesz co strzelam, albo to nie jest olej przeznaczony do hydrauliki, albo masz zbyt wydajną pompę w stosunku do zapotrzebowania, lub też masz zbyt dużo oleju w hydraulice tura, bo tak sam z siebie to chyba olej nie jak się burzyć :P No chyba że w instalacji hydraulicznej wciąż jest powietrze i odpowietrznikiem w wyniku działania ciśnienia wydmuchiwany jest olej wraz z powietrzem.

Opublikowano

Nie no przy hydraulice to raczej pomieszanie dwóch różnych olejów hydraulicznych nie ma takiego znaczenia, co innego jak by się zmieszało dwa różne oleje silnikowe w silniku, lub olej hydrauliczny z silnikowym. Bo tak idąc logicznym tokiem myślenia to gdyby mieszanie olei hydraulicznych dawało takie efekty to jednym ciągnikiem można by wywracać przyczepę tylko z takim samym olejem(zresztą nikt nigdzie nigdy nie zawiesza zawieszek z marką oleju w hudraulice, tak jak to się robi na silniku) :P

Opublikowano

Nie no przy hydraulice to raczej pomieszanie dwóch różnych olejów hydraulicznych nie ma takiego znaczenia, co innego jak by się zmieszało dwa różne oleje silnikowe w silniku, lub olej hydrauliczny z silnikowym.

 

 

Oj to się kiedy zdziwisz ze tak piszesz że klasa nie ma znaczenia! prawda że oleje danego rodzaju są mieszalne ale należy przechodzić o pół klasy a nie o całą klase oleju! A czy to silnik czy układ hydrauliczny to jednego i drugiego dotyczy.

Opublikowano

Pompa daje ciśnienie 160 barów więć trochę za duże. Pompa mruczy i to bardzo ładnie, tur troche wolnie chodzi ale nie jest słabszy. A olej był dolewany ale był taki sam bo nawet z tej samej butli a przyczepa kipuje tylko swoją i nigdy nic się nie działo.

Opublikowano

Kolego ja miałem tak w CASE i wina leżała po stronie pompy. Jakiego oleju nie nalałem to pienił się, a wszystko chodziło normalnie tzn. tur był silny ciśnienie 200 bar tylko ten olej wypychało. Zregenerowałem pompę i jest super- nareszcie można było nalać oleju pod korek :P

Opublikowano

Sąsiad ma Belarusa 1221.3 i podczas pracy z pługiem olej zaczyna się mocno grzać i po pewnym czasie się gotuje,przy pracy z innymi maszynami olej też się nagrzewa ale nie tak mocno jak przy pracy z pługiem.Czy ktoś miał taki przypadek?Dodam ze serwis był już nie raz i wymieniali pompę rozdzielacz i dalej nic.Czy miał ktoś podobny problem?

Opublikowano

Jeszcze jedna przyczyna za mały przkrój zasilania pompy hydrauliczbnej i wtedy olej bedzie sie pienił lub jak pisał kolega @blacha za duża pompa, i jeszcze rozdzielacz może mieć za małą przepustowość i powoduje cały czas obciążenie dla pompy i wtedy bedzie się olej nagrzewał

Opublikowano

Pompa była u sprawdzenia i jest dobra jedynie uszczelniacz był żle założeny i olej przelewał się ze zbiornika na olej hydrauliczny do skrzyni, a olej się nie grzeje.

Opublikowano

Olej dalej się brzy ale teraz mniej bo korzuch się robi tylko ok 1cm poprawiło sie po wyjeciu filtra papierowego od oleju hydrauliocznego nie wymieniłem go bo nie miałem ale w tej komoże było trochę syfu.Czy jest to możliwe że wina lerzy po stronie filtra?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

powiedzcie mi, jak to jest. Chciałem dolac oleju do hydrauliki, patrze, jaki jest w książce a tam napisane UKŁAD HUDRAYLICZNY- MILWUS, SUPEROL CC. Co teraz zrobić. Jak się zmieszają to będzie lipa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v