Polecane posty

Laval    11

A mógłbyś wstawić zdjęcie tego samego sposobu. Bo jakoś tego nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam75    1
Laval    11

Możliwość jest parę. Za duży luz osiowy wału korbowego,za duże ciśnienie oleju. Uszkodzony tłumik drgań skrętnych. Albo zły montaż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 nie mierzył pan ciśnienia po założeniu nowej ?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam75    1

Konkretnie to na na zimnym na dużych obrotach nie przekraczał 6 a na ciepłym i nie spadało poniżel 5.


2 Pąpa była założona nowa z orginalnym zaworem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozkręcał Pan pompę? jak wyglądają łożyska i po jakim czasie dokładnie padła druga?

 

co jeszcze było robione w silniku ?

 

jak długo ma Pan ten ciągnik czy to jest świeży zakup?

Edytowano przez piotrbm_211320

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

No, no łożyska w pompie geratorowej.
Skąd brałeś pompę? Do tej drugiej silników są takie same z zewnątrz, prawie.
Różnią się wydatkiem. Która z grubości się bierze. Dlatego zamawiasz ja po numerze silnika.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pompa geratorowa jest łożyskiem ślizgowym wszystko co się styka i pracuje jest łożyskiem takie coś jak panewka tez jest łożyskiem

 

5 lat studiów na kierunku robotyki do tego 3lata mechaniki siłowej i budowy maszyn

chyba nie musimy się na forum sprzeczać i dogryzać sobie ?

zaczynamy się zachowywać jak dzieci

 

dlaczego pytam o stan łożyska bo ponieważ pompa może delikatnie się różnic od oryginalnej i mieć delikatnie inny wymiar  dodatku danie za cienkiej uszczelki może powodować z wewnętrzny grzebień będzie zbyt dociśnięty przez wal do obudowy czyli do łożyska ślizgowego na skutek czego może dochodzić do nadmiernego nagrzewania się elementów puchnięcia na skutek podwyższonej temperatury pracy i do zatarcia pompy wtedy dało by właśnie taki skutek!

 

Edytowano przez piotrbm_211320

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam75    1

Ta pompa jest skręcona pierścieniem orginalnie i przykręcenie do silnika nie może powodować tarcia. Skupić by się trzeba na połączeniu pompy z wałem. Zazębienie pompy i wału jest milimetrowe i z jakiegoś powodu prawdopodobnie się wyrobiło przy pierwszej pompie i po założeniu drugiej wytrzymało tak długo zanim wyrobiły się noski na pąpie i ponownie napęd został przerwany a wyrzłobienia pompy weszły na wał i pękła pąpa. Kwestia jak to naprawić z taką precyzją?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

silnik który remontowałem miał ponad 30000 godzin i wał był dużo bardziej wyrobiony niż na twoich zdjęciach. te rowki pod pompę to były rozrobione po parę milimetrów po obwodzie. (chociaż zdjęcia nie powalają jakością, ale wydaje mi się, że tam jest w miarę ok ), pompa chodziła do końca i nic jej nie było. założyłem profilaktycznie nową. ma już ponad 5000 godzin i nic. I zazębienie nie było na milimetr ale na pewno więcej. Pomierz dokładnie wał bo może ktoś zrobił ''szlif''


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam75    1

A to był ten samy model silnika? Bo wtej nie ma możliwości by zazębienie było większe. Niektóre pąpy mają noski prostokątne i większe.Pąpa zazebia się rantem a wypustki tylko usztywniają. Wał jest nominalny..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konkretnie to na na zimnym na dużych obrotach nie przekraczał 6 a na ciepłym i nie spadało poniżel 5.

2 Pąpa była założona nowa z orginalnym zaworem

 

jeśli pompa jest orginał montaż wykonany poprawnie , to obniż ciśnienie na gorącym do 2 atu

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alvaroalvaro78    142

BF6L913C w DF 4065HTS Topliner z 1993r czy on ma odmę po prawej stronie na górze silnika i czy przy wymianie olej jakoś się ją rozbiera i czyści? Kiedyś pytałem o różnice między 913/913C a jaka różnica między nimi a 913T? Jest najmociejszy z tych 3? Pytam pod kątem Toplinera ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Odma za alternatorem, nie wymaga obsługi. Moc silników na tablice znamionowej silnika. Najmocniejsze wersje to CP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Mam problem z podnośnikiem bo nie chce podnośić ani opuszczać z kabiny , z błotników podnoszenie i opuszczanie działa , kłódka mruga od ehr , po ponownym odpaleniu działa jakies 5 sekund i znowu mruga kłódka i nie dziala 
    • Przez MatrixMatrix
      Witam może wie ktoś co może być przyczyną tego że w titanie biegi po zmianie z guzika z joistika nie chcą zarzucać. Gdy zmieniam bieg od 1 do 9 to np gdy zmieniam z 1 na 2, z 2 na 3 itd ciągnik nie chce iść. Tak jakby chciał ale za chwilę staje i słychać tylko wycie. Gdy np wcisnę sprzęgło nożne i ustawie mu np 3 czy 4 itd ciągnik pojedzie. Filtry i oleje pozmieniane.Bardzo proszę o poradę 
    • Przez Damiano604
      Witam, mam problem z czujnikiem temperatury w Deutz Fahr AgroStar 6.11. Napięcie jakie dochodzi do czujnika to 7.5V, czujnik założony nowy, przed założeniem podgrzałem zapalniczką i nic, wskazówka na zegarze nie drgnęła.  Czy posiada ktoś może schemat instalacji do tego Deutza? Może ktoś miał podobny problem, z góry dzieki za podpowiedz. Pozdrawiam!
    • Przez suchy5872
      Witam. 
      Czy ktoś z was może mi powiedzieć gdzie leży problem? Mianowicie w Deutz-Fahr Agrotron 135mk3 jak się na grzeje to ślizga mi się na 6 biegu połówka H. "Ślizga się" hm jest takie dziwne bujanie.. I teraz brzmi pytanie czy to jest wina pompy hydraulicznej, czy po prostu już jest koniec sprzęgła. Dodam że na innych biegach i połówkach jest wszystko ok. A jak jest zimny to i na tym wymienionym też chodzi dobrze. Pedał sprzęgła bierze dość wysoko...
      Gdzie szukać problemu.?
    • Przez Ad1234567890
      Witam czy miał ktoś jakiś przypadek z podnośnikiem od Deutz fahr agroplus 100 rocznik 1999 podczas podniesienia maszyny tylnym podnośnikiem opuszcza i pompa co jakiś czas dobija. Ciągnik posiada jeszcze ładowacz czołowy który jak jest załadowany nie opuszcza trzyma normalnie. Podczas podnoszenia tura i podnośnika tylnego pierwsze podnosi tur a potem co opuści tylni dobiję tylny podnośnik. Czy wie ktoś co może być nie tak ? Tylni podnośnik opuszcza jak jest podniesiony co 8 sekund.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj