Skocz do zawartości

lampy led zetor 12145


skok

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, tomi382 napisał:

Dołożyłem sobie okrągłe Ori na bokach i prawy zasłania komin hehe. przydałoby się założyć ale na kierunkach jak mają proxy 2018r wzwyż. odnośnie mocy 240W LEd to czytałem na AF chyba że obciążenie liczymy w amperach i te same waty LED a zwykła żarówka roznia się obciążeniem instalacji tzn ampery. ledy pobierają mniej Amper w porównaniu do tej samej mocy zwykłej żarówki. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Mylisz się. A dlaczego to już pisałem wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.11.2019 o 20:07, tomi382 napisał:

witam . chciałbym założyć w proxie listwę robocza LED 240w w miejsce tych świateł z przodu pod dachem. są tam pewnie 2x50w czyli 100w . różnica 140w ale rzekomo ledy pobierają mniej prądu. Czy bez żadnych konsekwencji mogę założyć LED 240w ? czy ktoś zakładał już takie listwy LED ( mam w planach listwę 110cm)

Stara instalacja oryginalna czy nowa  czy samorubka? To dużo ma do tego a po drugie przekrój żyły przewodu istotną rzecz jak 1.5 mm to spokojnie zakładaj jak cieńszy to uważaj bo mogo się zgrzać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, próbuje ogarnąć elektrykę w zetorze 8145. Posiada ktoś spolszczony schemat instalacji z opisem? w Googlach są tylko tak rozmazane zdjęcia, że nie można nic odczytać. 
    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v